20
jan
12

Resident Evil 6 – első trailer + infók (frissítve x2)

nullErről hogy bírtak eddig hallgatni?! Tokióban egy rendezvénnyel most ünnepelték a franchise 15. szülinapját, aminek keretében végre hivatalosan is bejelentették a 6. részt egy baromi jó trailerrel.
A Capcom szemmel láthatólag megpróbál a régi és az új rajongóknak egyaránt a kedvében járva biztosra menni, ezért a két főszereplő Leon (!!!) és Chris, két igazi régi motoros, akikhez csatlakozik néhány régi és új ismerős, visszatérnek a zombik (!!!), valamint a korábbi részek Raccoon Cityére emlékeztető lepusztult városrészek, ugyanakkor pörgős akcióban sem lesz hiány.

LEON, Y U SO SEXY WITH STUBBLE

A trailer első felében a bezombult elnököt lelövő Leont látjuk, amint egy Racoon Cityre roppantul hasonlító Tall Oaks nevű városban próbál helyt állni egyedül, miközben a 4. részből ismert Hunnigan nyújt neki rádión segítséget, a trailer második felében pedig Chris köszön be, aki még mindig a BSAA kötelékében egy csapatot vezérelve emózik és akciózik egy kínai nagyvárosban. A két “új” szereplő egyike a szőke bucija és az idegesítő hangja alapján szerintem simán Ashley, az értékes vérű rövid hajú pasas viszont egyelőre rejtély, akárcsak a havas helyszín, ahol ők rohangálnak. Az nyilvánvaló, hogy a történet több szálon fut és több játszható karakter lesz, de minimum Leon és Chris. A Leonos részekkel megpróbálják visszaidézni a Resident Evil 2 hangulatát, amiben először találkozhattunk az akkor még nagyon zöldfülű rendőrsráccal, akinek azóta nagyon felvitte az Isten a dógát, Chris pedig az új, akciózós vonalat viszi tovább (a tankvezetésen és a fedezékrendszeren csak néztem).
Úgy tűnik, minden benne lesz, amiért a régi és az új részeket szerettem, épp csak a jó öreg Wesker papa hiányzik… A játék november 20-án érkezik PS3-ra és x360-ra, illetve “PC version to follow at a later date”. Borzasztóan várom, és őszintén remélem, hogy karácsonykor már én is élvezhetem.

nullDAAAAAYUM

Friss infók (source: gamer365)

“A direktor Eichiro Sasaki és az executive producer Hiroyuki Kobayashi elmondása szerint az új epizód minden idők legnagyobb Resident Evil játéka lesz, amit a három játszható főszereplő is mutat. Micsoda, három? Bizony, Leon és Chris mellett a trailerben látható harmadik karakter is külön kampányt kap majd – az ő nevét egyelőre homály fedi.

A történetszálak párhuzamosan futnak majd: Leon társa egy másik amerikai kormány-ügynök, a trailerben is látható Helena Harper lesz, Chris pedig a világ másik felén, Kínában fog harcolni a bioterror ellen. Fontos részlet: a Resident Evil 6 a Raccoon City-i incidens tizedik évfordulóján játszódik, vagyis részben előzmény lesz – a Lost in Nightmares és a Resident Evil 5 között fog játszódni. (=WESKERRRRR)
Ami pedig a játékmenetet illeti: a készítők horrorisztikusabb és félelmetesebb élményt ígérnek, mint az előző részben.”

A játék Xbox live adatlapja további érdekes részleteket árul el:
null8 fős multi, 6 fős co-op? Hmmm…

15 Responses to “Resident Evil 6 – első trailer + infók (frissítve x2)”


  1. 1 rodanime
    január 20, 2012 - 12:19 du.

    Amikor shearer mutatta már tudtam, hogy napok kérdése egy poszt errefelé. 😀

    • 2 siklara
      január 20, 2012 - 12:23 du.

      Helyi idő szerint tegnap este 11-kor jött ki a trailer, csak már túl fáradt voltam bármihez is a nyálcsorgatáson kívül. 😀

      • 3 rodanime
        január 20, 2012 - 1:29 du.

        Nyugodj meg, én is egy fél estét FUS-ROH-DAH-val töltöttem mielőtt bármit is reagáltam volna blogon. Ez már csak ilyen. 😀

  2. január 20, 2012 - 1:37 du.

    Meh…
    Úgyértem, kellemes meglepetés meg minden és valóban egy hatalmas mashup-nak látszik az egész, de úgy érzem, hogy mindezt azért csinálja már csak a Capcom, hogy mentse a menthetőt, méééég mielőtt elmúlna az a fenenagy zombi láz. Arról nem is beszélve, hogy a két férfikarakter megint kapott némi plasztikai szépítést arc környéken, komolyan mondom Leont legközelebb kb egy szál boxerben fogják kirakni a játékba. 😀
    Ami az új városkát és történet illeti Leonéknál, az pl kifejezetten emlékeztet a Kaptár2-re így első blikkre.

