25
jún
10

Achoo! My fear got a cold!

undefined

Titkos gyerekkori vágyálmod, hogy a partiőrség tagjaként egy viharos vizeken hánykolódó, zombiktól hemzsegő orosz hajón túlélősködj? Oroszul tanultál az átkosban, de manapság nem veszed semmi hasznát? Újrajátszanád a Resident Evil 4-et bőrfejű orosz tengerészekkel és gusztustalan mutánsokkal? Kifejezetten buksz a B-filmekre és a megfelelő helyekről összelopott horror klisékre? Netán csak nem elég durva az itthoni időjárás és valami még keményebbre vágysz? Ha a fentebbiek közül bármelyik igaz rád, már nem járhatsz rosszul a Cold Fearrel.
A játék 2005-ben az Ubisoft kiadásában jelent meg, a fejlesztőcsapat pedig a számomra tökéletesen semmitmondó nevű francia Darkworks volt, akik munkásságához pedig, mint kiderült, volt már szerencsém, ugyanis ők követték el az Alone in the Dark: The New Nightmaret is. Ez némiképp bíztatóan hatott, felbátorodva csaptam hát a hullámok közé, és abban is erősen bíztam, hogy a PC-s verzió ezúttal nem rémálomba illő konzolportot takar.

Mászik a spagetti, bele a számba

Az intró éjszakai ítéletidő látványával nyit; ömlik az eső, a Jeges-tenger viharos hullámai pedig egy hatalmas orosz bálnavadászhajót dobálnak. Fedélzetére fülig felfegyverzett elit kommandós alakulat ereszkedik le helikopterről, ám a katonákat pár másodperc alatt darabokra szaggatják az őket fogadó… valamik. Az akció parancsnoka, a CIA ügynök Jason Bennett jobb ötlet híján kiadja a nyomozási parancsot az összes közelben tartózkodó katonai jellegű egységnek. A hívásra az amerikai parti őrség egy naszádjáról Tom Hansen válaszol, aki aztán egyszemélyes hadseregként maga merészkedik a gyanúsan kihaltnak tűnő hajó fedélzetére. Az hamar világossá válik, hogy a legénység nem egészen százas, hiszen többségük dühöngő őrültként vetődik a nyakunkba, de a normálisabbja is gondolkodás nélkül tüzet nyit ránk. Hansen, aki még oroszul is tud, igen hamar eláll barátkozási szándékától, és miközben pisztolyával viszonozza a szívélyes fogadtatást, a hajót bejárva elszórt feljegyzésekből próbálja meg kideríteni, mi a frász történhetett.
undefined
Can’t see shit capt’n!

Megint csak ne várjunk semmi eget rengetőt, a Resident Evil 4-hez hasonlóan itt is arról van szó, amit ezennel szeretnék elnevezni kamu-zombi jelenségnek. A hajón tartózkodókat furcsa paraziták fertőzték meg, amik a testük fölött átvéve az irányítást és az intellektuális képességeiket nagyrészt kikapcsolva emberfeletti képességekkel rendelkező ösztönlényekké változtatták őket. A folyamatot Tom saját szemével is végignézheti, és majdnem ki is dobja a taccsot, amikor az egyik kukacszerű kis izé egy holttest száján bemászva életre kelti azt. A talált naplórészletekből kiderül, hogy a hajó és egy fúrótorony is egy orosz társaság magántulajdona, és eredetileg csak olajat akartak fúrni, ám véletlenül valami mást túrtak elő a föld alól. (Csendben megjegyezném, hogy a hasonlóan eredeti történettel rendelkező Re4-ben szintén véletlenül bányászták ki a falusiak a Plagast.) A hihetetlen ellenállóképességű kis lények a fúrótornyon felmászva megfertőzték a munkások egy részét, mire a köztudottan eszelős orosz tudósok agya vad kattogásba kezdett és néhány befogott példányon szigorúan titkos kísérletezésbe kezdtek. A vizsgálatok során megállapították, hogy emlősök testébe fészkelik be magukat, ha pedig elérik az áldozat agyát, már sehogy nem lehet megmenteni azt, még az időközben kifejlesztett ellenszérummal sem. A fertőzöttek ereje, izomnövekedése megsokszorozódik, megölni pedig csak az agy elpusztításával (=fejlövéssel) lehet őket. A külsődleges elváltozások mellett sok áldozatnál bizarr mutációk léptek fel, ráadásul a gazdatest élettelensége sem akadály annak irányítására, így orosz barátaink rögtön meglátták a ronda kis kukacokban rejlő hadászati lehetőségeket. Innentől megy minden a szokott forgatókönyv szerint: a kísérletek egyre több áldozatot követelnek, a tudósok egyre kevésbé óvatosak, a megalomán Dr. Kamsky kicsit több tabut ledönt a kelleténél, és saját célokra használná a kutatás eredményeit, a lények elszabadulnak és mindenkit megölnek stb-stb.

undefined
Ejnye Sanyikám, de beleültél a zuhanyzóba… Megmondtam, hogy ne igyál többet.

