21
Sze
10

Ez a nap is jól kezdődik…

null

gondoltam reggel, amikor az emésztési problémákkal küzdő vén macskám rókázására ébredtem. Szerencsére még van idő estig szépíteni a rossz kezdésen.
Kicsit mindjárt dobott a hangulatomon, hogy a nemrég német nyelven megvett Forbidden Sirent betoltam a masinába, és meglepetten tapasztaltam, hogy még annyira se német, mint én a távoli sváb rokonságom okán. A doboz német, ez igaz, de ezzel vége, maga a játék már a hódítók nyelvén szólt hozzám. MÁK.

Teljesen ide nem kapcsolódó tény, hogy tegnap barátnőmnél “átikszbokszoztuk” a délutánt, mert épp egyikünknek se volt jobb dolga. Életemben először fogtam x360 kontrollert, de sajnos máris nagyon hiányzik, ráadásul egyáltalán nem is ment olyan rosszul a játék, mint vártam. Kezdek elkonzolosodni…

null

Lecsekkoltuk a Tekken 6-ot, a Fable 2-t, illetve a két nextgen (most már kurrensgen) Prince of Persiát egy gyönyörű képet adó bazi tévén. Az ugrabugrálós, nem lehet meghalni mert a lány elkap és visszatesz a legközelebbi platformra típusú PoP egész tetszett, mert tisztára ugyanaz, mint az Okami (cell shaded graphics + a téma is), az elegánsan csöves herci meg tulajdonképpen Dante, legalábbis beszédstílusában. Sok köze szvsz nincs a PoP-hoz az egésznek, de bájos, ahogy a lánykával majmóca módjára ugrabugrálnak egymás mellett a platformokon és segítik egymást.
A régi trilógiára hajazó, vízfagyasztós The Forgotten Sandst már jóval tovább toltuk (bár én inkább csak néztem), és olyannyira tetszett, hogy itthon kapásból föl is pakoltam újra az eddig mindig félbehagyott Two Thronest. : )

Bár úgy 10 játéknál több nem érdekel róla komolyabban, de azért lehet, hogy egyszer még fogok venni egy x360-at, csak lenne egy jó monitorom, amire ráköthetném…

Még egyszer köszi a tegnapi mókadélutánt! 😀

Reklámok

10 Responses to “Ez a nap is jól kezdődik…”


  1. szeptember 21, 2010 - 3:07 du.

    Tesómnak van egy xbox360 kontroller klónja, ravaszos meg minden ami kell, de szerintem egyáltalán nem áll kézre az a forma. A Sonynál ezt a kontroller dolgot sokkal jobban összehozták. Playstation for president! 😀
    A modern PoP játékokat meg elvből nem próbálom ki, hogy ne szennyezhessék be gyermekkorom fehérruhás, szőkehajú, 2Ds hercegének szép emlékét. Hiába én már csak ilyen maradi szőröstalpú zalai paraszt vagyok 😀
    A nap további részéhez meg kitartást, egy macskahányásnál csak jobb jöhet XD

  2. szeptember 21, 2010 - 7:47 du.

    Ja, X360 kontroller engem taszít a géptől, azt a d-padot hogy tudták összehozni… Arra egyszerűen nincs mentség. T6 viszont szebben néz ki, mint PS3-on. Ja, és lesz Tekken Tag Tournament 2. 😀 Nem kicsit zsiráf.

  3. 3 siklara
    szeptember 23, 2010 - 10:05 de.

    atis: hát ja, a ps kontroller egy nagyon jól sikerült darab, de tegnap este pl. a Gamecubét markolásztam, és amilyen furának éreztem elsőre, úgy megszerettem mostanra azt is. Az x360 kontrollerével még ennyi bajom se volt, talán csak a feslső gombok fuák picit.
    A PoP-os aggodalmaidat megértem, nekem is örök szerelem marad a szőke pasas fehér pizsiben (ééérted, a szőke perzsa XD), de nem zárkózom el az újdonságoktól sem. Más, de az első trilógia szerintem szuper, igazi TPS gyöngyszemek.
    Köszi utólag is, végül egész jó napom volt. 🙂

    Benyo: hallottam, hogy lesz, bár sajnos nekem még a Tekken 6 is kimaradt, így előbb azt szeretném majd pótolni. nyomtam most hétfőn vele pár kört, Lee eléggé ugyanaz, mint régen, de vannak egész jópofa új arcok is, pl. Lars. 🙂 Leót sajnos elfelejtettem kipróbálni… Az intróban én elkönyveltem tomboynak, barátnőm szerint meg fiú. Végülis kiderül a neme? 😀

    • szeptember 23, 2010 - 10:40 de.

