16
okt
10

Resident Evil 0 (GC)

null
Ironikus módon az előzményeket taglaló 0. rész érkezett utolsóként a hagyományos Resident Evil játékok sorában 2002 telén, hogy lezárjon egy korszakot. Becky saját játékot kapott, mi pedig mellé egy vadonatúj főhőst, és ami a legjobb az egészben, hogy egyszerre irányíthatjuk mindkettőt!
A Racoon City külvárosát övező Arklay-hegységben hetek óta tűnnek el kirándulók, időnként pedig előkerül egy-egy brutálisan megcsonkított holttest, így egy viharos estén a helyi rendőrség kiküldi a S.T.A.R.S. különleges alakulatának Bravo csapatát, hogy körülszaglásszon. Az újonc Rebecca Chambersnek ez az első bevetése, de pechjére a dolgok nem a tervek szerint mennek. A helikopter motorja meghibásodik, a kényszerleszállást követően az alakulat az erdő mélyén találja magát, és hogy fokozódjanak az izgalmak, rábukkannak a katonai rendőrség egy terepjárójára is. A felborult jármű alatt két holttest fekszik, Rebecca pedig talál egy aktát, amiből kiderül, hogy egy halálra ítélt tengerészgyalogost, bizonyos Billy Coent szállítottak a legközelebbi katonai bázisról kivégzésre. Ezzel változik a prioritási sorrend, és a csapat szétszóródik, hogy a terepet átfésülve mielőbb kézre kerítse a szökésben lévő veszélyes fegyencet. A fák közül kiérve Rebecca az Umbrella cég privát vasútvonalára bukkan, csodálkozva nézi a sötétbe borult, mozdulatlan szerelvényt, majd úgy dönt, kideríti, miért vesztegel a semmi közepén. Ami bent fogadja, arra semmilyen kiképzés nem készíthette volna fel: véráztatta ülések, élőhalott utasok, és persze Billy Coen…

Páratlan páros

Semmi se megy elsőre, így Rebecca és Billy is szivatja kicsit egymást, mielőtt hajlandóak összeállni. Becky próbál kemény lenni a fölé magasodó tetovált fickóval, aki gúnyos beszólogatással puhatolja ki, mennyit tud róla a lány, majd a fenyegetéseire fittyet hányva elsétál. Később újra próbálkozik, hogy passzív-agresszív viselkedéssel vegye rá az érthetően bizalmatlan S.T.A.R.S. tagot az együttműködésre, majd az újabb kudarc után csak simán megmenti az életét. Ez beválik, és Rebecca belátja, hogy ketten több esélyük van a túlélésre, így vonakodva fegyverszünetet köt a kissé nyers modorú szökevénnyel.

null
Kibővített playing manual, csak Nektek, csak itt.

Az alig 18 éves zöldfülű S.T.A.R.S. szanitéc, és a halálra ítélt ex-haditengerész százados. Az egyik gyanús növényeket trutymákol össze, a másik pedig átkozottul erős. Elég durva felállás, és mint arra számítani lehet, kettejük nevére rákeresve a youtube zavarbaejtően sok pairing poopot dob ki, de az Umbrella Chronicles átvezetőit megnézve vagy S. D. Perry fanfic… izé, regényébe beleolvasva még csak hibáztatni sem tudom a fandomot. Egyetlen gombnyomással váltogathatunk kettejük között, illetve utasítgathatjuk a másikat a szokásos dolgokra (gyere velem, maradj itt). Beállíthatjuk, hogy társunk passzívan koslasson a sarkunkban, vagy aktívan kivegye a részét a harcban, akinek pedig nem kenyere a közösködés, le is parkolhatja a partnert egy félreeső helyen, ha bajba kerül, úgyis belesikítja a rádióba. A játékmenet néha ránk is kényszeríti a magányt, ha a páros egyike csapdába esik és meg kell menteni, netán átmenetileg eltűnik. A RE0 tehát egy olyan egyjátékos játék, aminek a lényegét a kooperatív mód adja. A gépre bízott társunk mesterséges intelligenciája korrekt, nem lábatlankodik, hatékonyan osztja az ellent, és ügyesen alkalmazkodik a spontán döntésekhez. Becky és Billy egyre keményebb akadályokat győznek le közös erővel és egymáshoz is egyre pozitívabban viszonyulnak, a háttérből pedig hol a Birkin-Wesker duó, hol a női hálóingben flangáló, szoprán áriáival mutáns piócákat manipuláló főgonosz fickó figyeli minden mozdulatukat a biztonsági kamerákon keresztül.

