11
jún
11

E3 2011, már ami engem érint belőle

nullÚjabb év, újabb E tré, és habár idén szinte egy olyan bejelentés sem volt, ami teljesen váratlanul ért volna, azért kellemes és kevésbé kellemes meglepetésekből így is bőven kijutott.

Microsoft konferencia: KINECT & casual games

Az amerikaiak a Crystal Dinamics-féle Tomb Raider reboottal nyitottak, amiről még mindig nem tudom, mit is gondolok. A korábbi részek rajongójaként nekem nagyon új és más, ráadásul igazán nagy csalódás volt ennyi év után megtudni, hogy Lara csak BA-s töri szakot végzett, máskülönben nem lehetne diplomás már 21 évesen. A grafikára semmi panaszom, viszont ez a rövid játékmenet bemutató ijesztően lineáris, de végülis ez csak afféle bevezető rész lehet a nagy szabadság előtt. A valósághű megvalósításban sem vagyok biztos, hisz a videó elején azt láthatjuk, hogy a “bebábozódott”, majd lepotyogó Lara hangos ordítással tép ki az oldalából egy méretes valamit, amire sikerült felnyársalódnia, aztán megy is a dolgára. Nem baj. Utána még elnézhetjük, ahogy végiglihegi és nyöszörgi magát a kijáratig (értsd már meg, hogy SZENVED!), miközben magában beszél és kétszer próbálják meg hátulról elkapni holmi gyanús barlanglakók. Azt hiszem, nem hibáztathatom a hímeket, akik olyan kijelentések keretében hájpolják az új TR-t, hogy “eddig nem szerettem a sorozatot, ez viszont baromira bejön, lara olyan szexi!!!4”, de azért kicsit szomorú vagyok.


Uhh, ahh, hnnng, haaaah, oooohh, haaaah

A többi bemutatott újdonság közül a hangfelismeréssel ellátott Mass Effect 3 érintett valamelyest, habár a Mass Effect 2-t sem vittem még végig, szóval annyira talán mégsem. Ami igazán érdekelt, az a Skyrim bemutatója, amiből utólag egy jó hosszú gameplay videó is felkerült a netre:

Todd Howard megrögzött hazudozó hírében áll, így kicsit szkeptikusan állok a végtelen számú nem szkriptelt sárkány ígérethez, de egyébként nagyon jónak tűnik a játék. Az Oblivion nekem csaknem teljesen kimaradt az Elder Scrolls sorozatból, mert a Morrowind után nem sikerült vele megbarátkoznom, ez viszont jó eséllyel nagyon fincsi lesz, pláne hogy kicsit gatyába rázták a lopakodást, és végre lehet majd dual wielder karaktert csinálni!
Ezután jött a kinect támogatást élvező vagy csak kinecttel játszható, max. 15 éves korig ajánlható ultralineáris marhaságok hosszú sora, majd hogy senkinek ne legyen hiányérzete, zárásként még beköszönt a Halo 4. Future xbox 360 confirmed for most casual console ever.
Abszolút mélypont 1: Peter Molyneux Journey alcímmel újabb Fable játékot fejleszt Kinectre.
Abszolút mélypont 2: Tim Schafer (Full Throttle, Grim Fandango, Monkey Island stb.) Sesame Street játékot fejleszt Kinectre.

Nintendo konferencia: Link, Mario, Wii U, massive trolling

A kezdés borzasztóan tetszett, a Legend of Zelda franchise ugyanis idén ünnepli 25. születésnapját, aminek örömére egy nagyon hangulatos videómontázs mutatta be az igen hosszú és szerteágazó, mai napig kronologizálhatatlan sorozat főbb mérföldköveit és emlékezetes pillanatait nagyzenekari kíséret mellett. Az év végén érkező Skyward Sword trailertől nemes egyszerűséggel elaléltam, ezt a repkedősdit nekem találták ki!

Egyelőre mindennél jobban várom, és felőlem nyugodtan lehet olyan, mint az eddigi 3D-s részek, nekem noob Linknek úgyis fog tudni bőven újat mutatni. Mindig is érdekelt a sorozat, de csak a tavalyi Gamecube vásárlásom óta tudtam közelebbről megismerni, és a Twilight Princess varázsa alól azóta sem kerültem ki egészen. A Skyward Sword kellően emlékeztet rá, míg a grafikája a WindWaker shaderes jellegét is magán viseli, ergo máris odáig vagyok érte. Wiim továbbra sincs, de valahogy játszani fogok vele, az fix. MEGOLDOM.
A továbbiakban a többi jól bejáratott nintendós cím folytatásait mutatták be, így előkerült Mario, Luigi, Kid Icarus, meg a többiek a GC érából.
Ezután jött az új konzol bejelentése HELYETT az új kontroller bejelentése és annak hosszas bemutatója. Abszurd módon a kontrollerhez tartozó új konzolról egyetlen szó sem esett, így senki nem értett semmit, én meg azóta is tűnődöm rajta, hogy vajon ez szándékos volt-e. Mindenesetre most már a Nintendóéknak is lesz erős nagygépe, a Wii U (ejtsd: vííjúúú), ami visszafelé kompatibilis a Wiis játékokkal, és amire jönni fog sok külsős cím, pl. a Darksiders 2, az Assassin’s Creed, vagy a Batman: Arkham City.
Fun fact: a konferenciát követő 2 nap alatt 10%-ot estek a Nintendo részvényei. Legközelebb majd nem felejtik el megemlíteni az új konzolt.

Több konferenciát nem néztem, mert SZIGORLATOZTAM, de inkább térjünk is át a sokkal izgalmasabb trailerekre, amikből önző módon csak azokat szedtem össze, amik engem valamiért érdekeltek. Kezdjük is két olyannal, ami kapcsán föltenném a “Brian élete” óta klasszikus kérdést:
– Mit adtak nekünk a videójátékok?
– JÓ ZENÉT.

The Witcher 2: Assassins of Kings

Igaz, hogy ez a trailer már az E3 előtt kint volt és a PC verzióhoz készült, de mivel bejelentették, hogy Geralt kalandjainak második felvonása év végén kijön x360-ra is, úgy gondoltam, elfér itt a többi között. Meg egyébként is EPIC, és CG helyett végig ingame jeleneteket tartalmaz. Akit a zene érdekel, keresse a svéd-finn Hedningarna banda Vargtimmen című számát. A játékot már kétszer is végigvittem, de még kicsit rá kell pihennem az élmény szavakba öntésére.

Assassin’s Creed Revelations

Az van, hogy én egyszer megvettem magamnak olcsón az Assassin’s Creedet, aztán még azóta se jutottam tovább a tutorialnál, mert a francnak van ideje az összes játékra, ami érdekli. Azért lelkesen követem a sorozattal kapcsolatos híreket, bár ezt a trailert meg sem néztem volna, ha Zaizen nem szól, hogy legalább a zenéje miatt érdemes. Ezúttal ezt keresd: WOODKID – Iron. Napok óta hallgatom.

Már elmúltam 7 éves, ezért nagyon megörültem neki, hogy régi-új Rayman játék készül idegbeteg nyulak nélkül, és jön PC-re is. Hangulatban erősen a legelső Raymant hozza, amivel pont nem játszottam annyit, mint a Great Escape című folytatással, amit legutóbb épp pár napja vettem elő.

Silent Hill – Downpour

A hatodik csendesdombi kirándulás során egy Murphy nevű, akarata ellenére épp Silent Hill közelében szabadlábra kerülő fegyenccel fedezhetjük fel a városkát és annak eddig soha be nem járt délkeleti környékét. A víznek fontos szerepe lesz, a trailerből pedig egyszerre árad az Alan Wake és a régi Silent Hillek hangulata. Nagyon tetszik, csak könyörgöm, jelentsék már be PC-re is!
(de ha az eddigi trendet követik, úgyis be fogják, legfeljebb kicsit megint várnunk kell)

Tomb Raider

CG hangulatmozi, ebben is sok a nyöszörgés, de azért ennek is itt a helye. Egyébként egész bejövős ez a Survival Raider, és szerencsére nem néztem a Lostot, így onnan sem lesz interferencia. Bízom a Crystal Dinamicsban, bár jobban örülnék, ha inkább egy Soul Reaver előzményen dolgoznának.

