04
Már
10

Harmonikus bejegyzés

undefined
Aki néha feljár 4chanra, hétvégén nyilván velem együtt borzadt el a szivárvány színeiben tündöklő /v/ láttán. A kiváncsiságom kicsit késve győzött, mert csak kedd magasságában mertem kipróbálni az Adultswim Robot Unicorn Attack névre keresztelt flash játékát, ami az ideiglenes designváltást eredményezte. Hogy egyáltalán miért játszom ilyesmivel? Nos, épp rengeteg suckmódszertan házim van holnapra, meg nekem nememből eredően egyébként se szólhat be senki, hogy homokos vagyok. Ezzel persze igazán nem akarom azt sugallni, hogy fikarcnyit is férfiatlan elfoglaltság lenne, sőt…
undefined

Na de miről is van szó egészen pontosan?
Képzelj el egy játékot, amiben szivárványos sörényű robot unikornisként vágtázol rószaszín platformokon és tiritarka tündérkéket szedsz fel, ugrás közben a hátsódból kicsapó szivárványcsíkot húzol magad után, szivárványtámadásoddal bazi rózsaszín csillagokat zúzol atomjaira, mindeközben pedig az Erasure Always c. száma szól végtelenítve.
Ugye te sem érted, kedves olvasó, hogy eddig miért nem rukkolt elő senki ezzel a csodálatos ötlettel? Ha megjött a kedved hozzá, itt valóra válthatod a kívánságaidat!
undefined
A személyes rekordom eddig 92466 pont, de ez túró a profik eredményeihez képest; sajna előbb-utóbb mindig fölkenődök egy sziklára, aztán olyankor csúnyán leszakad a pacibuci.
Tényleg, valaki meg tudná mondani, hogy a rózsaszín repülő delfinek milyen funkciót töltenek be? Előre is köszönöm, addig is kellemes szórakozást minden bátor, szivárványos fellegek közé merészkedő unikornis-jelöltnek. És persze éljetek harmóniában oh love~

Reklámok

17 Responses to “Harmonikus bejegyzés”


  1. március 7, 2010 - 7:12 du.

    Ómájgád.
    Amint találok egy olyan gépet, amin van flash, már tolom is.
    Mintha nekem találták volna ki… xD

  2. 2 siklara
    március 7, 2010 - 7:39 du.

    Neked bizony, meg nekem, meg akárkinek, mert ez a szivárványos csoda már a puszta létével az emberiség épülésére szolgál, hát még ha játsszuk is! Viszont a rekordomat azóta sem tudtam megdönteni, duh.

  3. március 7, 2010 - 9:27 du.

    Addiktív.
    Ajánlom az Avalanche-ot, ahol Tetris módjára érkező lyukas kockákon kell ugrálgatnod felfele a lentről feltörő eperszörp elől egy rágógumival.
    10-15 órákat is képesek voltunk egyhuzamban nyomni.
    http://www.addictinggames.com/avalanche.html
    Majd erre is ráállok, PS3-n úgy is levittem mindent… 😀

  4. 4 siklara
    március 8, 2010 - 10:20 de.

    Whoa, köszi szépen, világéletemben ki akartam próbálni a sanyarú (vagy ragadós?) rágógumi létet! 😀 Majd megnézem a hét második felében, amikor már nem lesz mindenféle beadandóm, egyelőre nem merem XD

  5. március 9, 2010 - 9:50 de.

    Ez a játék… Priceless 😀

  6. március 10, 2010 - 10:00 de.

    A játékból és a rekordodból ítélve iszonyatosan gyűlölheted a szakmódszertant.

  7. 7 siklara
    március 13, 2010 - 11:46 de.

    Valóban, jól látod a helyzetet.

    Egyébként kiderült, miért tudtam elérni ekkora pontszámot. Kiderült, hogy nálam operában jelentősen lassabb a játék, mint egyetemi gépeken a mozarellás firefox alatt. Talán frissítenem kéne a flasht a gépen, de akkor én is béna leszek. 😀

  8. 8 lumana
    március 13, 2010 - 11:57 du.

    Nagyon poén ez a játék! 😀 Elveszett másfél óra az életemből, úgy hogy észre se vettem! És csak 40ezer pontot sikerült összekaparnom! Holnap egész nap ezt a dallamot fogom dúdolni az is fix XD

  9. 9 siklara
    március 14, 2010 - 4:27 du.

    Na igen, a játék legmaradandóbb része tagadhatatlanul a zenéje. 😀

  10. március 14, 2010 - 6:04 du.

    BAT-EGG!!!4 Mást nem is tudok rá mondani. xDDD

  11. 11 mako
    március 19, 2010 - 10:56 du.

    Igen, ez a játék kiváló arra, hogyan tölts órákat a semmivel xD. Csak tudnám miért ilyen addiktív… xD

  12. 12 novalisk
    március 22, 2010 - 12:44 du.

    Jé ezt én is átéltem, nagyon fabulous volt, a szomorú hogy több mint egy órája játszottam mikor észrevettem magam.

  13. 13 novalisk
    március 22, 2010 - 4:29 du.

    Nekem volt egyébként 42000 körüli futásom, de az összesített rekord 70000 körüli sajnos.

  14. 14 Titkos
    március 22, 2010 - 10:55 du.

    “Harmony harmony oh looovee!”… Ja, hogy a játék? Elmegy, nem rossz, lehet vele hülyülni. De a szám 5 éves korom óta az egyik kedvencem. XD (És higgyétek el, funabb vidámparkban, gyerekként, valami hánytató izén pörögve hallgatni, mint unikornisként, de sajnos a mai generációnak ez jutott. XDD) Btw, én ezzel úgy kerültem először kapcsolatba, hogy valaki két hete meeten elkezdte kivetítve játszani, én meg ott néztem, hogy “Hé, ezt a számot ismerem! Ezt rakták be theme musicnak erre a flash sz*rra? XD”

  15. március 26, 2010 - 10:39 de.

    A bejegyzés megszületése azon gondolkozok, hogy az Erasure-nél létezik-e buzisabb banda a világon. Valszeg a Right Said Fred, a Bronski Beat (Jimmy Somerville ismét) és Colton Ford versenyre kelhetnének azért…

  16. 16 siklara
    március 26, 2010 - 7:24 du.

    Na igen, a legmaradandóbb nekem is a zenei része volt a játéknak. Igaz, ismertem korábban is ezt a rendkívül fülbemászó számot, csak nem társítottam hozzá unikornist és más efféle, még a dalnál is nagyobb homóságot. Ja és amíg meg nem jelent ez a…csoda, NEM LÁTTAM A KLIPET SEM.

    Mert nem elég az arany tökfödő alól mélán bámuló boci szempár, van benne búsójárás és tavaszhozó gayball is…

  17. március 26, 2010 - 8:42 du.

    Na igen, na igen, vannak benne vicces dolgok, engem a hó alól indokolatlanul gyorsan kibukkanó növények (jaj, de szépen megfogalmaztam), és Jimmy Somerville nővel való pózolkodása fogott meg a legjobban. Mondjuk ilyen számhoz nem is tudnék más klippet elképzelni.
    Megjegyezném, így újranézve egy kicsit átrendezve és gyorsabb vágásokkal simán elmehetne valami szimfonikus metál klippnek.
    Majd lehet vágok is valami funt…


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