      Szerintem fiú, hivatalosan nincs meghatározva a neme, szóval… Nem tudni 100%-ra, hogy mi is ő valójában. 😀 Remélem TTT2-ben erre is fény derül. 😀 Meg ha már meghalt (megint) Heihachi szinkronszínésze, akkor őt hogy rakják be, mert új hangot semmi kép nem akarnak neki.

      • 5 siklara
        szeptember 23, 2010 - 1:30 du.

        Köszi a felhomályosítást! Na, már ketten szavazunk a fiúra, zsír. 😀

        Heihachi alól mindig kihalnak aszinkronszínészek? Elátkozott egy karakter…
        Egyébként az kicsit béna, hogy a Tekken 6-ba a legtöbb karinál egy az egyben átemelték a Tekken 5 hanganyagát, meg a pályákon szóló zenék is elég borzalmasak. :/ Persze attól még biztos sok állat új tulajsonsága is van a gámának, sajnos annyira nem merültem el benne.

  4. szeptember 24, 2010 - 1:55 du.

    Főleg harcrendszerileg változtatott sokat a játék, másban nem nagyon. Zenék, pályák nekem sem jönnek be túlzottan. Nem rosszak, teljesen jó (1-2), csak hát a Tekkem 3-as és Tekken 5-ös Soundtrackekhez képest zeneileg nagyon visszafejlődött a játék.

  5. 9 szingalunga
    szeptember 27, 2010 - 9:39 de.

    Nincs, mit, szívesen máskor is…mondjuk szerdán? 😉

    Amúgy ugye, milyen könnyű rákapni a kekszboxra? Kész haszon volt összeköltözni egy casual gamerrel, mert magamtól eszembe nem jutott volna venni egyet, de most meg nagyon élvezem, mert ha nem is sok igazán jó játék van rá, az a pár nekem bőven elég, amennyi időm van játszani. És a grafikája mindnek olyan széééééép…. 🙂

    A Forgotten Sands amúgy nagy vendégsiker, (vagy csak mi vagyunk erőszakos vendéglátók) tegnap arra jöttem haza melóból, hogy vendéglátás keretében továbbvitték a mentésemet, úgyhogy 3 órányi ugrabugráról lemaradtam. Az azért mondjuk elég bosszantó, hogy ennél a játéknál nincsenek slotok, csak autosave és kész. Aztán “szerencsém” lett, mert sikeresen kihoztuk a program egyik gyári bugját, ami miatt törölni kellett a mentésünket, és a backup autosave-et betölteni, ami pont onnan folytatta, ahol veled hagytuk abba. D. őrjöngött, és véreres szemekkel újra letoltuk az elvesztett 3 órányi játékot 2 alatt, aztán a végső bossfight előtt csak rábeszéltem, hogy a maradékot tegyük el holnapra.

    Kár, hogy mindjárt vége, de utána legalább több figyelmet szentelhetek a méltatlanul hanyagolt animu-Prince-re. 🙂

    Na, és ha már ennyit szemeteltem a posztodra, egy kis ajándék: PoP hangulatú zene!

    • 10 siklara
      szeptember 27, 2010 - 4:48 du.

      Hú, tényleg?? Ezt a szerdát mindjárt megbeszéljük telefonon. 🙂

      Egen, ez az alattomos kekszboksz egy pillanat alatt a rabjává tesz, a játékok pedig tényleg nagyon szépek, még jó, hogy most a gamecube + RE Zero kombó csökkenti az elvonási tüneteket. 😀

      A Forgotten Sandst gyűri nálatok mindenki? 😀 Ez az autosave dolog a legfurább nekem is, biztos halálra idegelne néha, hogy folyton automatikusan felülíródik a mentésem, főleg amilyen spórolós/maximalista tudok lenni néha. A gyári bug miatt részvétem (én a Fatal Frame 3-ból hoztam ki egyet), bár neked akkor tényleg kapóra jött, és legalább láttad, miből maradtál ki majdnem. Akkor a bossfight maradt ma estére? Sok sikert hozzá, aztán meg jó mulatást az animu Princehez! 🙂
      Nem szemeteltél, mindig örülök, ha írsz, a zenét pedig köszi, nagyon hangulatos!


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