Fejlövök és tapizok, túlélni így fogok

A játékmenet leginkább a Resident Evil játékokból lesz ismerős: mászkálás közben fix kameranézetből látjuk Tomot a la Code Veronica, fegyverünket lövésre emelve pedig átváltunk a Re4-ből ismerős váll fölötti kameranézetre. Pisztolyunk fel van szerelve zseblámpával, amire néha komoly szükségünk lesz, a játék elején ugyanis a Doom 3-ból ismerős ijesztegetési trükkök fognak leginkább befigyelni, így pl. váratlanul sötétségbe borul a szoba, amiben épp nézelődnénk. A hajó fedélzetén két gyakás között a cudar időjárás viszontagságainak is ellen kell állnunk, mert ha egy nagyobb hullám le talál mosni a fedélzetről, akkor orkánruha ide, mentőmellény oda, game over. Szerencsére a hajó belsejében jóval többet fogunk rohangálni, viszont nem árt a jó memória, mert térkép egyáltalán nincs a játékban. A tájékozódásunkat könnyítendő érdemes Tom orosz tudását kihasználni, hiszen bármikor készségesen lefordítja nekünk az ajtók cirill betűs feliratait, illetve akkor is érdemes hallgatni rá, ha megjegyzi: “szerintem nem erre kell menni”. A játék második felében már a fúrótoronyban szerencsétlenkedünk, itt pedig néha nagyon nem egyértelmű, hová kéne (vissza)menni, de azért nem vészes a dolog. Igazság szerint a legtöbb játékban emlékezetből jövök-megyek, úgyhogy nekem a térkép nem igazán hiányzott. Másik, túlélő horroroknál egyáltalán nem szokatlan nehezítés, hogy menteni amúgy konzolosan csak a történet bizonyos pontjain lehet. Szerintem ez sem tragédia, csak néha húzott fel, hogy elhalálozás okán többször újra kellett játszanom egyes szakaszokat.

undefined
Jaj Sanyikám, hogy neked még a hashajtóból is túl sokat kellett bevenned…

A harc nagyjából úgy megy, mint a Re4-ben, de lehetőség szerint az illető kobakját kell ellőni. Ha ez nagyon nem megy, elég addig lőni, míg fel nem borul, aztán jöhet koponyaropogtató taposás, mielőtt újra fel találna kelni. A terepadottságokat is érdemes kihasználni, a robbanós hordók, gyúlékony gázok bevetésével lőszert spórolhatunk meg, a lángolva kapálózó-sikoltozó műzombi meg látványnak se utolsó, csak ne engedjük, hogy eközben minket is megölelgessen. A holtestek letapizása a gyilkolási rituálét lezáró kötelező aktus, gyakran találunk ugyanis lőszert vagy elsősegélydobozt náluk. Ügyesen játszva sosem leszünk töltény híján, úgyhogy nem kell túlzottan spórolni, a rendszer ráadásul a RE4-hez hasonlóan barátságos, így pl. félholtan drasztikusan megnő az esélyünk arra, hogy valamelyik dög medikitet hagyjon hátra. A konzol verziókkal ellentétben a célzás egérrel nem problémás, de a fedélzeten dülöngélve még így sem lesz egyszerű dolgunk. Fegyverből fogunk találni bőven, a nagyobb dögök ellen kötelező shotgunnak még célkeresztje sincs, úgyhogy azt vagy a lángszórót bevetve még a pontos célzáson sem kell görcsölni. Az említett nagyobb dögök között van pár nagyon utálnivaló jószág, a plafonon is lazán rohangáló, veszettül gyors kutyaszerűség például ilyen. Ha Tomra vetődik, hogy pajkosan megharapdálja, egy quicktime-event keretében kísérletet tehetünk rá, hogy egyrészt levakarjuk magunkról, másrészt kritikus lövést vigyünk be neki. Ez a módszer a láthatatlan mutánsok ellen kifejezetten szórakoztató. Nekik direkt hagytam, hogy a nyakamba ugorjanak, mert könnyű sebesülés nélkül földhöz vágni, majd a shotgun egyetlen lövésével kivégezni őket. Emberibb ellenfeleknél is befigyelhet egy váratlan szkandermeccs, és bár a Leon-féle brutál rúgásokról és átdobásokról le kell mondanunk, lájtos lökdösődésre van lehetőség.

undefined
Vazz, mondom a másik vállamat! Azt mondtad, tudsz masszírozni!

