19
aug
10

Nem egynyári mániák

null

Sajnos a végéhez közeledik a nyár, az enyém pedig idén nem volt különösebben izgalmas utazás tekintetében, de mint mindig, most is volt bőven mivel elütni az időt. Az utóbbi napokban leginkább Okamival.
Voltam Velencén, Káptalanfüreden és Balatongyörökön, úgyhogy a szeszélyes időjárás ellenére idén sem győztem a napon tespedni, olvasgatni, fagyizni, fürdeni, és persze két csobbanás között játszani. Ahhoz képest, hogy a laptopomat telepakoltam olyan gámával, amiket régóta ki akartam próbálni, végül megint a Jeges szelek völgyében kötöttem ki. Az Icewind Dale újbóli végigtolásával párhuzamosan elolvastam a sötételf trilógiát, és Drizztbe (aki a Baldur’s Gateből régi ismerősöm) olyan szinten beleborultam, hogy itthon első dolgom volt elrohanni a Librába megrendelni az Icewind Dale trilógiát is. Innen egyenes út vezetett Todd Lockwood művészúr festményeihez, és a szívem szakad meg, hogy az egész rohadt interneten nem találtam belőlük normális felbontásban képet, miközben Vallejo hátterekkel meg Dunát lehetne rekeszteni. Újdonsült Drizzt-mániám további folyománya, hogy újból előkapartam a Demon Stonet, amit legutóbb a lerohant elf falu után nem sokkal hagytam félbe kellő kitartás és motiváció hiányában. Azóta annyi változott, hogy eszembe jutott, Drizzt, hacsak rövid ideig is, de játszható karakter. : D~~~

null

Ahh, another guilty pleasure, újabb pénztárcára káros szenvedély, de sajnos szegény pasas született fangirltrap, én meg úgysem nyugszom most már, amíg el nem olvastam az összes többi róla szóló fantasy ponyvát. Egy ideje úgyis mindent a Harry Potterhez mérek “ha azokat mind olvastam, akkor ezt ugyan miért ne?” alapon, mert így enyhébb az afölött érzett bűntudat, hogy épp nem valami régen kimaradt szépirodalmi klasszikust lapozgatok. Persze az is kellően összetett kérdés, hogy manapság mit értünk pontosan szépirodalom alatt, és hol húzódik a határ szépirodalom és ponyva között, szóval még az is lehetséges, hogy önmarcangolásom teljesen értelmetlen és felesleges.
A Balcsin megnéztünk pár filmet is, ezek közül a teljesen flúgos családról szóló Little Miss Sunshinet ajánlom mindenkinek:

Greg Kinnear annak idején mint Simon, a buzi lopta be magát végérvényesen a szívembe, és azóta is szívesen nézem a filmjeit, bár a szintén nemrég látott Ghost Town akármilyen szellemes is próbált lenni, egyszer épp elég volt.
Hogy visszakanyarodjak a játékokhoz, az Alone in the Dark: The New Nightmare is jó pár estére a laptop elé szögezett, pedig ismerkedésünk rettegés helyett harsány röhögéssel kezdődött, de erről majd máskor. Idén először nem csak a laptop, de a ps2 is jött velünk, amit őszintén szólva enyhe túlzásnak éreztem, de mit lehet tenni, ha elkényelmesedett, strandolást már rég megunó öcséimet másképp nem lehet elrángatni otthonról. Szerintem nem egészséges, ha az ember egy évben legalább pár napra nem képes elszakadni a kütyüktől, de a vége persze az lett, hogy esténként én is vidáman Fatal Frameztem, ha épp sehogy se jött álom a szememre. A délutáni szieszta állandó programja Rob Roy olvasgatás mellett az Okamizás lett, amit külön öröm volt az otthoninál nagyobb tévén bámulni (itthon is van nagy tévé, de nem az én szobámban). Hihetetlen ez a játék, utólag is megnyugtatott, hogy tavaly ilyenkor csak nem volt kidobott pénz ez a ps2. De ha már a jó vételeknél tartunk, íme a tegnapi fogás:

null

A bal oldali különösen feldobta a napomat, mert ma már nem könnyű összefutni vele. : )

Remélem, Nektek is jól telik az augusztus, a dolgozókat meg vigasztalja a tudat, hogy holnaptól itt a hosszú hétvége!

Reklámok

8 Responses to “Nem egynyári mániák”


  1. 1 readordie
    augusztus 19, 2010 - 11:28 de.