null
Beindult a vonatos piócabuli, avagy “riszálod úgyis-úgyis”

Régi, de jobb, mint új korában!

A két Gamecube exkluzív Resident Evil legszembetűnőbb sajátossága a korát megelőzően lélegzetelállító grafika. Gyönyörű előre letárolt hátterek gyakran animációkkal feldobva: a robogó vonat betört ablakain át becsapó menetszél rángatja a függönyöket, a lángokban álló étkezőkocsi falán táncot járnak az árnyékok, a konyhai mosogatóban lötyögő víz pedig valósággal hipnotizált, akárcsak a játék második felében a kastély mögötti viharos égbolt a távoli villámokkal. Ha kimászunk az elszabadultan robogó vonat tetejére, látjuk az elsuhanó fákat, miközben az eső dobol a kocsik tetején. A vonat minden idők legjobb RE helyszíne és aligha véletlenül háttere az összes hivatalos RE0 concept artnak, mert az Umbrella retró stílusban kialakított Ecliptic Expresse a faburkolatú kabinjaival és a bársony üléseivel még leharcolt állapotában is kellemes látvány. Később bejárhatunk egy hatalmas kúriát, de nem maradhat el a kötelező labortúra vagy az Umbrella intézményeket föld alatt összekötő csatornarendszer sem, így igazából olyan a Zero, mintha a legjobb RE részekből dolgozták volna össze (a RE2 útvonalát egy ponton érinti is). A készítők a részletekre is odafigyeltek, így szórakozhatunk azzal, hogy elolvassuk a vonat étkezőjében az aznapi menüt, vagy leállhatunk nézegetni a kúria falán a festményeket (a legtöbb játszó szerelmespárt vagy egy démonnak elcsábuló nőt ábrázol – SYMBOLISM MUCH).

null
“It’s gonna be bloody, head up Billy buddy, there’s no time for mercy!”

A bizarr fejtörők jellegükben ismerősek a többi részből, a kizárólag párban végrehajtható produkciók között viszont van pár egész ötletes a nem túl fantáziadús “Becky befér a magasan lévő szellőzőnyílásba, emeljük hát fel Billyvel” típusúak mellé. A játék számomra egyik legnagyobb poénja a Resident Evil 1 emlékezetes zongorás jelenetének visszaköszönése egy váratlan fordulattal. Én csak annyit mondok, kapd össze magad, Chris.
Az ellenfelek a sima zombikon túl leginkább a T-vírustól mutálódott állatokból állnak: kutyák, óriásbogarak, majmok, óriásdenevér, óriásbékák… A legveszélyesebb a rengeteg piócából összeálló, nyúlós végtagokkal rendelkező piócaember, vagy inkább “gumiember”, de az ilyeneket is elég pár molotov-koktélra meghívni, és látni fogjuk, hogy elég rosszul bírják az italt. A fegyverarzenál nagyjából a szokásos, a töltényhasználatra viszont most is figyelni kell, mert ketten elég gyorsan eldurrogtatják az összes muníciót, ha nem választjuk néha az ellenfelek között elszlalomozást. A co-op mellett a játékmenetet kevésbé érintő újításként eltűntek a lerakodásra alkalmas ládák, helyette hőseink megtanulták eldobálni a motyót. Ennek megvan az a hátulütője, hogy folyton rohangálhatunk vissza a letett cuccokért, meg dilemmázhatunk, hogy a puskát vagy a gránátvetőt pakoljuk-e Billyre, de legalább a térkép jelzi, mit hol szórtunk le.

null
Becky hátán ott virít a vöröskereszt, alapból mégsincs nála még egy nyamvadt zöld növény se.