A játék a RenderWare motort használja (Max Payne 2, GTA 3 és kiegészítői stb), így a grafika nem rossz, de többet is ki lehetett volna hozni belőle. A belső helyszínek élethűek és jól kidolgozottak, viszont akadnak elég csúnya megoldások is. Az oké, hogy sok a vér, meg a széttrancsírozott embermaradvány mindenfelé, de ha már a készítők annyira büszkék voltak a csörgő láncokra fejjel lefelé fellógatott, kibelezett és megcsonkított hullák látványára, nyomhattak volna beléjük picit több poligont is. A falra fröccsenő vér látványa sem az igazi, meg a textúrák is elég elmaszatoltak, de mindezt csak azért írom le, mert így van, egyébként guszta a látvány. Baromira tetszett, hogy a kinti viharban rohangálva egy blur effektet benyomva éreztetik a játékossal, hogy most folyamatosan az arcába csap a víz, meg a szél is majd’ leszedi a fejét, ezért nem lát túl jól a vízfüggönyön át. Szintén homályosan látunk, amikor épp meg vagyunk fertőződve (és Tom van akkora lúzer, hogy ez többször is megtörténjen vele). Vicces módon ez a taknyolós effekt szinte emeli a játék látványát, mert jól elfedi a textúrák fogyatékosságait. A kamerára nem csak víz, de nagyobb vérengzések és közeli fejlövések esetén vér is fröccsen, ami szintén tetszetős.
undefined
Öreg, értékelném, ha az agyadat nem a kamerára fröccsentenéd.

Resident Evil 4 lite
Félreértések elkerülése végett: ezt a jelzőt dicséretnek szánom, mivel a Resident Evil 4 a kedvencem az erősen akciósított túlélő horror játékok között. A Cold Fearben sajnos még annyi fejtörő sincs, és a szavatosságával is gondok vannak, mivel se a hajó, se a fúrótorony nem túl nagy helyszín, és csak a sok kulcs vagy kód utáni rohangálás tölti ki az időt. Ezek, valamint a fantáziátlan történet és a már említett hiányosságok ellenére a Cold Fear játékélmény szempontjából nagyon ott van a szeren. A gondos részletességgel kidolgozott helyszínek, a folyamatosan szakadó eső és a magunkra utaltság érzése az óceán közepén hozzák a hangulatot, a gyilkolászás élvezetes, az irányítás pedig egyszerű és kézreálló.
Tom Hansen karaktere nem fogja megváltani a világot: ő is tartogat fájdalmasan rossz dumákat a tarsolyában, egyszerű partiőrhőz képest meglepően magas a toleranciaküszöbe, és a gondjaira bízott nőt is az amerikai macho hősökre jellemző 200%-os hősiességgel védelmezi. Az akaratos Anna Kamskyba érthetetlen módon totál belezúg, az ezzel járó verbális ripacskodás (“Igen, én valószínűleg meghalok, de te biztonságban leszel!”) pedig kihozta belőlem párszor a “JAJMÁR!” reakciót, de ez a játék sok más párbeszédéről is elmondható. A RE4 Ashleyével szemben Annát szerencsére alig kell pesztrálni, nem sikoltozik, és jóval kevesebbet is látjuk, így teljességgel tolerálható.
undefined
Te csak ne legyél annyira megelégedve magaddal, nálam van a fegyver.

Legyen bármilyen gyomorforgató, horror helyett a Cold Fear is inkább egyszerű akció játék, mely azonban mégis nagy gonddal tartja be a túlélős horror műfajának valamennyi íratlan szabályát, és bár játszottam már ijesztőbbel is, sokszor sikerült rám hoznia a frászt. A Resident Evil 4-hez képest kicsit ugyan tesco gazdaságos, de még véletlenül sem egy béna klón, és csak azért hasonlítgatom folyamatosan a RE4-hez, mert kétségkívül sok a hasonlóság a két játék között. A Cold Fear (talán épp ezért) számomra nagyon pozitív csalódás volt, ami sajnos túl eredményesen térített el halovány tanulási szándékomtól így a vizsgaidőszak utolsó napjaiban. Ajánlom mindenkinek, kellemes kikapcsolódás.

