06
dec
10

Tomb Raider reboot

null
A japánok újabban reboot lázban égnek, mert a Capcom nagy port kavaró DmC-je után most a Square-Enix jelentette be, hogy nyomnak egy resetet a Tomb Raider szérián.
Az alcím nélküli Tomb Raiderben a fiatal és még zöldfülű Lara hajótöröttként próbál majd életben maradni egy szigeten meglehetősen mostoha körülmények között. Bíztató hír, hogy a fejlesztésért ezúttal is a sorozat régi dicsőségét 2006-ban feltámasztó Crystal Dinamics felel. Ami némi aggodalomra ad okot, az a stúdiót vezető Darrell Gallagher nyilatkozata a játékról:

“Felejts el mindent, amit a Tomb Raiderről tudsz. Ez egy semmihez sem hasonlítható karakterépítő kaland lesz, amelyben megszületik az új Lara Croft.”

A fenti kép a Gameinformer ma felfedett januári borítója, mely nagyobb felbontásban itt megtekinthető.
Lehet, hogy csak én látom így, de a japánok fejében a “reboot” szó mintha a régi, kultikus népszerűséggel bíró karakterek bemocskolását jelentené, mert a szakadt utcakölyök új Dantéhoz hasonlóan Lara is leginkább abban különbözik régi énjétől, hogy feltűnően koszos és ágról szakadt.

Legközelebb december 11-én (a szülinapomon!), a Gameinformer magazin új számának megjelenésével várható bővebb információ a készüló játékról, akkor talán majd kiderül, hogy ez most jó-e nekünk, vagy sem.

(Forrás: gamer365, Gameinformer)

Reklámok

8 Responses to “Tomb Raider reboot”


  1. december 6, 2010 - 5:11 du.

    Már ne haragudjanak meg, de milyen feje van már? Hol van az a pc-s szexszimbólum, akire megjelenésekor kis tizenéves suhancok verték a…. nyálukat?!
    A japánokat jól seggbe kéne billenteni, hogy térjenek észhez, és ne rebootoljanak mindenféle címet.

  2. 4 Skydragon
    december 7, 2010 - 4:37 du.

    Az arcszerkezet szvsz lényegtelen, gyanítom, hogy a játék nagy részében úgyis megint a hátsó fertály kap nagy(obb) szerepet majd. 😛
    Meglátjuk mi sül ki belőle, szerintem egy Uncharted-hez hasonló jellegű/grafikájú játékot kapunk, de természetesen ez egyelőre csak egy feltételezés részemről.

    • 5 siklara
      december 7, 2010 - 4:43 du.

      Az tök jó lenne, PC-re úgyse jött ki az Uncharted. 😀 Alapvetően én is bizakodó vagyok, mert a Crystal Dinamics nem ad ki a kezéből igénytelen munkát, a játékról kiderült új infók (teljes szabadság, automatikus célzás kikapcsolása) nekem nagyon tetszenek.

      Sráchaverjaim szerint aranyos a fiatal Lara, csak picit bambán nézős ez a kép. 🙂

  3. 6 Skydragon
    december 7, 2010 - 4:46 du.

    Azt gondolom, hogy azért változtattak az arcán, mert nem akarják, hogy mindenki megint a szilikonszájú Jolie-hoz hasonlítsa szerencsétlent, ami valahol jogos.

  4. 7 Márkusz
    december 7, 2010 - 5:42 du.

    Larákból még a nagyoooon régiekkel nyomattam, de bejöttek.
    De ezt nem értem miért kell egy elég ismert karakternek új arculat amikor az már egy fogalom 😀

    Japántól ez már szánalmas.
    Az elmúlt években több híres játékszereplőt heréltek vagy miskároltak ki, köztük ami engem leginkább zavart az Samus új világa ( Metroid: Other M )
    2 éven át úgy állították be ezt a cuccot mintha világot váltana de amikor megjelent akkor nem is akartak róla beszélni. 😀

    Az egész cucc akkora fail lett… a főszereplő 10 percen keresztül üvölt, hogy jön 1 Boss miközben az előző részekben több 100 olyannal vagy durvábbal találkozott.
    Meg mellékesen kontroller update tucatjai mentek át Wii-n de azért mégis lebutították a CSAK mote-ra aminek nem láttam értelmét mert ha az eddigi részekben működött akkor itt mi a baj?

    • 8 siklara
      december 9, 2010 - 9:21 de.

      Nem tudom egyébként, hogy ez most mennyire múlik a japánokon, mert állítólag a Square-Enix a nyugati címek kiadásában elég passzívan vesz részt, de gondoltam, azért mint kiadó, mégis csak ők adják a fő irányelvet a fejlesztőknek, hogy milyen legyen az új játék.

      Szegény Metroid rajongók… Sokat olvastam arról, hogy a Metroid M mennyire félresikerült, pedig tényleg világmegváltó visszatérést várt mindenki Samustól. A Wiis kontroller-problémákhoz annyira nem értek, nekem csak az első rész van meg GC-re, de még nem sokat játszottam vele, túl sok cím van előtte. 😀 Mindenesetre nem szeretem én sem, amikor jól működő dolgokon a hátrányukra változtatnak.


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


