02
jan
11

2011 első bejegyzése

null

Boldog új évet mindenkinek! Mostanra biztos mind kihevertétek a szilveszteri duhajkodást, én legalábbis igen, ezért hogy itt se legyen olyan nyomasztóan nagy csönd, ezennel ünnepélyesen kihirdetem, hogy 2010 királya Leon Scott Kennedy!

Azt kérditek, miért?
Kaptam a WordPresstől egy szívhez szóló automatikus levelet ma reggel, amiben voltak oly’ drágák és megírták nekem, melyek voltak a 2010-es év legnépszerűbb bejegyzései. Íme:

1. Resident Evil 4 PC

2. Szép remények

3. Legacy of Kain – Soul Reaver

4. Resident Evil 4 PC port rinya + tech help

5. Hellsing OVA 7

A Resident Evil 4-es bejegyzésem egyébként a létrejötte óta rendületlenül tartja az első helyet, bár van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez nem az én fantasztikus írásbeli képességeimnek, hanem a bejegyzés aljára illesztett végigjátszás linknek, esetleg magának a játéknak köszönhető.
Picit kínosan érzem magam, amiért a legtöbb fönti írásmű tavalyelőtt vagy még korábban keletkezett, ami egyértelmű jele hanyatlásomnak, de hát szerencsére itt a 2011-es esztendő, lehet szépíteni.
Kellemes melegség járja át a szívemet azt látva, hogy a Soul Reaver is bekerült a legjobbak közé, a csóró bölcsészes bejegyzés népszerűségét viszont nem tudom hová tenni. Talán mert május végi? Igen, akkor már vizsgaidőszak volt…

A legnépszerűbb tavalyi keresőszavak: siklara, resident evil 4 végigjátszás, resident evil 4 végigjátszás pc, lidércfény, siklara blog.
Látjátok? nem véletlenül mondtam, hogy a RE4 post is csak a végigjátszás miatt olyan felkapott. A lidércfényt sajnos nem láttam, így fényképem sincs róla, aki meg engem keresett, annak köszönöm az érdeklődést. 😀

A többi infót nem tartottam túl érdekesnek, úgyhogy attól megkíméllek titeket.
Nagyon szépen köszönöm minden kedves rendszeresen és kevésbé rendszeresen erre járó olvasómnak, hogy tavaly is szánt az irományaimra időt az életéből! : ) Tudom, hogy idén kicsit egysíkú volt a felhozatal és erősen a játékok felé billent a mérleg nyelve, miközben minden más témát hanyagoltam, de hát ez egy ilyen kocka év volt. A legnépszerűbb bejegyzések között a legtöbb úgyis a játékokhoz kapcsolódik, szóval talán nem baj, ha előre megígérem, hogy idén is sokat fogok velük foglalkozni.
Nem igazán tudom, mivel zárjam ezt az évösszegzős valamit, ezért rossz beidegződésemnek engedve idepakolok egy youtube videót.

2010 legjobb animéjének legjobb openingje:


(Azért se a Durararáét raktam ide, pedig az valószínűleg még jobb)

14 Responses to “2011 első bejegyzése”


  1. január 4, 2011 - 3:06 du.

    Szia!

    Véletlenül akadtam a blogodra, Helsinkiben élő magyarokat keresgélve a google-ben. (Nem jöttem rá, hogyan lehet/lehet-e Neked e-mailt írni, úgyhogy remélem, nem veszed zokon, hogy ide írok, ismeretlenül…) Elolvastam a Helsinkiről szóló bejegyzéseidet (meg néhány másikat is), és nagyon tetszett mind, eszméletlen jó a stílusod! 🙂 Szuperek a képeid is, jó volt látni a téli Helsinkit – nekem eddig “csak” ősszel volt szerencsém hozzá, amikor még nem volt hó. Februártól viszont ott fogok élni, ezért is próbálok tájékozódni egy kicsit… Olvastam, hogy sok halat ettél, mert az a legolcsóbb. Tudnál nekem abban tanácsot adni, hogy hol érdemes halat venni, és úgy általában, hol lehet olcsón bevásárolni? Én novemberben voltam kint 2 hétig, ezalatt a Lidl-ben vásároltam, de ott nem igazán volt hal (csak ilyen előre elkészített szószos-köretes mirelitek, de én olyat szeretnék, amit magam ízesíthetek, mert nagyon szeretek főzőcskézni) 🙂

    Köszönöm szépen előre is! 🙂

    üdv.,
    Anna-Mari

    • 2 siklara
      január 4, 2011 - 11:01 du.

      Szia!

