22
máj
10

Szép remények

undefined

Vannak viccek, amiken nem tudok olyan jóízűen kacarászni, pláne ha úgy érzem, rólam szólnak. Nos, a fenti ilyen. Azért annyira nem estem kétségbe, hiszen még a régi kredites rendszerben és szigorlatokon edződött vén csatalovak egyike vagyok, bár valahogy nem hiszem, hogy ennek túl nagy jelentősége lenne. Nem, én nem pusztán angol vagy történelem szakos vagyok, mint a két úr a fönti ábrán; én biztosra akartam menni, ezért angol-történelem szakos vagyok. 😀
Egyébként azt sem hiszem, hogy ennyire kilátástalan lenne a helyzet, de ha mégis, ígérem, hogy kedvesebb ismerőseimnek majd néha csempészek a tálcájára egy-egy ingyen nagy krumplit is a sajtburger mellé a jövőben.

18 Responses to “Szép remények”


  1. 1 readordie
    május 22, 2010 - 2:34 du.

    *nevettem* De ne rugdoss el az étterem ajtajából hideg téli éjszakákon. Legyen benned könyörület.

  2. május 24, 2010 - 8:12 de.

    Nah, az én Kommunikáció és Médiatudomány szakommal is sokat érek, főleg, hogy nem is lehet arra szakosodni, amire én akartam (Online Újságírás és Keresztény Média (vagy valami hasonlóra) lehet, és ENNYI). 😦 De legyünk optimisták. Én az vagyok. Most megint elkezdtek futni a játéktesztes és ifjúsági magazinok, a neten pedig egyre több a silány minőségű portál, hasonló témában. Majd csak eltudok helyezkedni valahol. Annyit meg csak összekaparok, hogy a túléléshez elég legyen. 😀

  3. 3 siklara
    május 24, 2010 - 11:11 de.

    readordie: Dehogy rugdoslak, majd melegítjük egymást, M@d meg igazán meghívhatná a teljes baráti körét is nálunk az első fizujából. XDDD
    (EMBER, EZT MIÉRT NEM POSTOLTAD BEEE)

    Benyo: hát ja, a kommunikáció szak is elég necces, pedig bennem is felmerült, hogy ha valaha írni akarnék valami magazinba, talán nem ártana. Legjobb barátosném is kommos (nálunk csak sima komm. szak van), ő tudott kedve szerint szakosodni, de alapvetően utálja az egészet. XD
    Igazából örülök, hogy optimista vagy, és az idétlen post ellenére én is az vagyok, mert majd csak lesz valami. Btw, a Mondo is valami, nem? 😀
    Egyébként én is odaadnám a fél karomat, ha egyszer kipróbálhatnám magam valami gamer magazinban, egyébként meg a gamer magazinok cikkírói között nem egy bölcsész van ám. 😀

    • május 24, 2010 - 5:55 du.

      Jah, most elvileg én is fogok oda pár cikket írni, remélem meg is jelennek majd. 😀 Lugginak majd mostanában fogom megírni, miket tudnék vállalni, aztán uccu neki! 🙂
      A gamer magazinoknak igazából külföldön van nagy fogyasztási rátája (sőt!!!), de itthon is elég szépen fogynak. Hosszú távon sajáton gondolkozok, vagy egy GameSpot/IGN szerű oldalon. 🙂
      izirot: A tiedre inkább nem reagálok.

      • 5 siklara
        május 24, 2010 - 8:31 du.

        Nekem egyelőre csak egy cikkem lesz a közeljövőben, aztán a következő valamikor októberben XD
        Mehetnének kicsit jobban idehaza is a gamer magazinok… A mostaniak közül nem is veszek egyet se, még mindig a régi 576 KByte hiányzik. A mostani sem olyan rossz, csak jelen formájában nem nagyon nyújt semmi olyan extrát, amiért érdemes lenne rendszeresen venni, és nem a netről olvasni a híreket/ismertetőket. Az említett két oldal közül a Gamespotot látogatom gyakrabban, de a másik is jó. Itthoniak közül a Hardwiredet szoktam nézni. : )

        lol izriot, egyrészt nem vagyok akkora játékbuzi, hogy a játékírás legyen az életcélom, másrészt ha lenne affinitásom az ilyesmihez, valszeg akkor sem programozónak mennék. Jelen helyzetemben meg maradok csimpánz, ha már ez szórakoztat.

  4. 6 izriot
    május 24, 2010 - 12:21 du.

    Azt nem értettem soha, hogyha valaki akkora játékbuzi, akkor miért nem PROGRAMOZÓNAK megy el? JátékokRÓL írni egy csimpánz is tud, nade játékOKAT írni!

    • 7 Manitu
      május 25, 2010 - 11:04 de.

      Hidd el, aki látja azt a sok mocskot ami a szoftverek kódjában van, annak hamar elmegy a kedve a játszadozástól 😉

      • 8 izriot
        május 28, 2010 - 12:32 du.

        Elhiszem, én volnék az első, akinek herótja lenne a játékoktól, ha bármilyen szinten is hivatásszerűen kellene vele foglalkoznom. De ha mégis erre kényszerülnék, vagy ha mindenáron hivatásomnak választanám, akkor inkább mennék programozónak, mint írónak, már csak azért is, mert azzal el tudnék helyezkedni. Meg legalább kihívás. De ugye ez sokaknál nem szempont.

  5. május 24, 2010 - 8:34 du.

    Nyilván azért nem csinál mindenki játékot, mert nem könnyű játékokat csinálni, és nem is várható el senkitől, hogy átképezze magát programozóvá csak a hobbija miatt. Amúgy meg játékdizájnhoz nem is kell feltétlenül jól programozni tudni. Minden nagyobb projektnél szükségszerűen munkamegosztás van, ahol a programozás csupán egy része (egy párhuzamosan haladó) hosszabb folyamatnak. Programozókon kívül kellenek még írók, grafikusok, marketingesek, stb.

  6. május 24, 2010 - 9:20 du.

    Amúgy a te cikkeid a kedvenceim, mondjuk szerintem ezt már tudod. 😀 Lehet be kéne kereteztetnem azt az oldalt. xD
    Hazai gamer magazinok valóban mehetnének jobban, de már a tinilányok sem Bravo-t olvasnak, mindenki kockul, és ott olvas (vagy nem), ami valahol jó, valahol nem. Szerintem.
    576 KByte meg valóban hatalmas veszteség, az új meg… nagyon, nagyon, NAGYON finoman fogalmazva nem tetszik. 😀 GmaeSpot-ot is rühellem, de hasonlót szeretnék alkotni, mint ők, csak nem akarom, hogy így becézzenek:

    • 11 siklara
      május 28, 2010 - 9:58 de.

      Köszi, pedig mostanában csak elég szörnyűséges cikkeket írtam… XD Örülök, hogy Luggi téged is aktivizál megint. : D
      Az új 576KByte jellegtelen, fel kellene dobni, mert egyébként tisztességesen össze van lapátolva. Egyébként 1-2 cikkük nekem nagyon tetszett, bár megint hónapok óta nem vettem. Most fedeztem fel, neked van 576 történelem a blogodon, király! 😀 Igazság szerint én csak 98 nyarán kezdtem el 576-ot venni (akkor kaptam a pentium II-es gépemet), akkor is csak unalmamban húztam be egyet a györöki strandon.
      Amit a GameSpot képvisel, azt én se csípem, viszont baromira kényelmesen lehet böngészgetni náluk. 😀 Kidobja a hasonló játékokat, van egy rakat kép, sokszor videóteszt is… és ez jó. Akárcsak a linkelt kép. XD

      • május 28, 2010 - 10:21 de.

        Kösz, majd igyekszem hozni a formám. 🙂
        Én is ’98 környékén ismertem meg a magazint, a régebbieket, igaz, minél hamarabb bepótoltam. 😀 Én is P2-vel kezdtem, még meg is van nagymuternél működő állapotban. Használom is, tök jó, hogy emulátor nélkül futnak a régi kis játékok (Ignition, Jazz Jackrabbit 2, Doom 2, Blood, stb.). Igazából azzal kezdődött nálam ez az egész, ezért is vagyok mérges az újra, de állítólag pár új arc szövetkezett a nagy öregekkel, és indítanak egy saját magazint, bár állítólag csak konzolosat. Mindenesetre kíváncsian várom, mi fog kisülni belőle.
        GameSpot rendszere jó, csak a pontozási nem mindig, ráadásul sok a fanboy és a gyökér teszter. 🙂

  7. május 26, 2010 - 12:20 du.

    Gamespot-ot én is rühellem már, de IGN-en is egyre több hülyeségbe ütközök bele. Múltkor láttam, hogy 10 pontokat osztottak ki a God Of War-ra. De legalább nem húzták le a Strange Journey-t mint a Spot. Gamer újságot meg nem értem, hogy egyesek miért vesznek amikor mindent meg lehet találni a neten. Jó igaz valamit kell olvasni a WC-n is.

    • 14 siklara
      május 28, 2010 - 10:04 de.

      Gamer újságot szerintem nem vesz egyikünk se már évek óta, legfeljebb néha egyet-egyet a régi idők emlékére. 😀 Évente ált. egy számot veszek meg nyáron, hogy legyen mit olvasgatni a tóparton, de utána mindig meg is bánom, mert egy rakat pénz és 10 perc után félredobom. Régen meg nem volt netem, részben azért vettem. Egyébként is jobban szeretem kézben fogni, amit olvasok, az e-bookokat se nekem találták ki. : )

      SaiyaGin: Ahogy érzed, nekem is diplomám lesz, de szerintem ez nem sokat változtat, ha bölcsész vagy. XD
      A napokban olvastam asszem a rendkívül színvonalas Metro újságban (lol), hogy a jövő a nyelvtudással rendelkező szakmunkásoké, úgyhogy ideje kitanulnunk valami mesterséget, amit aztán űzhetünk angol-német-akármilyen nyelven. 😀

  8. május 27, 2010 - 5:10 du.

    Bíztató kilátások… Ezért is megyek tovább MA-ra. 😀


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