Minden jó, ha az eleje jó

Az első játék, amit végigvittem Gamecubeon, és az egyik játék, ami miatt Gamecubeot vettem.
Két minidiscen terpeszkedik, hasonlóan rövid a többi hagyományörző Resi részhez és kb. 8 óra alatt végig lehet futni rajta, tehát a hely inkább az észveszejtő grafikának és a minőségi átvezető moziknak kellett. Nagyon sok éve vártam, hogy egyszer játszhassak vele, figyelemmel kísértem a PC Gamecube emulátorok fejlettségi szintjét, miközben visszafogtam magam, hogy utánaolvassak a játéknak és bespoilerezzem magamnak az egészet. Sokáig tartott a várakozás, de megérte, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy kicsit csalódtam, amiért nem tartott tovább legyűrni. Olyan nagyon megijeszteni sem tudott már, meg normal fokozaton játszva sokszor túl könnyűnek éreztem, pedig úgy tudtam, az egyik legnehezebb rész. A legkomolyabb kihívást a helyszínek feltérképezése és a váratlan helyzetek jelentették, de leginkább az érdekelt, hogy mi vezetett az első rész eseményeihez, illetve hogy milyen sors vár Billyre (Becky szerepel a folytatásban, érte nem kellett aggódni). Örültem az Umbrellára vonatkozó új információknak és az érdekességeknek Wesker és Birkin tanulóéveiről, de teljesen nem állt össze a kép. Talán ha zsinórban végigjátszanám az összes részt…
A játéknak egy komolyabb gyenge pontja van: a zenék igénytelenek és sokszor csak ismétlődnek a végtelenségig idegtépő hangerőn. Nem értem, miért nem tudtak legalább egy-két karakteres dallamsort összedobni, ha már a látószerveinket úgy elkényeztették.

null
Rossz hunter, csúnya hunter! Amíg nem hagyod magad kinyírni, hallgathatjuk ezt a ricsajt!

Ami viszont tetszett, hogy ez a rész egy fokkal sötétebbre sikerült a szokottnál, és a főgonoszt leszámítva nem sok vihogásra ingerlő kínos pillanat, fejtörő és párbeszéd fordult elő, a befejezés pedig kifejezetten katartikus lett. Szokatlan élmény Resident Evil játéknál, hogy a történetet úgy-ahogy komolyan tudtam venni. Persze a komolyságnak véget vetnek az unlockolható extra rucik és a Leech Hunter játékmód, de ettől még borzasztóan élveztem, hogy egy drogbáróval és egy alulöltözött tehenészlánnyal irthattam a szörnyhordákat az újabb extrákért.
A horrorjátékok szerelmeseinek és a sorozattal ismerkedőknek egyaránt ideális választás, de a vaskalapos Resi veteránoknak is igazi csemege a gyökerekhez igazodó, a páros öldöklés révén mégis újszerű játékélményt nyújtó Resident Evil Zero, ami tekinthető afféle főpróbának is a tényleges co-opra épülő Resident Evil 5 előtt. Személy szerint kötelezővé tenném minden Gamecube és Wii tulajnak a REmakekkel egyetemben.

Gamecube trailer:


(1:01-nél van egy DAT ASS moment, just saiyan’)

További Gamespotról nyúlt képek:

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Videó végigjátszás

24 Responses to “Resident Evil 0 (GC)”


  1. 3 dani576
    október 17, 2010 - 3:07 du.

