19
máj
10

Önfényezés – mert megérdemlem (?)

undefined
Ez a szögletes, ízléses díjacska igazán rózsás hangulatot varázsolt borongós blogom setétjébe, de hát teljesen egyértelműen kiérdemeltem, hiszen nem csak egyre ritkábban teszek ide bármit is, de az elmúlt 2 évben fejlécet se voltam képes cserélni. Nem mintha akarnék. Egyébként azt is tudni kell, hogy ha lusta vagy és/vagy sokáig úgy teszel, mintha nem tudnál a jelölésekről, és nem rakod ki időben ezt az izét a kirakatba, akkor más, a szórásból kimaradt ember híján téged fognak még x-szer jelölni. ÉS ÍGY SZÜLETNEK A SZTÁROK.
Viszont ha már kreatívnak lettem megbélyegezve, igyekeztem legalább kreatív módon és a megtiszteltetés okán érzett örömömet kifejezésre juttatva dicsekedni vele, szóval értékeljétek a színek harmozizálását és a kemény partihangulatot a fenti képen. Persze az élet nem csak móka és kacagás, hisz mindig vannak szabályok, amiket boldogulásunk és lelki üdvünk érdekében illik betartani. Tartok tőle, hogy az alábbiak már mindenkinek a könyökén jönnek ki.

1. Meg kell köszönni a díjat annak, aki küldte.

Köszönöm szigorúan ABC sorrendben atisnak, Benyoboynak, Junchi-dononak, meg az esetleges többieknek is, akikről még nem tudok, hogy ez a post megszülethetett, és hogy immáron én is elmondhatom, hogy nem tartozom azon kevesek közé, akik még nem kapták meg ezt a díjat. Hiába gyerekek, aki tud, az tud…

2. A logót ki kell tenni a blogodra.
Ezen már túlestünk, szerintem egész jól vettem az akadályt.

3. Be kell linkelni azt, akitől kaptuk.
Ezen is túlestünk már, de semmi baj, nem sietünk.

4. Írni kell magunkról 7 dolgot.

-> Jön a vizsgaidőszak, úgyhogy megint Thiefezni fogok.

-> A Thief 3-at már újratelepítettem, a többit pedig soha nem is töröltem le.

-> Nemrég tönkrement a mobilom, úgyhogy 5 év után vettem egy újat. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a gyári háttérképet rövid töprengés után Thief Goldosra cseréltem. Szerintem tök menő.
undefined

-> Sosem írtam meg a Kaiji befejezéséről a véleményemet, amiért azóta is furdal a lelkiismeret.

-> Egész este a Hellsing 8. kötetének lektorálásával “szórakoztam”, és legnagyobb elszörnyedésemre tovább erősödött bennem a gyanú, hogy az Alucard x Anderson yaoi fanartoknak talán van némi valóságalapja. Tettem egy másik, slightly related felfedezést is:
undefined
Anderson has DAT ASS. Ezek után Hirano bácsi szexuális beállítottságát is szeretném megkérdőjelezni…

-> Idén 3 szigorlatom lesz, úgyhogy a szokottnál is többet fogom hallgatni a Gurrenn Lagann OST-ról a Rap wa Kan no Tamashii da! c. nótát, hisz mint tudjuk, ilyen helyzetekben a legjobb, amit az ember tehet, ha ROW ROW FIGHT DA POWAA~

-> Folyton rá kell jönnöm, hogy akármennyire is próbálkozom a “GET A LIFE!” életparancsnak eleget tenni, még mindig a virtuális élet a legbiztonságosabb, így aztán ismét aktívvá váltam a Thief- The Circle oldal Thiefes fórumán.

5. Tovább kell adni a díjat másik 7 bloggernek.

Jaj, már megint linkelgetés… Na lássuk, először is visszaküldöm a feladóknak, mert akkor csak kopipasztáznom kell egy kicsit följebbről, meg egyébként hálás is vagyok. Rajtuk kívül jelölnék másik négy bloggert is, akiket szintén buzdítanék a további írásra, és akiket talán még nem talált meg ez a wordpresses vírus.
atis, Benyoboy, Junchi-dono, Rogue, Hardcore Gamer blog, Read or Die, Zaizen Jotaro.
Egytől egyig igen kreatív, díjnyertes, és írásaik alapján ügyes-okos-szobatiszta bloggerek, úgyhogy tessék olvasni őket.

Ja és remélem, senki nem vette túl komolyan a fellengzős stílust, tényleg köszi a díjat, meg Ti is használjátok egészséggel, megérdemlitek. 😀

Reklámok

5 Responses to “Önfényezés – mert megérdemlem (?)”


  1. május 19, 2010 - 10:56 du.

    jó post lett, bár Anderson seggére nem fogok ugyanúgy tekinteni többé, lol. És nahát, jelöltél valami blogger-díjra. (VIRAL MUCH?) Az ilyen cuccok kicsit olyanok, mint a körlevelek, vagy a herpesz, de azért köszi az elismerést. (Amúgy lefogadom csak azért kaptam, hogy valami ürügy mentén írjak megint. Aztán csak meg ne bánd, amikor produkálok a kedvedért valami kellően durvát.)

  2. 2 readordieanime
    május 20, 2010 - 5:49 de.

    Én ilyeneket nem teszök’ ki, de a poszton röhögtem. 😀 DAT ASS. És a Thief miatt majd fel foglak keresni, mert újabban én is nekiálltam, csak mindig ígérem, hogy majd beszélünk. Szóval tudd, hogy megtalállak.

  3. május 20, 2010 - 11:55 de.

    Nagyon tetszett! Tudtam, hogy neked kell adni az egyik “slot”-ot (bocs, mostanában én is sokat kockulok, nemhiába, itt a vizsgaidőszak). 🙂

  4. 4 siklara
    május 22, 2010 - 12:10 du.

    Zaizen: JÓL ÉRTELMEZTED A RAVASZUL ELREJTETT ÜZENETET.
    Ami Anderson popeszát illeti, hát… sajnálom, lol.

    readordieanime: (jó ég, rövidebb nick nem volt? XD) tudom én, hogy nem élsz ilyesmivel, és igazad is van, de attól még ideraktalak, mert csak. 😀

    BenyoBoy: Köszi, nekem is tetszett ám a tiéd, szerintem is rém giccses ez a díj, a kockulást sose bánd, mi kockák így is megértjük egymást. 🙂
    Klassz új avatárod, a postod után pedig sokadjára is gondolkodóba estem, hogy ez a Baccano talán nekem való dolog lenne.


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


