26
aug
11

The Witcher 2 prezentáció (Gamescom 2011)

Kicsit szkeptikus voltam a The Witcher 2 jövő tavasszal érkező x360-as portjával kapcsolatban, mert eddig egy külső helyszínen játszódó videót sem láthattunk belőle, meg ugye az első rész konzolos portja is szép csöndben meghalt, de a CDPR idei Gamescomon bemutatott prezentációja minden kételyemet eloszlatta. Ez baromi jól néz ki!
Egyébként csak puszta kiváncsiságból figyelgetem a konzolport sorsát, mert nagyon szurkolok a lengyel srácoknak, hogy minél sikeresebbek legyenek és legyen majd miből folytatást fejleszteni.

Első rész:

Fogalmam sincs, hogy milyen PC-s grafikai beállításoknak feleltethető meg, a lényeg, hogy gyönyörű és nem szaggat. Nem gondoltam volna, hogy ilyet ki tud nyomni az xbox, nyilván kivettek vagy butítottak ezt-azt a kisebb gépigény érdekében, de nagyon ügyesen csinálják, mert nyomát nem látom feltűnő csúnyulásnak. Arra számítani lehetett, hogy a HUD-on nem nagyon fognak változtatni, de nem is baj.

Második rész: (spoileres mint állat, csak saját felelősségre)

A beszélgetésrendszer is változatlan, csak beraktak pár új kameranézetet (amiknek az idegesítően sűrű váltogatását szerintem kissé túlzásba vitték), illetve kivették Iorveth néhány különösen színpadias mozdulatát (MIÉRT). A feliratokat elnézve nekem úgy tűnik, kicsit növelték a betűméretet, ami nagyon kellett, viszont a feleletválasztósdin még lehetne csiszolni, pl. szedhetnék vastag betűvel azokat a kérdéseket, amik további alkérdésekhez vezetnek.

A PC-sek már biztos tudják, hogy szeptember 29-én érkezik a játékot 2.0-ás verzióra frissítő patch olyan újításokkal, mint:

– tutorial (lol)
– Dark mod: egy történetre is kiható új nehézségi szint baromi erős “Dark” tárgyakkal
– Arena mode: hent, hent és HENT!!
– 20 új tanulható képesség és számos apróbb javítás


Most Polish’d version, amirite?

Meglátjuk, lesz-e lelkierőm megvárni, vagy még előtte letudom a negyedik végigjátszásomat…

5 Responses to “The Witcher 2 prezentáció (Gamescom 2011)”


  1. augusztus 26, 2011 - 12:42 du.

    Azért egy tutorial nem árt ehhez a játéhoz…mármint egy olyan tutorial, ami nem csak kiírja, hogy mit kellene csinálni anélkül, hogy leállítaná az action-t, mivel engem így az első csatában csak 4-en erőszakoltak meg, míg eltudtam olvasni, hogyan kell félre ugrani előlük 😀

    A többi PC-s újítás annyira nem izgat, de azért jó látni, hogy foglalkoznak ezzel a játékkal, és nem csak item pack DLC-ket nyögnek ki hozzá, mint egyes stúdiók >_>

    • 2 siklara
      augusztus 26, 2011 - 1:09 du.

      A ballisztánál vagy háromszor zsinórban én is szétrépelődtem, mire kezdtem felfogni, hogy a harcrendszer NAGYON más, mint a TW1-ben. 😀

      Az ingyen DLC-knek mindig örülni kell, a cuccok mellett volt köztük két küldetés is, és a Troll Trouble nagyon jó. 🙂 Trollokból soha nem elég, a vergeni párocska mindent visz.

      • augusztus 26, 2011 - 2:10 du.

        Őszinte leszek, annek ellenére, hogy utáltam eleinte a TW1 harcrendszerét, kicsit hiányzott nekem ebből a játékból, mert mire TW1-ben minden stílust felfejlesztettét, valahogy tök jó ritmusa lett a csatáknak. Az új harcrendszer meg olyan volt, mintha Assassin’s Creed-et játszanék csak a hátbaszúrás és a counter-kill nélkül (bár később ilyen képességre is szert tehet Geralt).

        Igazából a TW2-es DLC cuccokkal az egyetlen gondom az volt, hogy mindegyik ezerszer jobb, mint a Raven armor, amit ugye kapsz, ha TW1 importot játszol, annak ellenére, hogy az első játékban folyamatosan azt mondták, hogy ez a legeslegjobb armor, amit szerezhetsz…

        A trollok meg cukik, bár nekem a toll-gyűjtögetős küldi is bejött 😀

  2. 4 siklara
    augusztus 27, 2011 - 1:56 du.

    A harcrendszer tényleg nagyon más, és először nekem is hiányoztak kicsit Geralt hátraszaltózós-ráugrós mozdulatai, de a 2. fejezet vége felé imádtam a csoportos kivégzéseket. 😀

    Engem is meglepett, hogy a Raven armor max az első fejezet közepéig jó, de valahol érthető, hogy nem akartak már a történet legelején valami godlike itemet adni a játékosnak. Ugyanezért úszik el az összes pénzed is.

    A tollgyűjtögetés nekem azért jött be, mert úgyis mindig annyi hárpiatollam volt, mint a szemét, és így legaláb végre rendes pénzt is hozott, meg ugye a küldetés teljesítése után megkaptam azt a csodálatosan kretén trófeát. 😀

  3. augusztus 28, 2011 - 11:40 de.

    Szvsz akkor már inkább vették volna el a Raven armor-t egy az egyben. De természetesen ez csak szőrszálhasogatás, a játék maga epic, és tényleg jól felépített. Kell is egy ilyen játék, mivel a DA2 és a Bioware egyéb bejelentései után egyre inkább kezdek elpártolni tőlük >_>


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