    Nagy Resifanként mi mást is mondhatnék, mint hogy ez egy kurTa jó írás!? Bár a GC-s részeket csak futólag ismerem, soha nem fogom elfelejteni, amikor a remake megjelenésekor vagy 20-an összeverődtünk a helyi játékteremben és mentek az anyázások, amikor valaki nem akarta továbbadni a játékot. A 4 és az 5 is tetszik, szeretem az akciójátékokat, de azért mégis csak ez az igazi Resident Evil! A (szerintem) kicsit gyengébbre és önismétlőre sikerült harmadik rész után kicsit féltem a GC-s verzióktól, de már belátom, ok nélkül! Nekem is kéne már szerezni egy ilyen kis Nintendot, de nincs miből…

  2. október 17, 2010 - 5:10 du.

    Nagyon érdekes lett, tetszik a képek alatti kis szöveg szösszenetek.

  3. 5 siklara
    október 17, 2010 - 6:55 du.

    Köszi szépen mindkettőtöknek!

    Dani: Üdv itt! 😀 A bandázós játéktermezés tök jó lehetett a várakozásokkal együtt is, nekem sajna nincsenek ilyen élményeim, a többivel meg teljes egészében egyetértek (nekem se igazán tetszett a 3. rész, egyszer elég is volt). Az 5. részt még egyáltalán nem tudtam tolni, de most tönkrement szegény öreg PC-m, úgyhogy karácsonyra be van tervezve egy új, ami már el fogja bírni. : )
    Épp játszok a másik GC-s Resident Evillel és az is zseniálisan jó, meg nehezebb is a Zerónál. Nem is a Gamecube a drága (8-10 ezerért már kapsz), hanem rá a mellesleg már csak baromi nehezen megszerezhető játékok…

    Hunk2: Kár, hogy az imageshack épp eltűntette azt a képet, ami alá egy nem is akárhonnan vett idézetet pakoltam, de h nem kerül elő hamarosan, legfeljebb újra feltöltöm.

  4. 6 dani576
    október 17, 2010 - 7:37 du.

    Kösz az üdvözlést! Nekem kijutott jó pár az ilyen élményekből, mert pénz az nem nagyon van senkinek, ezért egy-egy nagyobb megjelenésnél mindig a játékteremben gyűltünk össze, volt, hogy egész éjjel. Kár, hogy nem soká bezár a kevés forgalom miatt.

    • 7 siklara
      október 18, 2010 - 9:51 de.

      Középiskolásként és előtte nekem se volt pénzem ilyesmire, hanem főleg barátokon keresztül jutottam játékokhoz. Érettségi után már volt némi bevételem innen-onnan (diákmunka, egyéb munka, egyetemi ösztöndíj stb). A PS2 vételére csak tavaly nyáron szántam el magam, utána napokig utáltam magam, amiért ilyesmire szórom a pénzem. 😀 Az eredeti játékaimat is mind használtan, leárazások során szereztem, vagy ajándékba kaptam, de tízenezreket nem költöttem egyikre se. : )

      • 8 dani576
        október 18, 2010 - 7:17 du.

        Sajnos én sem vagyok gazdag, na meg a sok rabló banda (bankok…) teljesen kizsigerelnek. Az meg elvem, hogy kizárólag eredetiben játszom! Mindegy, most jól elvagyok az X-el, úgy is alig van időm játszani. Hála istennek, hogy gyűjtögető típus vagyok, tehát ha van pénzem azt soha nem költöm el, ellenben nagyon naiv kölcsönadogatós is vagyok, akár a legrosszarcúbb ismeretleneknek is oda adom mindenem. Lehet, túl jó szívű vagyok! PS2-m már volt vagy nyolc, de most sajna az sincs, pedig nagyon pótolni kéne egy-két kimaradt klasszikust! (pl. Yakuza) Az egyik PS2-m épp a Resident Evil nyírta ki! A Code: Veronica X. Akkoriban ma sem túl fényes angoltudásom a béka feneke alatt vegetált, éppen ezért elég sok időbe telt egy játék. Ezt akkor kölcsön kaptam egy napra, ezért gyorsan be akartam fejezni. Kár volt, mert 16,5 óra után a gép elkezdett füstölni, majd végleg meghalt szegény. Már ez is eléggé leamortizálta idegbeteg agysejtjeimet, de ami végleg betett, hogy a játékban nagyjából 99%-nál tartottam… Életemben először (és remélhetőleg utoljára) vágtam falhoz egy konzolt. Így visszagondolva vicces, de akkor nem volt az! 😀

  5. 9 siklara
    október 19, 2010 - 2:47 du.