Dragon’s Dogma

PC-re valószínűleg úgysem jön, úgyhogy inkább nem is kezdek lelkendezni, de azért nézni szabad. A japán Európa egész jól néz ki, nem?

Resident Evil Revelations

Ez meg csak 3Ds-re jön, de még reménykedem, hogy majd valamelyik DS emulátor is ki bírja nyomni magából. Igaz, hogy Jillnek még mindig rettentő fura feje van (mintha egy másik nő lenne), és ahogy hallom, a hangját is lecserélték, de a hajósdi és a horrohangulat nagyon szimpatikus, a zombikkal együtt kifejezetten a Cold Fearre emlékeztet. Chrisnek megint új partnere van, NAHÁT.

Capcom fail #1: Resident Evil: Operation Raccoon City gameplay

NO. JUST NO. A városi mosómedve műtétet így ránézésre idegbeteg kamerarángás és agyatlan hentelés jellemzi, úgyhogy az őszi megjelenéséig ne is beszéljünk róla többet. És nem, nem ölöm meg Leont, ilyet ne is kérjenek tőlem!

Capcom fail #2: DmC

Esküszöm, hogy a korábbi trailer óta ez csak szarabb lett. “Dante” még idiótábban néz ki, és ami a legrosszabb, most már néha kifehéredik a haja és bepirul a kabátja, ami ezzel a fejjel valóságos szentségtörés részéről, ráadásul így már én sem tehetek úgy, mintha ennek az izének semmi köze nem lenne a Devil May Cry sorozathoz.
Kiegészítő rossz hír, avagy hogyan mocskoljunk be és pusztítsunk el visszafordíthatatlanul egy sikeres franchiset: a Kaptár filmek készítői meg fogják filmesíteni a DMC-t is, méghozzá ezt a híg fost alapul véve, és szerintem mind tudjuk, ki fogja játszani a főszerepet. I’m no devil, may I cry now?

Mass Effect 3

Hogy ne teljesen negativisztikusan záruljon a bejegyzés, nézzük meg együtt, amint elpusztul a Föld és lekaszálnak minket a Reaperek, Shepard pedig az omnitoolt bokszkesztyűként használva durvul.
“We fight or we die, that’s the plan.” – Oh Shepard, why u so renegade

Az E3 nagy csalódása: Semmi infó a Thief 4-ről. SEMMI. Még egy nyomorult screenshot se szivárgott ki. Lehet, hogy ennek inkább örülnöm kéne? A thief4.com-on kezd eluralkodni a forradalmi hangulat, úgyhogy hamarosan talán megkönyörül rajtunk az Eidos Montreal és két Deus Ex hír között dob nekünk is valami koncot, amin egy darabig csámcsoghatunk.

Reklámok

28 Responses to “E3 2011, már ami engem érint belőle”


  1. június 12, 2011 - 1:56 de.

    Mass Effect 3 hangirányítással…hogy ennek mi a f*szom értelme van, már elnézést… Először is, hangirányításhoz nem kellene Kinect, elég lenne egy mikrofon. De amúgy nem véletlenül, nem terjedt el ez a technika a játékokban, ugyanis értelmetlen és hosszadalmas. Legalább 10szer ki tudom adni a parancsot gombokkal, amíg valaki kimondja, hogy “Liara, singularity!”. És ne feledkezzünk meg a nyelvi pontosságról és az akcentusokról sem… *sóhaj* Ennek ellenére várom ME3-at, bár minél többet megtudunk róla, annál kevésbbé tűnik relevánsnak az ME2 története.

    Assassin’s Creed Revelations… még egy játék Ezio-val. Szerintem az Ubisoft nem igazán fogta fel, hogy a történelmi ugrás, az új korszak és az új szereplők miatt volt annyira jó az AC1 és az AC2. Ez viszont már a harmadik játék Ezio-val… öregebb persze, meg helyileg máshol játszódik, de akkor is. Ideje lenne előbbre ugrani az időben pár száz évet.

