16
nov
10

Túlélő rovat

Kitört a zombiapokalipszis? Belovagolt egy nagyvárosba, ahol elfogyasztották a benzint nem fogyasztó lovát, beszorult egy tankba, később beszorult egy plázába, majd az eső lemosta Önről a baltával péppé klopfolt rothadó belsőségek haláli bukéját, és épp nem áll rendelkezésére egy újabb tank?

null

Ferenc – az Ön autója.

11 Responses to “Túlélő rovat”


  1. november 16, 2010 - 4:22 du.

    Nah, ez már igen. Tudni kell elnevezni az autónkat is, és milyen puccos hangzása van ilyen mondatokban hogy: “Megyek, lemosom Ferencet.” vagy:

    – Drágám, Ferenc megint durrog.
    – Adj neki egy nyalókát.
    – Ha-ha, nagyon vicces, te nevezted így el a kocsit!
    – Hányszor mondjam? Ő nem egy kocsi, ő családtag.

  2. 3 szingalunga
    november 16, 2010 - 9:08 du.

    Mondd, hogy ez nem egy RE5 screencap. Pont valamelyik nap kezdtem el tolni.

    • 4 siklara
      november 16, 2010 - 9:30 du.

      Neeem hányi, ez a The Walking Dead c. nemrég indult sorozatból van, bár csak a tagekhez írtam oda a címét, mert sunyi vagyok. Amúgy én meg pont ma folytattam kicsit a RE5-öt, néha nagyon rá tudok kattanni. /TESTOSTERONE OVERDOSE/
      Jó lenne a héten összefutni egyet, akkor majd kifaggatlak, neked hogy tetszik. 🙂

  3. 5 izriot
    november 17, 2010 - 7:36 du.

    Tegnap néztem meg az első hármat és FUCK YES hogy végre van zombis sorozat is : ) Sok facekarm dologban bővelkedik, de lagalább már ilyen is van. Ha később visszavesznek a doramából, meg valahogy sikerülne felpörgetni az eseményeket és nem lesz ilyen unalmas, akkor egy zsír kis sorit ki lehet belőle hozni.
    Ferencen mi is röhögtünk lakótársammal, de én azon szartam be, amikor a harmadik rész végén megmutatják a csőfogót, meg a csóka kezét, jelezve hogy valahogy leszedete vele. WTF? Csőfogóval baszod? Lerágni nem lett volna egyszerűbb? Meg ha már ott a csőfogó, simán szétkaphatta volna a menetes szárral és hatlapfejű anyával összefogott csőbilincset. O_o

    • 6 siklara
      november 18, 2010 - 11:47 de.

      Izé, mi az a facekarm, amikor kínodban kaparod az arcod? 😀
      A sok drámázás nekem se tetszik, ha rajtam múlna, az idegbeteg anyucit minél előbb kiírnám a sorozatból, a 3. rész vége meg olyan szinten volt eltúlozva és túldramatizálva, hogy a technikai részleteken már ki se akadtam. Ennyire egyébként sem értek hozzá, hogy miben milyen csavar van és mivel lehet szétkapni, úgyhogy én csak azt nem értettem, hogy miért a kezét amputálta a bilincs szétkapása helyett, de hát ugye ÍGY SOKKAL DRÁMAIBB.

  4. 7 mako
    november 18, 2010 - 2:31 de.

    JAJJ. :DDD Ilyen postot még, sokat! 😀

  5. 9 izriot
    november 18, 2010 - 7:59 du.

    D:facekarm: A “a cup of RAGE” és “SuperRAGE” között, valahol a “FUUUUUUUUU” szintjén lévő heves érzelmi kitörés, mely nagy sóhajtásokkal, szemforgatásokkal és esetenként indulatos csapkodásokkal járhat. Kifejezett kiváltói, a “MIÉRT NEM ÖLDÖD MÁR MEG?” és a “MOST TÉNYLEG FÉL ÓRÁIG SÍR?” jelenetek.
    Szal ja, amikor lekarmolod az arcod kínodban XD
    Az az anyuka meg valamelyik sorozatból marhára ismerős és úgy rémlik ott se csíptem, de már nem emlékszem honnan. Talán Regenesis?

  6. 11 izriot
    november 20, 2010 - 3:43 du.

    Jaaaaj, tudom már, ez a csaj volt a brízonbrékben a Szkófíd barátnője.


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