    Ember, nincs pénzetek, és már több mint nyolc PS2-t elhasználtál? Nekem ez magas. 😀 Spórolós vagy, de akár a legrosszabb arcú alakoknak is odaadsz bármit? Emögött se látok logikát, de hát senki se egyszerű.
    Szóval a Code Veronica X szénné égette a PS2-d, majd falhoz vágtad? Szegény, nyugodjon békében… Még sosem használtam a gépet zsinórban ilyen hosszú ideig, de ha hasonlóan jártam volna, valszeg fogom magam és megnézem a hátralévő 1%-ot jútúbon.

  6. 10 dani576
    október 19, 2010 - 2:59 du.

    Ki mondta, hogy azt a 8 PS2-t pénzért vettem? Cserélgettem, üzletelgettem. Ebben jó vagyok, bármit eladok kétszeres áron.
    Spórolok pénzt, magamra szinte semmit nem költök, de ha valaki kér, akkor adok. Talán mert nem akarom, hogy bárki is utáljon, ez van.
    Azt az 1%-ot nem nézhetem meg, még annak is tervben van a végigjátszása! 😀

  7. november 15, 2010 - 1:35 du.

    Jó lett a bejegyzés. 🙂 Ha majd lesz időm játszani akkor szerintem újra végigviszem.

    • 13 siklara
      november 15, 2010 - 3:56 du.

      Köszi! 🙂

      Ezek szerint neked van GC-d/Wii-d? Wow, eddig csak azt tudtam, hogy PS3 tulaj vagy. 🙂 Majd ha a RE5 végére értem, elolvasom róla a véleményed, de egyelőre nem mertem az esetleges spoilerek miatt (ritkán tudok ellenállni nekik). 😀

  8. 15 mako
    november 18, 2010 - 2:17 de.

    Ahh, ugye tudod, hogy most meg jobban irigyellek? xD Nagyon elhuztal mellettem, en meg mindig csak a Verat toltam vegig legutobb… (abban is folyamatosan szenvedtem a toltenyhianytol, de legalabb annak iszonyat jo zeneje volt). Szoval sohajtozom itten, ez a Zero nagyon szepen nez ki (csak ez a motyo elhagyas dolog fura, biztos idegesito lehet. Nekem mar a ladas megoldas is neha kiverte a biztositekot, mikor hosszu km-et kellett visszarohangaszni boss fight elott a regebbi reszekben). Aztan majd nyilatkozz az 5. reszrol is, hadd irigykedjek tovabb 😀

    • 16 siklara
      november 18, 2010 - 12:02 du.

      Ne irigyelj annyira, még a végén kénytelen leszek kölcsönadni a GC-met és a Zerót, ha hazajöttél. 😀 Egyébként ez nem verseny, mellettem meg azok húztak el, akik már másfél éve végigtolták a frissen megjelent RE5-öt. XD Majd nyilatkozom róla, ha kivégeztem, most tartok kb. a 2/3-ánál. : )
      A Zero tényleg eszméletlen szép, Billy pedig Leon mellett a szívem másik Resident Eviles csücske lett, úgyhogy nagyon bízom benne, hogy még előkerül a jövőben (talán már az új Resident Evil CG moziban, a Damnationban :D). Érdekes, de szerintem ez a lepakolászás feleannyira sem idegtépő, mint a ládázás, mert oda teszed a cumód, ahová akarod (lehetőleg egy bárhonnan könnyen megközelíthető szobába), a ládák meg fix helyen vannak, és sokszor nagyon veszélyes/körülményes a hozzájuk vezető út.

