01
jún
10

Agysorvadás #1

undefined
A rendkívül népszerű (?) Taneshima Poplar rádöbbenése arra, hogy nem csak ő lehet népszerű. Nem elég, hogy Inami és Trapkahashi – akik egyébként mindketten magasabbak nála – is lekörözik népszerűségben, most még az antik szatírák is.
Kérdezem én, van egyáltalán valami ezen a világon, aminél Poplar-chan népszerűbb??

(köszönöm ezt a vicces typot az angol irodalom szigorlat ezen tételét megíró névtelen hősnek; ő nem tudta, mennyit fog ez jelenteni a magamfajtáknak)

5 Responses to “Agysorvadás #1”


  1. 1 readordie
    június 1, 2010 - 10:27 de.

    Flawless Victory. Széthaltam. 😀 Én tegnap a Japán vallások jegyzetben bukkantam Matthew Perry tengernagyra. 😀 És akkor elképzeltem amint Csendlör behajózik Japánba. 😀

  2. 2 siklara
    június 1, 2010 - 1:52 du.

    Fatality –> Én meg a tengerjáró, Japánt meglátogató Csendlörön vihogtam fel. 😀

  3. június 3, 2010 - 10:20 du.

    Én ilyenkor jövök rá mindig, h mégsem vagyok elég otaku. XD
    Hajrá a szigóhoz, you are the champion!!! 😉

  4. 4 wertiq
    szeptember 18, 2010 - 4:15 du.

    Ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy: Oooh my goodness! ROLF…:D


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