Végezetül pedig következzenek…
A túlélés aranyszabályai:

1. mindent fejbe kell lőni
2. a maradékot fejbe kell taposni
3. a töltény arra való, hogy ellőjük
4. akinek hiányzik a fél mellkasa, az már nem ugrál
5. ne finnyáskodj, tapizz le mindenkit, jó lesz neked
6. gyorsan tapizz, mert a mutáns ellenfelek elpárolognak
7. a felgyújtott ellenfelek cucca szétég –> a pirománia csúnya, rossz dolog
8. de azért lőj bele mindenbe, ami robban, mert a kigyulladt ellenfél vicces, és tölténytakarékos
9. medikit: feels good
10. ha vannak ellenfelek, jó irányba mész (vagy nem)
11. szégyen a futás, és haszontalan
12. ne engedj a hullámok csábításának
+1 “The damn thing’s stuck!”

Hatásvadász trailer:

Ingame képek:

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Advertisements

32 Responses to “Achoo! My fear got a cold!”


  1. 1 Junchi
    június 26, 2010 - 10:03 de.

    Két arigatyót is kapsz. Az egyiket azért, mert meghoztad hozzá a kedvem (bár azt már MSN-en is megtetted, szal akkor érik még egy +1-edik is), a másikat pedig a poszt egészéért úgy általában. NEVETTEM; jópárszor. 😀

    (Én pedig majd ügyeskedek összehozni egy Shadow of the Colossus posztot, hátha mégis sikerül kedvet csinálnom hozzá. :3)

    • 2 siklara
      június 27, 2010 - 9:07 de.

      Én is adok neked arigatyót, mert legalább tudom, hogy volt haszna az irománynak. 😀

      Az óriáskiller játékhoz sok sikert, szerintem én ahhoz kevés vagyok. Gondolj bele, egy játék, amiben csak bossfight van… XD

  2. 3 cilicica
    június 26, 2010 - 11:59 du.

    Én nagyon szeretem ezeket a játékokat…nézni ahogy játsszák őket 😀 Hasznos hogy kiteszel ilyen posztokat, mert azokat a játékokat amik megtetszenek, oda adom húgnak hogy játssza végig, én pedig élvezkedek… Kész, most lehullott perverzióm sötét fátyla, de már nem tarthattam magamban. Túl nagy teher ez egy gimnazistának. 😀

    • 4 siklara
      június 27, 2010 - 9:10 de.

      Nekem is van ilyen perverzióm, csak nem jöhet már jó ideje felszínre, mert öcsémék kizárólag Fifázni hajlandóak mostanábhan, azon meg bealszom. 😀 Még ált. iskolás koromban jártam át az akkori legjobb barátnőmhöz, aztán szájtátva néztem, ahogy játszanak a gyönyörű és menő játékokkal a ps2-n. 😀

  3. 6 izriot
    június 27, 2010 - 12:58 du.

    Asszem visszakérem Budzolitól a PS2-t és valamikor kitolom : )

  4. június 27, 2010 - 1:22 du.

    Kár hogy már a Resident Evil se tudott lekötni, úgyhogy szerintem ennek esélyt sem adok. Inkább kitolom megin a GTA Vice cityt 😀

  5. 8 siklara
    június 28, 2010 - 7:58 du.

    cilicica: naná! 😀

    izriot: tedd azt. ; ) btw, a Fatal Framet időközben kipörgetted? Az milyen? Most épp keresek valami fincsi horrort ps2-re, de egyelőre csak a Fatal Frame és a Haunting Ground tűnik érdekesnek.

    atis: áldásom rá, az is egy nagyszerű játék. 😀

    • június 28, 2010 - 8:52 du.

      Hm, vigyázz minek engedsz, mert nincs visszaút 😀 húg ha egyszer elkezd valamit… Te jó ég, képzelheted, hogy három napig azt hallgattuk, ahogy a szivárványos lovas peace játékot nyomja, de szünet nélkül… Azt hajtogatta hogy úgyis toplistás lesz. az lett 😀 azt persze már nem tudom, hogy meg is tartotta-e de nem merem megnézni, mert félek a repetázástól.

      • 10 siklara
        június 30, 2010 - 11:30 du.