    • 2 siklara
      június 12, 2011 - 2:12 de.

      A hangvezérlésen én is jót rötyögtem, szintén teljesen értelmetlennek tartom, de azért egyszerre volt vicces és badass, ahogy a fickó a játékkal ordítozott. 😀 A párbeszédeknél különösen felesleges, hadd ne olvasgassam már fel, ha utána úgyis tök más hangzik el Shepard szájából.

      Na látod, én ezt az Ezio problémát még nem érzem át, ugyanis nem kezdtem bele a sorozatba, de aszondom, csak ne ugráljanak sehova előre párszáz évet, mert lassan a jelenbe érkeznek, az meg ejj de unalmas az újkorhoz képest, amiben nem éltem. : ) Öreg Eziónak eléggé Robert Downey Jr.-os feje van, vajon már ebből is készül a film? 😀

      • június 12, 2011 - 10:58 de.

        Igazából hangvezérléssel totál megszívná szerintem mindenki, aki nem angol anyanyelvű, mert az ok, hogy tudom, hogyan kell kimondani a singularity-t, de nem biztos, hogy menni fog, amikor lőnek rám három irányból XD
        Amúgy ha ME2-t játszol, érdemes Vanguard-dal játszani. Legalábbis szerintem az a leginkább fun, főleg ha ezt a taktikát használod.

        Szerintem eléggé sok kor van, amibe az AC még ugorhatna, és őszintén, engem érdekelne, hogy pl hogyan szőnék bele a testvériséget a francia forradalomba, meg ilyenek. De nem, helyette megint egy öreg tésztazabálóval vagyunk >_>

  2. június 12, 2011 - 7:15 de.

    A DMC ez alapján valami űberpusztulatos fostartály lesz. Ez tény. Remélem azért majd a távoli jövőben újra fellendül a sorozat.

    Assassin’s Creed meg nagyon várós, de tényleg unalmas már hogy folyton ezzel az Ezio gyerekkel mászkálunk. Valóban nagy szerepe volt az Assassinok történetében, de sok kor van még a reneszánsz után is, ahol izgalmas történetet tudnának kitalálni.

    • június 12, 2011 - 8:47 de.

      Ja és a Nintendó vííjúúú dolog előtt meg nem csak te állsz értetlenül. Most olvastam utána, a Nintendo részvényei 5 éve nem voltak ilyen alacsonyak, szóval nem igazán látják a benne rejlő lehetőségeket. Lehet, hogy nemcsak egy kontrollert kellett volna hájpolni, hanem az egész konzolt be kellett volna mutatni tisztességesen…

      • 6 siklara
        június 12, 2011 - 11:18 de.

        Well said! Talán ha hatalmas bukta lesz, majd újragondolják Dante sorsát az illetékesek.

        Ajh, el kéne már kezdenem nekem is AC-zni, hogy érdemben is hozzá tudjak szólni a témához, és ne csak a zenéi és a jó vágások miatt nézzek AC-trailereket… XD

        Nintendóéknál az a legviccesebb, hogy Iwata állítólag még mindig nem érti, mi volt a gond. Ezt annyira nehéz felfognom…

  3. június 12, 2011 - 8:15 de.

    Az új DMC játék… AZ ÚJ DMC JÁTÉK… xDDDD (Egyelőre ennyi lenne rá a reakcióm.)

    Az új TR meg valamiért (nem, nem Lara miatt, ő annyira nem izgat) most érdekel, pedig a PS1-es TR II óta nem foglalkoztat már nagyon a franchise, de talán ez az új végre megtöri a csendet.

    Az új AC meg a “meglátjuk, milyen lesz” kategória. (Ígérem, több “Az új…” kezdetű mondat nem lesz. :3)

    (Btw nyárra úgy néz ki, szerzek végre egy PS3-at, szal ezért is bátorkodtam összehozni most ezt a hsz-t. xD)

    • 8 siklara
      június 12, 2011 - 11:23 de.

