19
jún
10

Kanala az erőszak


Fentebb Richard Gale The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon c. korszakalkotó, 9 órás (és természetesen nem létező) horrorfilmjének röpke 10 perces előzetesét tekinthetitek meg. Az alkotás különlegessége, hogy egy rendkívül lassú, évekig tartó, ráadásul előreláthatólag sikertelen gyilkosságról szól. A megtébolyodó főhős életét egy szadista-kanálfetisiszta elmebeteg igyekszik kioltani a jól bevált kés helyett egy emberölésre kevésbé alkalmas evőeszközzel: KANÁLLAL. Ha Te is unod már az elcsépelt késes gyilkosokat, ez a film Neked készült!

“The spoon thunders down with relentless, merciless, soul shattering fury!”

Reklámok

12 Responses to “Kanala az erőszak”


  1. 1 M@D
    június 20, 2010 - 10:21 de.

    That Made my day 😀

  2. 2 siklara
    június 20, 2010 - 1:13 du.

    Ennek örülök, nekem a tegnap estémet aranyozta be. 😀

  3. június 20, 2010 - 8:40 du.

    Hú, ezt kb egy hónapja mutatta bátyám. Annyira poén. XD Azóta is fenyegetjük egymást a kanállal. XD

  4. 4 siklara
    június 20, 2010 - 8:45 du.

    Nekem is egy barátom mutatta, de mióta láttam, félve veszem a számba a kanalat, ha éjjel joghurtozni támad kedvem. XDD

  5. június 21, 2010 - 11:50 de.


    Nem tudok mit hozzáfűzni. 😀 Asszem a kép magáért beszél.

  6. 6 siklara
    június 21, 2010 - 2:06 du.

    Kukukku~
    Ez zseniális, köszönöm! 😀 Erre nem is emlékszem, hányadik részben van? 😀

    (kár, hogy többszáz résszel le van maradva a sub, pedig úgy szeretem ezeket a hülye szines űrbékákat…)

    • június 21, 2010 - 3:49 du.

      Az 57. részben van. 😀 Én jelenleg itt járok még. De jah, a sub sajnos nagyon le van maradva azt láttam, 12x részhez van csak még. 😦 Legalábbis nekem annyi rész van meg.

  7. 8 Soa Mark
    június 22, 2010 - 10:01 de.

    Eh ezt már láttam úgy a megjelenése után pár nappal de azóta is megmaradt a ” And again, and again, and again, and again, and again” 😀

    • 9 siklara
      június 22, 2010 - 11:17 de.

      Igen, azt épp elégszer mondják el ahhoz, hogy kellően emlékezetes legyen. 😀

      nikici: Igen, sajna asszem csak a 128. részig van sub, holott már a 319. résznél jár a sorozat… Én amúgy simán beérném rawokkal is, de már azokból se találni sehol a régieket, brühühüüü~

  8. június 22, 2010 - 11:34 de.

    Sok elmebeteg,eszement hülyeséget láttam már a neten, de ez a ki 9 perces remekmű volt a legeslegelborultabb. Komolyan mondom ez már a fájdalomküszöb határán van. Ritka beteg. 😀
    De ha már kanál miért pont teáskanál? Az evőkanál hatásosabb lenne, viszont a mokkáskanál meg még lassabb. Mondjuk ennyi erővel gyufásdobozzal is verhetné 😀

    • 12 siklara
      június 23, 2010 - 12:12 du.

      Köszönöm!! Ezek is csodálatosan idiotisztikusak, főleg a Spoon vs. Spoon. 😀 😀

      (bocs, hogy kicsit késve raktam ki a kommentedet, ennyi linkkel fennakadtál a spamszűrőn)


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


