22
Sze
11

Witcher fanok figyelem! (frissítve!)

nullA Witcher játékokat fejlesztő lengyel CDPR ma este Varsóban őszi konferenciát tart, aminek a publikus részét helyi idő szerint este negyed 7-kor élőben lehet majd követni itt.
Elsősorban a szeptember 29-én érkező 2.0-ás PC verzió újdonságairól fognak gameplay videókkal megtűzdelt bemutatót tartani, felsorolás szintjén ide is kopizom, mik ezek:

– Új tutorial rendszer (régi nem nagyon volt…)
– Dark mod: egy történetre is kiható új nehézségi szint baromi erős “Dark” tárgyakkal (nagyjából az insane-nek felel meg, csak lehet menteni)
– Arena mode: hent, hent és HENT!!
– 20 új tanulható képesség

Eddig csak ezekről tudtunk, de tegnap a lengyel Polygamiának azt nyilatkozták a fejlesztők, hogy a betervezett újdonságok között szerepel még 9 új DLC küldetés (!!!), új helyszínek, új karaktermodellek, új zenék, eddig soha nem hallott szövegek, és kb. 40 hibajavítás. Ezen kívül ígérik, hogy az Xbox 360 verzió fejlesztése mellett nem fogják elhanyagolni a PC-seket sem, mert továbbra is tartják, hogy a játékuk elsősorban erre a platformra készült.
null

A 2.0. újdonságain kívül lesz még játékmenet bemutató a fejlesztés alatt álló Xbox 360-as verzióból, valamint beígértek egy konzolexkluzív meglepetést is, amit szintén ma este fognak leleplezni.

Még nem teljesen kizárt, hogy a nemzetközi hírportálok esetleg valamit félreértettek és kicsit félrefordították a lengyel interjút, de pár órán belül úgyis kiderül, mit kapunk szokás szerint teljesen ingyen lengyel barátainktól.
(Sajnos én nem fogom tudni nézni a közvetítést, mert délelőtt hívtak, hogy ma is be kell mennem dolgozni, úgyhogy nézzétek helyettem is minél többen.)

Kezdek rájönni, mi lehet a helyzet a CDPR háza táján. Szerintem sosem készülnek el határidőre, ezért van az, hogy mindkét Witcher játék kicsit “nyers” volt megjelenéskor, aztán a rákövetkező hónapok során a készítők lelkiismeretesen megfoltozgatják, illetve beleteszik mindazt a tartalmat, ami idő hiányában első körben kimaradt.
Talán nem a legszerencsésebb stratégia egy nem 100%-ig kész játékot piacra dobni és utólag csiszolgatni, de mindenképpen példás hozzáállásnak tartom, ha egy fejlesztőcsapat a megjelenés után is (ingyen!) bábáskodik a játéka fölött, hogy az a lehető legjobb legyen. Csak így tovább, CDPR!

FRISSÍTVE!

Sajnos a 9 új DLC küldetés valóban félreértés volt. Egyelőre nem került még fel sehová a konferencia angol nyelven zajló része, de egy lelkes rajongó felvette és valamelyest megvágta a streamet, a videót végigkommentálva pedig összefoglalta a lényeget:

Ugyanez a srác, felhasználói neve szerint Costin Moroianu pontokba szedve írásban is összefoglalta a lényeget, amit elolvashattok eredetiben itt, de azért én idepakoltam magyarul is.

A Witcher 2 PC verziójáról és a 2.0 újdonságairól

– hatalmas köszönet a kb. 1 millió játékosnak, aki eddig megvette a játékot
– a játék GOG-on és Steamen most akciósan megvehető
– 40 új technikai és játékmenetbeli javítás/fejlesztés
– javított célzásrendszer
– megmutatták a 2.0-ás PC verzió új dobozát
– a 2.0 legalább akkora, ha nem jelentősebb javítás, mint amilyet a Witcher első része kapott (tudjátok, az Enchanced Edition)

Tutorial

– a főmenüből elérhető, opcionális
– feltehetőleg Kaedwenben játszódik
– új felugró panel elemek, amik pontosan és szájbarágósan megmutatják, mit hogyan kell csinálni (pl. mozogni, főzetet előállítani, NPC-kkel beszélgetni)
– van külön története új párbeszédekkel; a bemutató során Geralt egy sérült katonán segített, aki hálája jeléül meghívta az arénába

Dark Mode

– set itemek: 3 teljes szett, ami egy ezüst és egy fémkardból, egy pár csizmából, nadrágból, páncélból és egy pár kesztyűből áll
– elátkozott kardok, amik használatától a világ átmenetileg sötétbe borul, és elszívják Geralt életerejét, ha nincs meg neki a teljes set
– a három szett egyes darabjait mellékküldetés formájában lehet összeszedni, ami azt jelenti, hogy mindegyik fejezetben 6, azaz összesen 18 új mellékküldetés várható (!!)
– 3 új minijáték (!)
– a Dark Mode majdnem ugyanolyan nehéz, mint az Insane nehézségi fokozat, csak lehet közben menteni
– megjelenéskor Dark Mode verseny várható (alighanem valami fincsi nyereménnyel jutalmazzák azt, aki elsőként végigviszi a Dark Modeot)

Arena mode

– az aréna egy új helyszín Kaedwenben
– a HUD pár ehhez a játékmódhoz készült új elemmel bővül
– össz. 30 hullám egyre keményebb ellenfelekkel, köztük vérfarkasokkal (új szörnyeteg!)
– egy fegyverraktárban lehet vásárolni csapdákat, bombákat stb.
– minden egyes túlélt hullámot követően több nyeremény közül választhatjuk ki a nekünk leginkább tetsző tárgyat
– fel lehet bérelni a harcok során segítő zsoldosokat is
– lehetőség kockázásra és szkanderozásra, hogy legyen miből bevásárolni a fegyverraktárban
– minél gyorsabban végzel az (minél erősebb) ellenfelekkel, annál több pontot kapsz
– a spéci kivégzésekért – pl. ha valakit Aard jellel taszítasz a mélybe – bónuszpontok járnak

Xbox verzió

– új 4 perces CGI intró (!!), ami a konzolverzió megjelenésekor azonnal bekerül a PC verzióba is
– új arc animációk és kameraszögek a dialógusok során (bár én megint csak azt vettem észre, hogy Iorveth színpadiasabb mozdulatait és grimaszait kivágták)
– sok várható újdonság, amiket egyelőre nem lepleztek le, de ígérték, hogy ami a konzolverzióba újonnan bekerül, azt ugyanúgy megkapják a PC-sek is
– áradoztak róla, hogy milyen jól fog kinézni a játék Xboxon is (nagyjából a medium PC-s grafikának felel meg)

nullMost tényleg nem trollkodok Geralt, jövő héten jön a 2.0!

Reklámok

0 Responses to “Witcher fanok figyelem! (frissítve!)”



  1. Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


Oldalak


%d blogger ezt kedveli: