18
máj
13

Időutazás rovat: Dark Camelot

null
Tegnapi abszurd hír, hogy az egykori Looking Glass Studiosnál dolgozó videó-rendező Josh Randall előkotort egy régi VHS kazettát rajta két nyilvánosságra soha nem került munkájával, amelyeket feltöltött Youtubera, hogy megtudhassuk, akár mi is lehetett volna a Thiefből.
A Thief: The Dark Project néven köztudatba bevonult lopakodós kultjátékot a kezdet kezdetén még Dark Camelot címen fejlesztették a Stargate Enginere és egy Camelotban játszódó szerepjáték lett volna. Az alábbi előzetesből az is kiderül, hogy a játékos az Artúr legendában abszolút negatív szereplő Mordred lett volna, aki (csavar!) a zsarnok Artúr elnyomása ellen küzd, dolgát pedig a pszichopata Merlin és nem evilági teremtményei, valamint a gonosz király felbérelt izomjózsik nehezítik meg.


Hát nem (lett volna) csodálatos?

Nem is értem, hogy egy ilyen nagyszerű alapot miért kukáztak és mentek el egy egészen más irányba a fejlesztés során.

A második videó egy valamivel későbbi trailer a játékhoz, amely már jóval közelebb áll a végleges Thiefhez:

A névtelen tolvaj a névtelen középkori városban elég éles váltás a feje tetejére állított Artúr-mondakör után, de nagyon örülök, hogy végül mégis inkább valami ehhez hasonló sült ki a Looking Glass sötét projektjéből.


1 Válasz to “Időutazás rovat: Dark Camelot”


  1. november 1, 2019 - 7:12 du.

    szia ott, és köszönöm a információ – van bizonnyal felvette
    semmit újat itt. Én azonban szakértelmet több technikai
    pontot ezzel helyszínen, mint azt tapasztaltam, hogy újra az weboldal sok alkalommal
    megelőző tudtam, hogy teher helyesen. Én már gondoltam,
    ha a tárhely rendben van? Nem mintha én panaszkodott,
    de lomha loading példányok idők 998 gyakran néha
    befolyásolja az elhelyezés a Google és a lehet magas minőségű hirdetés és
    marketing Adwords. Nos vagyok ezt hozzá RSS az én email és lehet
    néz ki sok több a mindenkori lenyűgöző tartalmat.
    Ügyeljen 998 Ellenőrizze, hogy frissítse ezt újra hamarosan. 998
    Mi i nem értetődő az igazságban te nem valójában sokkal több
    okosan – helyzetű mint te lehet most. Te igen intelligens.
    Érted tehát jelentősen tekintetében a e témában, Előállított me részemről elképzelni
    azt számos változatos szögek . Ez olyan, mint férfiak és nők
    nem úgy tűnik, hogy részt kivéve 998-ig 998, kivéve ez egy
    dolog és elérni és lány gaga! Az egyes kiemelkedő. Mindig vigyázni fel!
    – Calator prin Románia .


Hozzászólás


Oldalak