      • 17 mako
        november 22, 2010 - 5:35 de.

        Aww koszi 😀 Hat nem tudom mikor lesz esedekes, lehet, hogy addig nem birok magammal es valahogy en is beszerzem a jatekot/platformokat. xD

        Hat, igy belegondolva lehet, hogy tenyleg jo a motyo-lepakolaszas akkor, mert a ladak valo igaz, hogy neha tok bonyolult helyeken voltak, arrol nem beszelve, hogy sokszor a zombik is ujrateremtodtek korulottuk. Mondjuk a 4-est pont nem ladas, de epp most tolom professionalban, mar a vegenel jarok, lepucoltam egy palyat, gondoltam visszamegyek az elozo menteshelyre (meg venni par cuccot, mert merchant zombibacsi is volt ott), erre jol megleptek, teli lett megint az osszes ganaadoval… pff… >_>

        Es persze, en meg az egesz RE-be eleve keson kapcsolodtam bele, de total belezugtam, az ido nem szamiiiiit 😀 Eljen Leon :DD Es ha Billy-t igy megszeretted, akkor o is biztos jo fej, szoval kivancsi vagyok ra :D! *nagyon ad a velemenyedre*

  9. 18 siklara
    november 22, 2010 - 11:14 de.

    Akkor hajrá, egy GC-t itthon ma már 6 ezerért is kapsz. 😀 A játékok húzósabbak a RE Zero 5000 pénz körül szokott lenni (én se sokkal olcsóbban vettem). Lehet, hogy Japánban olcsóbban is megtalálod őket, itthon a RE játékok GC-re ritkák, azért drágák.

    Főleg az első rész nagyon genyó ládázás terén. Végigvittem a RE Remaket Chrissel, és elég sokat szívtam, gyakran kellett kerülő utakon mennem a házban a szörnyek és a zárt ajtók miatt.

    OMG, képes vagy professional fokozaton tolni a RE4-et és már a játék végénél jársz?? Taníts, mester! Én egyszer próbáltam, de nem bírták az idegeim. 😀 Mindegyik RE-t csak normal fokozaton vittem végig, de lehet, hogy ideje lenne megacélozni magam, mert a RE4 megérdemelne egy újrajátszást, a RE5-ben meg már úgyis vannak ezek az achievement nevű dolgok. 😀

    Az idő nem számít, a legtöbb dologba én is késve kapcsolódok be, a lényeg az élvezeten van. 😀
    A Resi sorozat a 2. részével ejtett rabul annak idején, viszont a GC exkluzív címeket csak most toltam végig, a Code Verát tavaly, az eredeti első részt szintén tavaly, a RE5-öt meg két napja fejeztem be. : )

    Megtisztelő, hogy így adsz a véleményemre, én is kiváncsi lennék a tiédre a GC-s Resikről, amúgy meg szerintem tutira csípnéd Billyt. 😀

    • 19 mako
      december 2, 2010 - 7:01 de.

      Jajj xD hat a mester foktol durvan messze vagyok, inkabb csak vagyok akkora elvetemult RE4 fan, hogy sokadszorra is alavessem magamat az orult szornyhadaknak pro modban, csere pedig kivaltsam azt a keken szikrazo lezeres ize fegyvert (amit csak pro mod vegigtolasa utan kap Leon, nekem meg most nem jut az eszembe a neve, de ezert a relikviaert tolom a jatekot jelenleg is xD). Az elejen amugy majdnem en is feladtam, de tul makacsul ragaszkodom a lezerfegyverhez, ugyhogy addig-addig szivattam magam, mig vegre sikerult tullendulni az elejen. Sajna instant municiohiany jellemzo a pro modra, meg hogy ket talalat utan a foldon fetrengsz, de egyebkent fun. Azzal nagyon egyetertek, hogy az egesz RE-t korbeveszi egyfajta humor feeling, a karaktereknek marha jo a humorerzeke, ezert is szeretem 😀

      Es en is a RE2-vel kezdtem meg 2 evvel ezelott, aztan annyira megtetszett, hogy gyorsan az elso reszt is vegigtoltam, onnan meg nem volt megallas 😀 Regebben azt hittem magamrol, hogy nagy rpg-fan vagyok, aztan ra kellett jonnom, hogy nekem az rpgnel sokkal jobban bejonnek a tulelo horror jatekok xD

      Koszi a tippeket konzol teren, majd lehet, hogy korbenezek itt GC utan, hatha olcsobb, bar nem tudom ^^; a ps3 is brutal draga sajna, ugyhogy meg jo ideig gyujtogethetek, de majd egyszer…! xD Es alig varom az 5-os beszamolodat 😉

      • 20 siklara
        december 2, 2010 - 10:32 de.

        A lézerfegyó még nekem se volt meg soha, de én inkább játszanám végig újra a játékot gengszeterruciban, mert ahogy Leon a kalapját dobálva pózol, az valami egészen kegyetlen. Azért majd egyszer nekiveselkedem megint ennek a professional fokozatnak, hátha meg lehet csinálni. 😀 A municióhiány elég gázul hangzik, de az jobban stresszel, ha túl könnyen kihalok, gyönge a szívem azokhoz a borzalmas halálanimációkhoz… XD

        Az RPG is jó műfaj, de valahogy én is a túlélő horror szerelmese lettem az utóbbi években. Egy barátom mondogatja mindig, hogy hiába, ez női műfaj. 😀

        Azért a PS3 egészen más árkategória, az itthon is jó drága még, hacsak nem régi modellt veszel belőle, a GC viszont “halott” konzol olyan szempontból, hogy már kivonták a forgalomból és évek óta nem gyártanak rá játékot, csak Wiire.
        Lassan most már írok RE5-beszámolót is, csak kicsit sűrű ez a hét…

  10. 21 Katica
    november 29, 2010 - 5:35 du.

    Én imádom a Resident Evil-t nincs vele semmi bajom, de ezen és a RE0 bakikon lehet röhögni nem mondom xD

  11. 23 Zsinder
    december 6, 2010 - 11:08 de.

    Nagyon jó kis bejegyzés lett, sajnos újra meghozta a kedvemet, így megint elgondolkodtam egy gamecube és a Resident 0,1,2,3 játékok beszerzésén. Imádom a Residentet, de igazából gamecubot még nem láttam működés közben. Szerinted megéri még most is beszerezni őket?

    Üdv, Zsinder

    • 24 siklara
      december 6, 2010 - 12:21 du.

      Szia!

      Köszi szépen. 🙂 Én is csak idén nyáron szereztem be a gépet és a játékokat is, úgyhogy szerintem abszolút megéri, ennél lejjebb már úgysem fog menni az áruk. Egy használt, nem chippelt alapgépet simán kapsz kontrollerrel és memóriakártyával együtt 8-10 ezer forintért (egyes helyeken akár 6 ezerért is), és én borzasztóan megszerettem a gépet, a PS2-höz képest nagyon masszív, strapabíró darab, és eddig semmi gondom nem volt vele.
      A játékok kicsit húzós árban vannak (bár mihez képest?), mivel már ritkák, a Resident Evil Zero használtan is épp 5000 forintért kapható az egyik kedvenc konzolboltomban, igaz, kiváló állapotú. Ha nyúzottabb verzióban vagy kézikönyv nélkül fogod ki őket, akkor akár 3000-ért is meg tudod venni, csak figyelni kell.
      Száz szónak is egy a vége, szerintem egy GC semmiképpen nem kidobott pénz, de ha van rá kereted, akár Wiit is vehetsz, mert arra is kiadták szinte az összes GC-s sikerjátékot.

      Ha van még kérdésed, nyugodtan írj, és igyekszem segíteni. : )


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