      A tökéletes reakció. Tőlem már ennyire se futotta, komolyan visszasírtom az előzőt, ahol még egy számmal kisebb homokzsák volt a csávó. Ki találta ki ezt a hajat?? Ki találta ki ezeket a b*zis pózokat?? Ki találta ki ezeket a robotokat? Ki találta ki az Inceptionösen felgyűrődő utcákat???

      A TR 1-2 volt a legjobb része a sorozatnak, úgyhogy megbocsátom, ha többit kihagytad. 🙂 Engem is érdekel, mi fog kisülni belőle, leginkább azért, mert az eddigi Tomb Raiderekre nagyon nem volt jellemző a nonlineáris játékmenet, most meg azt ígérik, hogy majd szabadon mászkálhatunk a szigeten.

      Ááááá, jönnöd kellett volna a mostani Mondo szerkülésre, mert épp azon problémáztunk, hogy a gárdában senkinek nincs PS3-a, így viszont majd te írhatod az oda érkező cuccokról a beszámolókat. 😀

  4. 9 siklara
    június 12, 2011 - 11:27 de.

    Nyufi: PC-n gondolom úgyse lesz hangvezérlés, szóval nekünk igazából tökmindegy, hogy az xbox ki tudja-e bogozni a hunglish kiejtést vagy sem. 😀

    ANNYIRA tudtam, hogy a gentleman’s guide-ot fogod belinkelni. XD Amúgy nem hiszem, hogy vanguard leszek, mert a ME2-ben a ME1-es karakteremet importáltam, aki pedig infiltrator volt és eddig nagyon bevált.

    No hát ha ketten is azt mondjátok, hogy Ezióból is megárt a sok, akkor hiszek nektek. Ha már korok, én egyszer akarok egy olyan játékkal játszani, ami a dualizmuskori Monarchiában játszódik! : )

    • június 12, 2011 - 11:37 de.

      Igazából lehetne a PC-s verzióhoz is Kinect támogatás, tekintve, hogy az a szerintem-egy-nagy-rakás-ürüléket-sem-érő kütyü elmegy a PC-vel is. De mind1 is, mivel Xbox-on is csak opcionális lesz.
      Szerintem lehet váltani class-t az import során, csak a personal history marad mindenképp ugyanaz. Bár az Infiltrator is fun :3

      Ha csak ketten mondanánk… Mindenki azt várta, hogy bejelentik az AC3-at, és hogy tök jó lesz, mert új karakter, meg más korszak (sokan Oroszországra tippeltek), de neeeem, ehelyett megint Ezio.
      Uuuu, a Monarchia szintén érdekes lenne…igazából egy csomó korszak érdekes lenne az AC sorozat összeesküvés elméletével, kár hogy leragadtunk a Reneszánsznál :/

      • 11 siklara
        június 13, 2011 - 7:56 du.

        Igen, lehet változtatni classt, de én nem akartam, meg úgyis női Shepardom van, úgyhogy a gentleman guide szerinti végigjátszást meghagyom egy jövőbeli male Shepardnak. 😀

        Tegnap el akartam kezdeni az AC-t, aztán kitaláltam, hogy inkább a Penumbrának jött el az ideje. Végül DNF-et játszottam…

  5. 13 Rhianon
    június 12, 2011 - 8:27 du.

    AC: Revelations / Witcher 2 fappidy fap fap fap. :3 Maradjanak csak ott ahol vannak, én még nem éltem ki magam eléggé. Hosszú még az élet, és ha már Robert D Jr. volt említve: TÉNYLEG!

  6. június 14, 2011 - 11:40 de.

    Új Hitman-ből is volt trailer. Vagy azt nem szereted? : )

    • 16 siklara
      június 14, 2011 - 11:47 de.

      A zuhanyzós, ugye? Láttam, de elég semmitmondó volt, meg kicsit sokalltam benne a törés-zúzást. 🙂 Egyébként a Hitman-sorozat nekem kimaradt, tavaly nekiálltam volna az első résznek, de egyik gépemen se volt hajlandó normális sebességgel elindulni (abnormálisan gyors volt). Lehet, hogy egyszer még nekifogok a 2. résztől fölfelé. 😀

      • június 14, 2011 - 4:32 du.