    Ne izélj már! A nyár arra való, (amíg az ember oskolás) hogy elszórakoztassa magát ilyesmikkel. 🙂 Már ezt azért írom, mert mintha olyan felhangokat éreznék az irományban, hogy “nekem csak ennyi volt a nyár”. 🙂 Pedig jól érezted magad, akkó’ meg?
    Little Miss Sunshine pedig annyira JÓ film, még kolis időkben néztük, és hát.. nem is tudom mivel lehetne jellemezni, de egyszerűen az egyik kedvenc filmem. Plusz a Dvéjnt alakító színész kifakadása annyira.. áh, megható volt. Meg hát Steve Carell, és nem is kell többet rizsáznom. 🙂 Bocsi… 😀
    Node! Tök jó, hogy ilyen jó kis pihenős, jáccós nyarad volt. Trezsör it. 🙂

    • 2 siklara
      augusztus 19, 2010 - 11:51 de.

      A nyaramat nagyon élveztem, inkább amiatt van némi lelkifurdalásom, hogy a fennálló rengeteg időben semmi értelmeset nem csináltam. Nem álltam neki németezni (kell a nyelvvizsga), nem nagyon törtem magam szakdogaírás ügyében, alig dolgoztam, viszont szórtam a pénzt stb. De jól éreztem magam, jah, szóval ill trezsör it. 😀
      A Little Miss Sunshine megérne egy külön bejegyzést, csak lusta voltam és inkább bevágtam ide. Nekem a perverz, narkós nagypapa karaktere volt még nagy kedvenc, de persze a 40 éves szűz helyett ezúttal homó Steve Carell figurája is nagyon veszélyes, pláne mikor apuval oltogatják egymást. 😀 Dvéjnben az az aranyos, ahogy elküld mindenkit a *******-ba, de a huginak elég egy kicsit megdédelgetnie, és már szó nélkül megy is vissza a kocsihoz. : ) Az autós lerobbanás, kocsitolás meg különösen tetszett, mert mintha bármelyik régi nyaralásunkat néztem volna abból az időből, amikor még az elátkozott kétütemű Wartburgunk megvolt XDDD

      • augusztus 19, 2010 - 7:13 du.

        “nem nagyon törtem magam szakdogaírás ügyében, alig dolgoztam, viszont szórtam a pénzt stb”

        X2
        Nekem nem németezni, hanem angolozni kéne nagyon, mer a szekdolihoz nincsen magyar forrásanyag, csak angol. Csak én tudok a húszmillió magyar nyelven is elérhető dolgok között olyan témát találni, ami csak angolul van forrásolva…

  2. 4 Anonymous
    augusztus 19, 2010 - 9:08 du.

    Majdnem teljesen off, de ha már megemlítetted a Harry Pottert, az AVPM-et ismered? Amcsi egyetemi paródia musical, és szerintem ritka szórakoztatóra sikerült. Ráadásul mostanában adták elő a második részt, ami szintén tartja a színvonalat. Az egész fent van YouTube-on:
    http://www.youtube.com/user/StarKidPotter

  3. 5 siklara
    augusztus 20, 2010 - 10:37 de.

    Atis, részvétem, én megértelek… Nekem hasonló okokból kéne rákapcsolnom a németre. XD

    Kedves Anon, belenéztem, köszönöm! A musicaleket egyébként is szeretem, ez pedig nagyon szellemes produkciónak tűnik, elleszek vele egy darabig. 😀

  4. 6 Vid
    szeptember 3, 2010 - 2:46 du.

    Elnézést az offért, de nem találtam meg az e-mail címed a honlapon. Szeretnék tőled linkcserét kérni, ha megoldható – az Animált Világot vezetjük pár barátommal, főleg animékkel, mangákkal és képregényekkel foglalkozunk rajta. Az anima.web4.hu-n lehet elérni. Ha esetleg megtetszene, megtisztelnél, ha kitennéd az oldaladra a linkünket, cserébe természetesen ugyanezt biztosítanánk.
    Előre is köszönöm!

  5. 7 siklara
    szeptember 3, 2010 - 6:35 du.

    Megoldható, persze, semmi akadálya. Nagyon jó kis oldal, utólagosan is gratula hozzá! Eddig nem ismertem, de most körülnéztem, és fogom olvasni a jövőben. Kitettem a linkek közé! 🙂

  6. 8 Vid
    szeptember 6, 2010 - 7:00 de.

    Nagyon szépen köszönjük, már ki is pattintottam a backlinket!

    Minden jót kívánok!


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