      Köszönöm szépen! 🙂 Én meg ősszel nem láttam Helsinkit, az is nagyon szép lehetett, egyébként pedig egyáltalán nem vettem zokon, hogy ide merészeltél írni. 😀

      A Lidl a legolcsóbb, úgyhogy szerintem jó helyre jártál. 🙂 A választék tényleg nem valami nagy, így rendes halkaját én is csak az egyetemi menzán ettem, ami két évvel ezelőtt még nagyon olcsó volt kinti diákigazolvánnyal, úgyhogy ha lesz olyanod, mindenképp használd ki! Sajnos én nem vagyok egy konyhatündér, de ha igazi halra vágysz, akkor a piactéren (Kauppatori) és a mellette álló vásárcsarnokban érdemes majd körülnézned, meg a finn közértekben is gyakran vannak napi akciók (én az S-marketbe jártam, mert az volt közel, de az Alepa és a K-market is ugyanolyan jó, nincsenek nagy árkülönbségek).
      Érezd jól magad kint, én is nagyon visszavágyom! : )

      • január 5, 2011 - 9:56 du.

        Köszi a gyors választ! A Kauppahalliba bementem nyálat csorgatni, de úgy éreztem, hogy az a hely eléggé nyugati turista-pénztárcára van szabva. Sajnos diákigazolványom nem lesz, mert nem tanulni megyek ki, de úgy tudom, az egyetemi menzán külsősök is ehetnek, drágábbért, mint a hallgatók, de még mindig jó áron. Ezt jól tudom? 🙂 Lehet, hogy jövök majd még hozzád kérdésekkel, remélem, nem baj 🙂 De úgy örülök, hogy találtam valakit, aki volt kint, és aktív most is a neten (a legtöbb finn-magyar fórum, amit találtam, 2006 körül behalt)…

        Azt még elfelejtettem az előző alkalommal írni, hogy BUÉK! 🙂 És jobbulást!

        Egyébként nekem is van egy blogom, amit a férjemmel közösen írunk (vagyis én majd inkább csak februártól), ha van kedved, nézz be! 🙂

  2. 5 szingalunga
    január 5, 2011 - 11:15 de.

    Ó jeee, Leon. 😀
    Amúgy jól telt a szilveszter? Bocs, hogy az új évben még nem jelentkeztem,de influenzával zártuk az óévet és kezdtük az újat, úgyhogy idén még csak fetrengtem, a mai az első napom, amit nem lázasan kezdtem. 😛

    De tegnap délután már toltuk a Resi 5-öt, úgyhogy most már talán a gyógyulás útjára léptünk.
    Ha jobban leszek, megyek lőni, le ne töröld a shooter Resit! Felgyűlt bennem az aggresszió a sok láztól. 😛

    • 6 siklara
      január 5, 2011 - 11:49 de.

      That’s right, Leon rules.

      A szilveszter jól telt, köszi, egyébként pedig jobbulást, én is totál lebetegedtem, úgyhogy lélekben veled vagyok. :/ Örülök, hogy már javulgattok, én sajna még nagyon benne vagyok, úgyhogy szintén a fetrengés megy, pedig most már baromira tanulni kéne a szigorlatra. 😀

      Ne aggódj, a shooter Resi megvár, nem is nagyon játszottam vele azóta, helyette a Fatal Frame 4-et vittem végig, úgyhogy majdnem onnan fogjuk folytatni, ahol legutóbb abbahagytad. 🙂

  3. 7 siklara
    január 6, 2011 - 11:55 de.

    Anna-Mari: Neked is BUÉK, és köszi a blogotok címét! 🙂 Kicsit már beleolvastam, látom, munka miatt költöztetek ki. Azt már tudod, mennyi ideig maradtok kint?

    Uhh, az árakra már nem emlékeztem a Kauppahallibajn, bocs. Remélem, a piac valamivel olcsóbb. Az egyetemi menzán bárki ehet, nekünk diákkal két éve 2,60 euró volt egy átlagos menü, anélkül meg kb. 6-7 euró, de valószínűleg még így is megéri, mert rengeteg köretet lehet pakolni mellé. 😀
    Egyébként nyugodtan keress még, mert én meg nagyon örülök, hogy végre megtalált valaki, aki kint lesz/van, és majd mesél nekem néha Finnországról. 🙂 Nagyon hiányzik a hely, és emlékszem, mielőtt kimentem, én sem nagyon találtam senkit, aki tudott volna segíteni, csak az utolsó pillanatban egy véletlennek köszönhetően. 🙂

    Elfelejtettem megadni az email címemet: siklara(kukac)gmail.com
    Folytathatjuk levélben. 😀

  4. január 6, 2011 - 5:22 du.

    Ilyen levélkét én is kaptam tőlük, és a nevem nálam is a legnépszerűbb keresési feltételek között volt. :3

    Btw BUÉK (így nagyon-nagyon utólag is ^^”).

    • 9 siklara
      január 6, 2011 - 6:23 du.

      Valszeg így találnak rá a népek a blogra, ami végülis logikus, mivel mindketten roppant szerényen magunkról neveztük el. 😀

      Köszi, Neked is BUÉK! 🙂 Olvastam ám a Shiki bejegyzésedet, csak sajna nem láttam az animut.

  5. 13 mako
    január 21, 2011 - 2:09 de.

    Kestem! >< De:

    Leonos uj evet kivanok 😀


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