        A zuhanyzós után volt valami kis 1-2 perces gameplay videó is. Sokan pattogtak, hogy milyen szar lesz meg Sam Fisher utánzat meg Splinter Cell bujkálós rendszer stb. Szerintem jó lesz. Akkor kezd majd el a másodiktól. A harmadikban úgy is többnyire az elsőből átvett remake pályák vannak.
        Nekem meg a Tomb Raider és a Resident Evil maradt ki az életemből. : D

  7. június 15, 2011 - 9:14 de.

    Annyira már nem is vészes Jill, hál istennek visszafestették a haját barnára. ;Đ A 3DS Rezi verzió végre tisztességesen néz ki, néhol visszatérve a régi hagyományokhoz (játékmenethez), úgyhogy nálam ez a rész mindenképp must have lesz (bár a lövés közbeni fps nézet elsőre furi, de megszokjuk). (=
    Ami az O.R.C.-ot (muhaha) illeti, nem csak te vagy így vele, youtube kommentekben rengetegen szidják a gárdát, hogy ehelyett a hülyeség helyett megcsinálhatták volna a Rezi 2 remake-et…és igazuk is van.
    Már így is meg van kavarva eléggé a sztori, nemhogy még jönnek ezek a láthatatlan majmok, ugrándozni a tetőn és kilőni a kedvenc karaktereinket, pföh, süllyesztőbe vele!

    • 19 siklara
      június 15, 2011 - 4:23 du.

      Ja tényleg, legalább megint barna, szőkén viszont jól mutatott Wesker mellett. 😀
      A Revelations nekem is nagyon tetszik, 3DS-t viszont nem akarok venni, így is épp elég pénzt költöttem a játékszenvedélyemre. Reménykedem, hogy az ismerősi körben meglesz valakinek, akitől majd jól kölcsönkérhetem ppár napra. : )
      Egy sima RE2 remakkel tényleg sokkal jobban járt volna mindenki, de valami eljuthatott Capcomékhoz is a rajongók panaszáradatából, mert pár napja közleményben igyekeztek megnyugtatni mindenkit, hogy a RE6-nál vissza szándékoznak térni a kevésbé akciódús, inkább horrorelemeket tartamazó alapokhoz. Remélhetőleg nem csak ígérgetnek, picikét gyanús, hogy még semmit nem mutattak a 6. részből.

  8. 20 Manitu
    június 16, 2011 - 8:14 de.

    De nagyon le vagyok maradva, a legtöbb folytatás címe semmit nem mond nekem O.o
    Az a Skyrim elég ígéretesnek tűnik, remélem sikerül majd hosszabb időre kirobbantania a wow elől 🙂 Kicsit Ghotic-os hangulata volta a harcnak, ahogy a sárkánnyal kűzdött az emberke, jó kis kombók voltak benne, remélem valamelyest hasonlítani fog rá, mert már tényleg csak az hiányzott az Oblivionból is.

    • 21 siklara
      június 16, 2011 - 9:09 de.

      Ejnye, mindig csak a WoW… Na látod, én meg ahhoz vagyok sík, és a Gothicnak is csak az első részével játszottam kb. 5 percet. 😀
      Nekem a kombók mellett az tetszik nagyon, hogy a két kezedet külön tudod irányítani; nagyon ráfért már a TES sorozatra a harcrendszer fejlesztése, mert a Morrowind és az Oblivivion is elég gyengén muzsikált ilyen téren.

  9. 22 siklara
    június 16, 2011 - 6:29 du.

    Bejegyzés kiegészítve a Silent Hill Downpourral, mert az szégyenszemre kifelejtettem…

    • június 17, 2011 - 10:36 de.

      Na igen, talán az általam legjobban várt játék, pedig nem vagyok hardcore SH rajongó, de már az első trailer nagyon megfogott és én külön örülök neki, hogy nem erőltetik tovább a kórház + iskola kombót, hanem új városrészben bóklászhatunk majd és a sztori is izgalmasabbnak tűnik, mint a legutóbbi gyenge eresztések. (=

      • 24 siklara
        június 18, 2011 - 11:34 de.

        Én egy időben nagyon komolyan rajongtam a Silent Hillekért, de az utóbbi időben megjelent részekkel már nem igazán tudtam mit kezdeni, így kicsit alábbhagyott a lelkesedés. A Shattered Memoriest untam és félbe is hagytam, az Origins kicsit sok volt és szintén félbehagytam (olyan idióta harcrendszere van!!), az 5. rész viszont egész jónak tűnt, de egyelőre épp hogy csak belenéztem. Nekem a kórház + iskola kombóval amúgy semmi bajom, de tényleg ráfért már a frissítés a sorozatra, csak ne legyen túl Alan Wakes. 🙂
        Az Originst nyáron jó lenne végigvinni, mert minden frusztráló hülysége ellenére tetszett.

  10. 25 Márkusz
    június 17, 2011 - 7:11 de.

    Én örülök, hogy csökken az N moneeeyja, így végre megpróbálnak majd több minőségi játékot csinálni, bár ez a Skyward Sword elég ígéretesnek tűnik. 😀 Twilight Princess óta nem volt semmi Zelda címe a Nintendónak ami egy elég hosszú játék lenne. ( a DSes spin off-ok nekem túl rövidek voltak )

    Wii U meg olyan…kíváncsi leszek mit akarnak vele.
    De már kezdem unni, hogy minden új szekérnél jön a sok fejlesztő, hogy nekik mennyire szimpatikus a gép és, hogy mennyi játékot akarnak rá csinálni ( 3DS-nél is ez volt és mi lett belőle?… 😀 )

    • 26 siklara
      június 17, 2011 - 7:37 de.

      Én még kezdő Nintendós vagyok, bár az üzletpolitikájukat nagyjából vágom. : ) A Twilight Princess volt az első Zelda, amivel játszottam, most meg szép lassan haladok visszafelé, de DS-em nincs, úgyhogy a spinoffok ki fognak maradni, a SNES érába meg szintén nincs kedvem visszamenni. Ami kijött GC-re és megvan, azt szépen letolom, aztán jól van. 😀

      Nagyo kiváncsi vagyok én is, mi fog kisülni belőle, mert már legalább annyian előre temetik, mint ahányan várják, elemzők szerint pedig a Nintendo úgy két évet késett a bejelentésével, hisz jövőre jó eséllyel a Sony és a Microsoft is lépni fog, és miegnt a Nintendo lesz a legkorszerűtlenebb.

      • 27 Márkusz
        június 17, 2011 - 7:33 du.

        Super Nintendós Link to the Past pedig az egyik legjobb. 😀
        Nekem a 2. volt a Twilight Princess és emlékszem mennyire élveztem Gamecubeon aztán leszedtem Wii-re és nem volt meg a varázsa. 😦

        Igen ez mindig így volt, de most elég pofátlan Sony részéről, hogy a 3Dn kívül mindent lemásolt a 3DS-ről.
        Ami poén, hogy az aksijáról olyan hírek jöttek, hogy csak 1 óráig bírja.
        Viszont arra nagyon kíváncsi vagyok Microfos mit dob össze. 😀

  11. 28 siklara
    június 18, 2011 - 11:52 de.

    Ha a SNES-es Link to the Past annyira jó, lehet, hogy egyszer ránézek emulátoron, bár ennyi elvetemültséget már magamból se nézek ki. 😀 Nekem csak a NES-es The Legend of Zelda és a The Adventure of Link van meg, mert ezeket rápakolták a GC-s Collector’s Editionra.
    El nem tudom képzelni a Twilight Princesst Wiimote-tal irányítva, GC-s kontrollerrel szerintem tökéletes volt. Aggaszt is, hogy fogom megoldani az irányítást a Skyward Swordnál emulátoron egérrel és billentyűzettel, már ha egyáltalán emulálható lesz…

    1 órás aksi? Az elég gáz lenne. 😀 Az új konzolokra kezdek immunis lenni, persze én is kiváncsi vagyok, de venni nemigen fogok semmit.


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


