15
máj
11

Witcher 2-re várva

null
Csak én vagyok besózva? KOMOLYAN CSAK ÉN VAGYOK BESÓZVA?!
Nem hiszek nektek.
Tereljük is el a gondolatainkat…
Tegnap voltam Mondoconon. Az igazság az, hogy aki egyen volt, az összesen volt, de attól még jól éreztem magam, mivel megint összefutottam pár kedves ismerőssel, élveztem a jó időt, és kivételesen azt is majdnem kibírtam, hogy ne vegyek semmit, bár ez csak annak köszönhető, hogy múltkor a Képregényfesztiválon már bevásároltam:

null
A Hasbrós (!) Drizzt képregény igen jóféle, remélem, jön erre a többi kötet is.

A “majdnem” szócskára azért volt szükség, mert Junchi végül eredményesen behülyített, és “egyszer élünk” jeligével mindketten vettünk magunknak dobozos random Gintama figurát, mert a con nem is con értelmetlen pénzszórás nélkül. Az ismeretlen tartalmú dobozok vásárlása nem annyira olcsó játék hülyegyerekeknek, amely ugyanazon az elven működik, mint a kinder tojás, amiből indokolatlanul nagy mennyiséget vásároltattam a szüleimmel gyerekként, csak hogy meglegyen az összes viziló, meg a többi istennyila. Azért a tegnapi nem volt (teljesen) kidobott pénz, mert a zsákbamacska rendszer egy Hijikata Toshirout dobott ki, márpedig Gintoki után/mellett ő a fő kedvencem a sorozatból, hiszen elképesztően badass, és még nálam is több majonézt zabál, ami rajzfilmben sem gyakori.

Azzal senkit nem untatnék, merre kódorogtam, meg mivel ment el a nap, mindenesetre párszor körbejártuk az Expó rendelkezésünkre bocsátott területét, közben pedig mindenféle csak animeconon és zárt osztályon előforduló alakokba botlottunk, ám némelyikük igen mutatós gúnyába bújt:

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
(nem nagyon fotóztam, sry)

Személyes kedvencem a Mononoke cosplay volt (2. kép), az elkövetője ugyanis a megszállottságig ragaszkodott minden apró részlethez, és valami félelmetesen jól sikerült megvalósítania a gyógyszerész úr tiritarka hacukáját, fiókos szekrényre emlékeztető hátitáskáját, csiricsáré kardját, de még a kis csilingelő izébigyót is, amivel az animében macskadémonra vadászik.

Megint volt játékos részleg is a szokott épületben, de ezúttal arrafelé nem nagyon csatangoltam, csak egyszer néztem be felmérni a választékot még a versenyek indulása előtt. Ott volt a kipróbálható cuccok között Marvel vs. Capcom 3 is, és szívesen nyomultam volna egy próbakört Wesker papával, csak aztán mégsem került rá sor, mert nem volt kedvem holmi vadidegenekkel szétrúgatni szegénynek a hátsóját. Na majd legközelebb, úgysem ez volt az utolsó conom.

Ezennel “sosem növünk fel” rovatunk végére értünk, köszönjük, hogy velünk tartottak.

LEGYEN MÁR KEDD

Reklámok

10 Responses to “Witcher 2-re várva”


  1. 1 Joker-san
    május 15, 2011 - 2:10 du.

    Hiába van az ember besózva, ha a gépigény nem kecsegtet sok jóval. A kedd pedig mindjárt itt van, addig le is nyomhatod a bosst a witcher 1 végén. 🙂

  2. május 15, 2011 - 9:26 du.

    Remélem ennek nem lesz majd olyan fail szinkronja… =D

  3. május 16, 2011 - 9:02 de.

    Szögezzük tehát le: Mindketten jól jártunk a Gintama-zsákbamacsekkal. :3 (Titokban reménykedtem egyébként, hogy szamuráj!Gintoki kacsint majd rám, mikor kiemelem a dobozkából és láss csodát, így lett. És Te is csak jól jártál Toshival. :D)

    Amúgy jó volt ismét összefutni. :3

  4. 5 szingalunga
    május 18, 2011 - 1:20 du.

    A gyógyszerész-cosplay tényleg awesome. 🙂

    Ja, és még: DRIZZT! Amikor mutattad a képregényt, még nem sejtettem, hogy annyi év látszólagos felnőttsége után nemsokára durván csorgó nyálú fangörl leszek ismét. Pedig de. 😀 Ha visszaszolgáltattam a könyveket, ugye behúzhatom?

    (Sztem jövő hétig letudom a trilógiát. Tegnap este már sértődés volt belőle itthon, hogy délután 5-től este 11-ig olvastam. 😛 )

    • 6 siklara
      május 18, 2011 - 2:32 du.

      Drizzt nagyon népszerű mostanság, épp az előbb járt itt a szomszéd srác is abban reménykedve, hogy már visszakerült hozzám a trilógia, mert szintén behúzná. 😀
      A képregényt odaadom, ha legközelebb találkozunk, szerintem jól fogsz szórakozni a sok kigyúrt és haj alapján megkülönöztethető drow föld alatti durvulásán. : )
      Fangirlkedni 14 fölött is poén, ezek a fehér hajú fazonok meg különösen szerethetők, de a Witcher 2-ben se csak Geraltban és számos sebhelyében lehet gyönyörködni, hanem ínyenceknek van félszemű tünde terrorista is… 😀

      • 7 szingalunga
        május 19, 2011 - 9:07 de.

        Must see. 😀 Jövő héten akkor megint meglátogatlak! Bár most én akartalak áthívni xboxolni, de nekem úgysincs semmi izgi játékom jelenleg…vagy megyek is, jössz is, hm? 😉

  5. 8 szingalunga
    május 18, 2011 - 1:22 du.

    …vagyis 5 helyett 7-től. nemtom, honnan jött az 5, inkább dolgoznom kellene kommentelés helyett.

  6. június 7, 2011 - 11:43 de.

    Witcher 2 engem már meggyőzött (pedig még az elején vagyok), ha csak a Skyrim nem übereli, az év RPG-je lesz nálam. =)

    • 10 siklara
      június 8, 2011 - 8:56 de.

      A Skyrimet én is baromira várom, de a Witcher 2-be teljesen bele vagyok szeretve, szóval nálam akár mindkettő is lehet az év játéka. 😀 Már kétszer is végigvittem, de lesz majd még harmadik, negyedik alkalom is… Csak nyomnának még ki hozzá pár DLC-t, mert kicsit rövidke. :/


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