        Jó ég, 3 napig?! Nagyon neki lehetett keseredve, ha ennyi harmóniára volt szüksége a lelki egyensúlya helyreállításához. 😀 A toplistás helyéhez utólagosan is gratula, nem kevés megszállottság kell hozzá, hogy valaki napokig küzdjön a szilaj robot unikornissal egy dobogós helyért. : )

  6. 11 izriot
    június 29, 2010 - 7:54 du.

    A helyzet az, hogy PSen baromi rég nem játszottam, csak begyűjtöttem a játékokat, amik érdekeltek, de időm már sosem volt rá : ) Majd ha utolérem magam, akkor előveszem. Ha viszont a DS még mindig nálad van, arra tudok egy horrort, a címe: Dementium The Ward. Bár ezzel se játszottam, csak belenéztem, de jónak tűnt.

    • 12 siklara
      június 30, 2010 - 11:38 du.

      A DS már nincs nálam, viszont betoltam a Fatal Framet ma este, mondván hogy megnézem, fut-e vagy mi van, és nem bírtam róla leállni, csak mikor öcsémék kivágtak a szobából, mert aludni akartak, és elegük lett a túlvilági hörgésekből. XD
      1 óra játék után nagyon fincsi cuccnak tűnik, rég paráztam már ennyire. 😀

  7. július 1, 2010 - 12:39 de.

    Épp ezért mondtam hogy vele vigyázni kell. 😀 Még amikor kislány voltam… hehe, szóval nem egyszer volt hogy valamelyik játékot nem tudta letenni, és ezzel csak akkor volt baj, mikor az adott játék társas volt 😀 Ő valahol egy nerd és egy epic win jelzés közt áll, de nem cserélném le senkiért 🙂 Nah jó, mondjuk lehet meggondolnám ha egy találkozó volna a tét veled, Jonnával, Revvel, meg az RPJS-es Freddyvel. Csak húg ne olvassa ezt… 😀

  8. 17 siklara
    július 1, 2010 - 2:56 du.

    Odanézzenek, randi alakul. Már volt haszna ennek az ismertetőnek. XD

  9. 18 izriot
    július 1, 2010 - 4:56 du.

    CSANSZÜ! : D Töj jó, hogy ilyen belevaló a hugod, jól kijönnénk, hiszen én is egy mérhetetlenül jófej ember vagyok és nem utolsó sorban okos, ügyes, vicces, jólnevelt és sármos (még ha a híresztelések az ellenkezőjét állítják is) : ) Ha fejlemény van várom a helyzetjelntést elvtársnő!

    • július 1, 2010 - 6:08 du.

      Nah, neem, visszakoznom kell, mert húg erősen kiskorú, és még leragadt a gumicukros korszakban, jah, nem, az én vagyok, de a lényeg hogyha elmegy bulizni akkor legkésőbb éjfélre már illik neki ágyban lenni. 😀

      • 20 izriot
        július 1, 2010 - 6:23 du.

        Nem probléma, éjfélig ágyba viszem! : D Azért kérdezd csak meg nincs-e kedve eljönni valamikor teázni egyet, pl. holnap is megyek a morrisonsba : )

  10. 21 izriot
    július 1, 2010 - 6:35 du.

    Egyébként morrisonsban van gumicukor is, úgyhogy jöhetsz te is! : )

    • július 1, 2010 - 6:48 du.

      Oh, köszönöm szépen a meghívást mindkettőnk részéről, illetve hogy betartanád az alvási szokásait a kiscsajnak, :D, de attól tartok hogy nem menne, mivel mi vidékiek vagyunk, és a felutazás árából már vehet magának húg egy butikos pólót is, amire valószínűleg ráharap. 😀 Én meg céltudatos vagyok, ha siklara nincs, én se megyek 😀

  11. 23 izriot
    július 1, 2010 - 6:58 du.

    Ó, ha csak ezen múlik, akkor beszervezem, ő úgy is minden tutiban benne van, ugye? : ) Majd szólj mikor jössz fel, azt megoldjuk : )

  12. 24 siklara
    július 1, 2010 - 7:29 du.

    Velem össze lehet futni, ha ezen múlik a dolog, bár most épp függőben van, hogy kihúzok-e egész nyárra külföldre 2 héten belül vagy sem. 😀

    • július 1, 2010 - 8:09 du.

      Kezdek nagyon irigy lenni 😀 egy csomó ismerősöm is kinn van, de én még csak olyan soká jutok ki, és az is milyen rövid lesz 😦 mondjuk, ennél jobb dolog nem is történhetne minthogy végre valahára összejön ez az út 😀 jövő ilyenkor meg már felvételi lázban égek… ajj.

