18
Sze
11

Újabb Silent Hill: Downpour trailer


Íme a legfrissebb, szerintem roppant hangulatos trailer a november 4-én érkező vizes Silent Hillről, amit a ma véget ért Tokyo Game Shown mutattak be. Az alatta szóló Korn szám elég érdekes választás volt, mindenesetre engem különösebben nem akasztott ki, ennek a résznek sajnos már úgysem Akira Yamaoka fogja szerezni a zenéit, hanem Daniel Licht (Dexter sorozat). Vizuálisan többé-kevésbé rendben van a játék, a helyszínek nekem nagyon tetszenek és továbbra is egyszerre Silent Hillesek és Alan Wakesek, a karakteranimációkon viszont remélem csiszolnak még, mert néha elég furán mocorognak szegény jóemberek. A gyerekek ijesztőek és csúnyák, mint a videójátékok 99%-ában, Murphy Pendleton viszont egyre érdekesebbnek tűnik (és David Hayter lesz a hangja!).
A szokásos Silent Hillbe keveredett harmincas pasas, akinek azzal együtt is meglepően karakteres arcberendezése van, hogy a sok hajával és a bánatos kutyaszemeivel eléggé emlékeztet a 4. rész Henryére börtönviselt, kevésbé nyálas kiadásban. Fegyenc, aki a hátán látható kód alapján vagy gyermekbántalmazás, vagy gyermekgyilkosság miatt ült, ennek ellenére az eddigi trailerek alapján kifejezetten rendes, jólelkű fickónak tűnik, aki még az üldözőjén is megpróbál segíteni.
A csendes városka határában történő buszbalesetet nem csak ő, hanem a Cybil Bennettre emlékeztető rendőrnő, Anne Cunningham is túlélte, aki folyamatosan a Silent Hillbe igyekvő Murphy sarkában van és feltehetőleg a történet másik főszereplője.
nullAzt hiszem, én is futnék utána.

Bár sokan már előre temetik és csak Shattered Homecoming 2-ként emlegetik, egy korábbi interjúban a cseh fejlesztők kijelentették, hogy ez a rész a korábbiaktól teljesen független és csakis Murphy történetét hivatott elmondani. Alig várom, hogy kiderüljön, mit követett el a múltban, és miért éppen a víz a fő mumusa, mindenesetre már azt nagyon érdekesnek találom, hogy rádiórecsegés helyett ezúttal az eső eleredése fogja jelezni, hogy szörnyetegek ólálkodnak a közelben. A trailerben gyakran felvillanó börtönjelenetekből arra következtettem, hogy ott is érhette valami komolyabb trauma (remélhetőleg nem a szappanért hajolt le), de hogy mi miatt alszik nyugtalanul és gyötri bűntudat, azt hamarosan úgyis megtudjuk, CSAK JELENTSÉK MÁR BE PC-RE IS.

Ja igen, a nagydarab gázmaszkos manust nem tudtam hová tenni, ő mintha az újabb Resident Evilek egyikéből jött volna át.

7 Responses to “Újabb Silent Hill: Downpour trailer”


  1. szeptember 18, 2011 - 9:11 du.

    Köszönöm a trailert!
    Igyekszem napra kész maradni, de mostanában a sok selejt miatt nem nézem át tüzetesen a friss cuccokat (valószínűleg így hagyhattam ki ezt is).

    A Korn szám tényleg furcsa elsőre, de a vége felé már ritmikusan mozogtak a végtagjaim. 😀

    Csak a Shattered memories-t próáltam ki az újabbak közül, de azt a mai napig bánom, olyan szar lett. -_-”
    Viszont ezt kifejezetten várom, már az első előzetesnek volt egy hangulata, amit kifejezetten megfogott, amellett én is nagyon kíváncsi vagyok a főhősünk történetére, úgyhogy szerintem azonnali vétel lesz belőle. (=

    • 2 siklara
      szeptember 21, 2011 - 10:38 de.

      Nincs mit, köszönd a Tokyo Game Shownak és a játék hírportáloknak. 🙂

      Ugrom én is a legtöbb hírt, meg csak felszínesen böngészgetek esténként, de ez a trailer most elég nagy figyelmet kapott, mert sokan köpködték, hogy milyen sz@r, pedig az utóbbi évek spinoffjaihoz képest ez végre egy értelmes folytatásnak tűnik.

      A Shattered Memories nekem is shitty memory marad, bár viszonylag az elején bedobtam a törölközőt és kb. a harmadik üldözős rész után azt mondtam, hogy nekem ez nem kell, a többi részét meg csak simán untam. Az Originssel is próbálkoztam, de annak meg a használhatatlan harcrendszerétől akadtam ki, elég röhejes volt egyfolytában elfutni minden elől, miközben a tagbaszakadt kamionsofőr fickó négy kistévét és három írógépet cipelt a s*ggében…
      Most épp a Homecomingot kezdtem el (anno kimaradt, mert a régi PC-m kevés volt hozzá) és eddig nem rossz, bár különösebben nem fogott meg.

      más: kitehetem a blogodat oldalra a linkek közé? 🙂

      • szeptember 21, 2011 - 1:54 du.

        Persze, rakd ki nyugodtan. (=

        Az utóbbi időben marhára ki vagyok akadva a fanboyoktól, komolyan mondom, azoktól is akik játékot/kat istenítenek és azoktól is akik _egy_ bizonyos konzolt, baromira értelmetlen és bosszantó (az a legrosszabb hogy az utóbbi időben egyre több ilyen emberbe futok bele -_-“).
        Attól még, hogy nem az eredeti crew dolgozik rajta mert szétszéledtek, igazán lehet esélyt adni neki, nekem pl az új Rezikkel sincs semmi gondom, megértem, hogy a piacon szükség volt a vérfrissítésre, hogy nyerjenek új rajongókat illetve, hogy lépést tartsanak a népszerű játékokkal.
        Ugyanez igaz pl a Fallout 3-ra, szerintem baromi jó lett, de a rajongók meg vannak győződve róla, hogy ez nem a széria része ( bezzeg a NV, ami ugyanarra az engine-re készült és nagyon sokban nem különbözik elődjétől, azt már szeretik, pff).

        Igen a Shattered Memoriest én is hamar abba hagytam, az üldözés még hagyján, szerintem az volt a legidegesítőbb dolog, hogy az a szar telefon megállás nélkül zsibongott/recsegett és agyfaszt kaptam tőle (és édesanyám is aki a szomszéd szobában próbált pihenni munka előtt XD). A Homecoming nekem el sem indult anno, vagyis egy bizonyos pont után megakadt (mikor jött a pyramid head és elvitte a szomszéd szobából a műtőscsávót, akkor egészen vicces glitcheket produkált, konkrétan maga mögött hagyta a bazinagy kardot ami a levegőben lógott és eltorlaszolta az utat) úgyhogy pár próbálkozás után töröltem a fenébe.

  2. 4 siklara
    szeptember 22, 2011 - 1:19 du.

    Köszi, megtörtént. : )

    A fanboyok és a konzolháborúk engem is kiakasztanak, de az nem zavar, ha valaki bálványozza az egyiket, amíg nem gondolkodik úgy, hogy az összes többi teljesen sz@r. Attól megyek leginkább a falnak, amikor valakinek olyan tévképzetei vannak, hogy egy PC-re havonta egy vagyont kell költeni és folyton új cuccokat kell bele venni, hogy lépést tudjon tartani a konzolokkal, és egyébként is, PC-n nem lehet játszani, mert OLYAN NEHÉZ ÉS KÉNYELMETLEN.
    Ami az eredeti fejlesztőcsapat lecserélését illeti, mert mondjuk szétmentek, azzal nekem vegyes érzéseim szoktak lenni, de esélyt mindenképp adok az új cuccoknak. A Resident Evil esetében nagyon meg is voltam elégedve az új részekkel és szerintem abszolút érthető, hogy nyitni akartak egy nagyobb réteg felé, a Thief 3 se volt rossz,, a Fallouthoz sajna nem értek (nem játszottam velük), viszont most épp az SH Homecomingon nagyon érzem, hogy jajjj…

    A telefonban engem az idegesített, hogy folyton buzerálni kellett, és igazából semmi másról nem szólt a játék, mint hogy FPS-ben jól megnéztem mindent, sétálgattam összevissza, meg néha bekérdezett valamit az agyturkász, és a választ utána rögtön tükrözte a város.
    Tegnap éjjel egész messzire eljutottam a Homecomingban és bár egész élvezem, nem vagyok elragadtatva tőle. A csúnyácska grafika még hagyján, de hogy SZAGGAT, az már kevésbé (az átvezetőknél elcsúszik a kép és a hang, a játék néha fél percekre ledermed, bugosak az árnyékok stb). A jellegtelen katona főhősssel sokat kell hentelni, ami egyrészt marhára nem illik a sorozathoz, másrészt a gagyi és kiegyensúlyozatlan harcrendszer miatt még kitolás is a játékossal. Utálok harcolni ebben a játékban, mégis egyre többet kényszeríti rám, és sehol a régi részek kifinomult ijesztegetése. :/

  3. szeptember 22, 2011 - 6:17 du.

    Valahogy az uncsi 3 és a gagyi 4 után elment a kedvem az SH folytatásoktól. Inkább az 1-2.

    • 6 siklara
      szeptember 22, 2011 - 7:00 du.

      Uncsi 3?? Nekem a kedvenc részem, és én is imádtam az előző kettőt. A negyedik rész már tényleg sántított, Henry meg a sorozat talán legsótlanabb főszereplője (még a kamionsofőr is jobb volt).


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