    Mondjuk a 3. figura felkeltette az érdeklődésemet, főleg amiatt, hogy úgytűnik ő egy megtört umbrella patkányként kezdte a dolgot, egy ilyen figurát mindig is hiányoltam a sorozatból. :}
    DE a nemezis amivel küzd az kifejezetten :drool:. :Đ
    (És valóban, hang és hajszín alapján visszakapjuk a bosszantó elnök pici lányát is.)

    • 5 siklara
      január 20, 2012 - 10:09 du.

      Hát jah, nem kétséges, hogy nagyon próbálkoznak, de rajtam fognak az “ócska” trükkök és tőlem jöhet Leon is egy szál boxerben. :Đ (na jó, inkább ne, úgy nehéz lenne célozni) Amúgy annyira nem lettek átplasztikázva, Chris kb. ugyanúgy néz ki, mint az 5. részben, meg Leon se sokat változott, csak kapott egy kis borostát és kicsit jobban hasonlít a Degenerationben szereplő önmagára. Ez tuti szándékos, mert az új CG moziban is nagyjából így fog kinézni. Egyébként egyetértek azzal, hogy ez a Resident Evil már nem az a Resident Evil, és olvastam már az első ócsárló cikkeket a neten, miszerint a CoD közönségét akarják ezzel az akciódús játékmenettel meghódítani, de őszintén szólva én nem bánom, mert nekem tetszett az előző két rész is, főleg a Resi 4. Ez eddig leginkább egy Resi 4.5-nek tűnik.
      Kaptár 2? Ne már, az a film annyira fos volt… Engem a második játékra emlékeztetett pár pillanatkép, csak kicsit több zombival. 🙂
      Az új palira én is kiváncsi vagyok, meg Leon női partnerére is, bár ő annyira nem tűnt érdekesnek, és Clairenek jobban örültem volna, jó csapat voltak a Resi 2-ben. 🙂 Ashleyt a visitozásáról bármikor beazonosítom, márpedig ez ugyanaz a hang, XD

      • január 20, 2012 - 10:25 du.

        Nemtudom, nekem néhány jelenetben Leon feje kifejezetten emlékeztet Brusz Williszüre, hajjal. :DDD
        Btw sosem mondtam, hogy az újítás rossz, nekem is bejött a 4-5, hál istennek annyira nem barmolták még el mint az utóbbi SH-kat. 🙂

      • január 21, 2012 - 8:44 de.

        Pfff, mamár minden játékra azt mondják, hogy CoD közönségét akarja, még akkor is, ha teljesen más műfajú a játék (Mass Effect 2, Dragon Age 2, Skyrim etc).

  3. január 20, 2012 - 6:55 du.

    Ó, F-

    Most találtam rá és akartam kirakni, de gondoltam, átnézek ide, hátha már beelőztél vele… És beelőztél. 😀 I’m proud because it proves you’re a TRUE fan.

    DO WANT! DO WANT!

    • 9 siklara
      január 20, 2012 - 9:33 du.

      But of course, a Resis híreket figyelem, ezt a magadfajta szintén TRUE fan nyilván megérti. 🙂 Egyébként a Revelations is elég jó cuccnak tűnik, csak ugye 3DS… Az Operation Raccoon Cityt is mindenképp kipróbálom majd, abból is kijött egy brutálisan jó trailer nemrég, csak full CGI, így nem sokat árul el magáról a játékról (ráadásul abban a tosszarcúakkal kell lenni és meg lehet ölni Leont D:).

  4. január 21, 2012 - 12:09 du.

    Ha a végleges játékban legalább akkora szerepet kap a Resi 2 vonal mint amennyit a mostani lövöldés stílus, akkor jó ideje ez lesz az első Resi ami igazán érdekelni fog. Annak idején ha nem is voltam oda érte de tetszett a Resi 2, szóval épp ideje volt már visszahozni ezt a stílust is. Ha Weskert is visszahozzák akkor még inkább érdekelni fog a játék (tudom, Resi 5-ben felsült, de a figura olyan már mint Zero a Megaman X-ből). 😀

    • 11 siklara
      január 22, 2012 - 1:03 du.

      Nagyon örülnék neki én is, ha legalább bizonyos jegyeiben erős hasonlóságot mutatna a Resi 2-vel, mert az a kedvenc részem a sorozatból (meg a GC-s Resi Remake + Zero, mindkettő zseniális lett!)
      Weskert nem tudom, visszahozzák-e (szvsz tuti nem hagyják ki ezt a ziccert :D), de simán el tudom képzelni, hogy az új srác Alex Wesker, a Wesker projekt 12. tagja, akit egy feljegyzés említett a Resi 5-ben.

  5. január 26, 2012 - 11:44 du.

    Gondoltam, megosztom. :Đ

    • 13 siklara
      január 27, 2012 - 11:07 de.

      Köszi! Ez nagyon jó, és teljesen reális, Leont kötelezi az emo haircut, Chris pedig hiába nyafizott néha az 5. részben, már ott is láttam a szemében, hogy élvezi a gyakást. 😀

  6. 14 Deadpool
    február 7, 2012 - 9:13 du.

    Az új tag vezetékneve is Wesker 😀


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