      • 26 izriot
        július 1, 2010 - 9:15 du.

        Lányok felvételi felkészítését vállalom!
        Érdeklődni: izriot kukac yahoo pont com

        Nekem is volna egy parányi lehetőségem kimenni, de kétszer is át kell gondolni, mert egy többéves szerződést kéne aláírni : / Annyi pénzzel jönék vissza, hogy ihaly, csaképp addig nihil és nyomor.

  13. július 1, 2010 - 10:34 du.

    Fotográfusnak készülök, az anyagot is most állítjuk össze, eddig jól halad 😉 az elmélethez egyenlőre azonban csak technikai szempontból van némi közöm, ahhoz, ami alapján választom meg a témát, beállást, vagy hogy tudatosan tudjam, hogy mit akarok megjeleníteni semmi közöm nincs. Bár személyes véleményem szerint minden olyan fotó ami előre megfontolt szándékot tartalmaz erőltetett, és soha nem adja ki a valódi szépségét, bár nagyjából nem érdekli ez a vizsga bizottságot, így hazudni kell majd a fotóimról… hehe 😀 Ha értesz hozzá egy kicsit, akkor már benne vagyok 😀

    A külföldi munkát én (még ifjú titán létemre) valószínűleg elfogadnám, bár ugye tudni kell hogy melyik ország, hány évre, milyen munka, stb… Valószínűleg mint fotós amúgy is külföldre fogok járni, ha épp nem esküvőket, vagy fiatal modellek apuci által finanszírozott portfólióit fogom photoshoppolni. 😀 Most aztán beszóltam a pénzkereseti lehetőségemnek… 😀

    • 28 izriot
      július 2, 2010 - 8:31 du.

      Egy hónap erejéig tanultam fényképészetet, illetve kicsit jobban beleástam magam az optikába, amikor binokulárt akartam venni magamnak, tehát az alapvető fizikai működési mechanizmussal és műszaki paraméterekkel tisztában vagyok, mélységélesség meg ilyenek. Az alapkoncepciókban profi vagyok, úgyhogy jöhetsz nyugodtan és leülhetünk egy tea mellé, majd egy forró pillanatban mutatok egy-két trükköt itt-ott, ha érted mire gondolok ; )

      A hely már letisztázódott, Európa és Ázsia, az ország pár hetente változik : ) Majd meglássuk.

      • július 2, 2010 - 11:05 du.

        Nah jól van, hát azért egy távcső csak lencsék szempontjából egyezik egy pro géppel, minden más különbözik, de oké, azt amit mércét kitettem elérted, sőt, az optikához nem is értek, viszont zsigerből találom meg, bajonettmotor nélkül egy d-s objektívvel is hogy milyen élességet akarok, szóval az úgy már oké fotózás szempontjából. 😀 Amíg a teljesítmény anyagban megvan, addig nem kezdenek kutakodni az egyéb tudományban, aztán persze csak el kell mennem veled teázni úgy látom, főleg ha hasznos dolgokat tudsz mutatni 😀

        Akkor biztosan nem fogod megunni a helyet, de ha így állsz, akkor én belemennék simán. Vedd bele hogy lehet hogy olyan helyeket is látsz, ahova amúgy nem mennél a büdös életben sem, mert őszintén… Ha már nyaralás, akkor tengerpart, és azért nem kell elmenni Ázsiáig 😀
        Mert én arra gondoltam, amikor mondtad hogy hosszabb idő, illetve hogy nem épp luxus életmód, hogy pszihikálisan lefáraszt az, hogy minden nap ugyan arra a kényszer helyre mész vissza aludni, meg vegetálni több hónapon keresztül… Az utazás meg folyamatos változás kicsit más 🙂 (bár lehet hogy valaki épp ezt nem bírná :D)

  14. 30 siklara
    július 3, 2010 - 8:34 de.

    Örülök, hogy hála nektek ez a postom rendelkezik a legtöbb hozzászólással, de most már nem akartok msn-címet cserélni? XD

  15. 32 izriot
    július 4, 2010 - 9:11 du.

    Nekem is jobban tetszik ez a BBS, de azért megadom az msn címem, hogy ne itt kellemetlenkedjünk, nem kell megijedni, állítnom, msn-en is hasonlóan varázslatos vagyok XD

    Naszal ez volna az: susperia kukac mailbox pont hu
    Hétköznap esténkén vagyok, de ha SOS van, lányok 24h-ban kereshetnek : )


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


Oldalak


%d blogger ezt kedveli: