27
jún
11

agysorvadás #2 – Shadow of the Szigorlat

nullHolnap reggel van az utolsó történelem szakos bossfightom, én meg a szokott módon nem állok túl fényesen, de legalább azt elmondhatom magamról, hogy ha a 20. század egyetemes történelmét nem is tudom kielégítően, a harmadik colossust sikerült – Junchival ellentétben – youtubeos végigjátszás nélkül legyőznöm. Márpedig ha egy ekkora monstrumot ki tudtam végezni, talán a szigorlat is meglesz, nem? NEM?!
Amúgy a francért kell ennek a játéknak ennyire abbahagyhatatlannak lennie, pedig csak trükkösen kinyírható bossok vannak benne… Miután elkövettem a “na még megnézem, hogy néz ki a következő óriás, aztán kinyomom a gépet” hibát és végre sikerült fölmásznom őkelméhez, úgy voltam vele, hogy ha már eddig eljutottam, pontot kéne tenni az ügy végére, mert ritka macera lenne megint előlről kezdeni az idejövetelt.
Így tűnt el újabb egy óra az életemből. DAMN.

Reklámok

9 Responses to “agysorvadás #2 – Shadow of the Szigorlat”


  1. június 29, 2011 - 9:31 de.

    SotC! *____*

    Örülök, hogy végül kipróbáltad, az meg már egyenesen boldoggá tesz, hogy még élvezed is. :3 (Az meg hipervigyorgó majommá, hogy én ajánlhattam.)

    A harmadik colossus meg argh! Akárhogy ügyeskedtem vele anno, sehogy sem sikerült rájönnöm, hogy mi a jó nyavalyát kell vele csinálni, így végül engedtem a YouTube “csábításának”. Azóta is bánom…

    Kíváncsi leszek, a többivel hogy boldogulsz majd. 😉

    • 2 siklara
      június 29, 2011 - 6:25 du.

      A blogos ismerősök közül csak rólad tudtam, hogy szeretted, ezért újraolvastam a bejegyzésed, de egyébként kb. mindenhol ajánlani szokták és a PS2 ékkövének tartják, úgyhogy a konzol birtokában nehéz is kihagyni. 😀 Jobban fekszik, mint gondoltam, már az ötödik bossnál tartok, pedig csak azért kezdtem el, mert valaki kérdezte, megy-e rendesen emuval, én meg kiváncsiságból lecsekkoltam. : )

      A harmadik colossusnál félig-meddig véletlenül jöttem rá a megoldásra. Gyanús volt az a szilárd talajrész, úgyhogy ráálltam, hátha lesz valami… Előtte egyébként már megmásztam a tagot, csak ugye a páncéljától nem lehetett a megfelelő részhez férni.

      Én is kiváncsi leszek, a madár nagyon epic volt! 😀

  2. június 29, 2011 - 1:28 du.

    Sok szerencsét, kis szerencsével menni fog az. =)

  3. június 29, 2011 - 5:07 du.

    Sok sikert a szigorlathoz, ha legalább belenéztél a tananyagba nagy baj már nem lehet. 😀

  4. 5 siklara
    június 29, 2011 - 6:14 du.

    Köszi mindenkinek, túlvagyok rajta! : )

    Felhívnám a figyelmet a tagek közül “csak a gyarmatokat ne húzzam”-ra… Na vajon mit húztam ki a 25 tételből? 😀 De tökmindegy, így is ötöst kaptam, mert a biztonság kedvéért az utolsó pillanatban azt is megtanultam, amennyire tudtam. Úgy látszik, jót tett, hogy reggel meghallgattam pár régebben bevált harci számot a Kaiji és a Gurren Lagann OST-ról. 🙂 (ROW ROW FIGHT DA POWAAA)

  5. június 30, 2011 - 7:09 de.

    Ó, már a madárka is megvolt? 😀 Szépen haladsz vele, bár az igazi kihívást a hard mode jelenti majd, az extrémbrutál-agyvéreztető meg a hard mode time attack-ja lesz. :3

    Amire kíváncsi leszek, hogy a 12. kolosszusról mi lesz majd a véleményed. Az talán a legdurvább az összes dög közül.

    Btw drakulálok a ‘szigorlat’ nevű főellenfél legyűréséhez is! :3 (CSAK A LAGANN OST ADHAT NEKED ERŐT ÉS MINDENT LEBÍRÓ AKARATOT!!)

    • 7 siklara
      június 30, 2011 - 5:12 du.

      Hard mode, meg time attack… NOPE, nem hiszem, hogy nekem való, nem akarom utólag meggyűlölni a játékot. 😀

      A 12. kolosszus olyan durva lesz? Ajha, most asszem a nyolcasnál tartok, de már ez meglepően vad az eddigiekhez képest, falon mászik és lézernyalábokat lődöz rám a szájából, ki is léptem ijedtemben. 😀

      Köszi, Kamina szelleme velem volt!

  6. 8 finalfantasy7
    július 13, 2011 - 10:25 du.

    Oh hajaj SotC a világ legjobb játéka eddig nálam XD Hmm…. nézzük, szerintem vagy 6x toltam ki, annyia összefolytak a végigjátszások hogy már magam sem tudom:)
    Alig várom már a The Last Guardian-t, már csak egy ps3-at kell vennem hozzá^^

    • 9 siklara
      július 17, 2011 - 11:37 de.

      Nekem is kéne hozzá venni egy PS3-at, a SotC-ot meg egyelőre csak kétszer vittem végig, de egyelőre elég lesz, majd alkalmanként előveszem még. : )


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


