16
feb
10

NA MI JÖTT MA KI??

undefined

Az Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth, úgyhogy Nintendo DS-t/emut beizzítani és nyomás játszani!
Emulátorhasználóknak: a NO$GBA/Zoomerrel tökéletesen működik. : )

Aki csak kiváncsi és belenézne, a flash demot itt megtalálja.

Kedvcsináló idézet tegnap estéről /v/-ből, ahol tűkön ülve és F5-öt nyomkodva vártuk, hogy valaki végre földobja a ROM-ot:
“Goddamn, I don’t think I’ve ever been so excited about a game before, it’s like… more Phoenix Wright!? AND YOU GET TO BE EDGEWORTH!?”

16 Responses to “NA MI JÖTT MA KI??”


  1. 1 Aszter
    február 16, 2010 - 10:52 du.

    Tyű! Deringettét! Bár arra kíváncsi lennék, hogy érintőképernyőt/mikrofont innovatívan felhasználó esetleges feladatokat hogy emulálja az emu!

  2. 2 siklara
    február 17, 2010 - 5:52 de.

    Igen, arra én is… Eddig kb. mindent egérrel csináltam, a mikrofont meg (surprise!) mikrofonnal helyettesítik PC-n is. : )

  3. 3 Virby
    február 20, 2010 - 3:29 de.

    Na, be is fejeztem a játékot. XD Állat lett. Imádom az Ace Attorney-ket. 😀

  4. 4 siklara
    február 20, 2010 - 1:51 du.

    Gratula! : )

    Én még mindig csak a második fejezetnél vagyok, mert nem sokat játszottam vele a héten és nem is akarom nagyon elsietni, hadd tartson minél tovább XD Zseniálisak az új karakterek, eddigi legdurvább talán a hippi Mátyás király volt. 😀

  5. 6 siklara
    március 26, 2010 - 7:16 du.

    EGYETÉRTEK

  6. április 3, 2010 - 8:14 du.

    Most már látom, hogy nem csak én fanolom ezt a játékot! 😀

  7. 8 siklara
    április 4, 2010 - 4:43 du.

    Szeretjük sokan, nekem meg fene a lusta belemet, hogy még mindig nem írtam róla semmit a megjelenésén kívül. 😀

  8. április 20, 2010 - 7:34 du.

    Az új részt még mindig nem tudtam kipróbálni, mikor lesz róla valami írás? Amúgy ki vagy linkelve az új wordpress blogon .)

  9. 10 siklara
    április 21, 2010 - 2:22 du.

    Elnézést, hogy megint inaktívvá váltam, kicsit sűrű volt az elmúlt pár hét és a mostani sem kivétel, de előbb-utóbb visszatérek és írok róla valamit. : )
    Hol vagyok kilinkelve? 😀 Van újabb wordpress blogod?

    szerk: bocsánat, közben megtaláltam, úgyhogy én is kipakoltalak ide. : )

  10. június 30, 2010 - 7:11 du.

    Tegnap elkezdtem a második részt a Trials And Tribulations-t. Azzal játszottál? Az elején egy múltbéli ügyet kell megoldani ahol Phoenix a vádlott és a Mia az ügyvéd. Nagyon nagy volt 😀 Az Edgeworth-ös részt hagyom utoljára majd.

  11. 13 siklara
    június 30, 2010 - 11:19 du.

    Igen, játszottam vele, de nem vittem végig. Nekem is tetszett a vádlott Phoenix a hülye szerelésében. 😀

  12. július 1, 2010 - 10:50 de.

    Ja meg tök hülyén viselkedett meg tüsszögött folyamatosan, mekkora volt már 😀 Meg a végén az álszent barátnőnek a gyilkos nézése XD Meg Payne-nek amikor kihullott a haja azon behaltam, mikor mondta neki Mia, hogy akkor vegye be a mérgezett tablettákat 🙂
    Nagyon jó, és úgy látom nem fogynak ki az ötletekből, remélem a színvonal továbbra is meg fog maradni ezen a szinten.

  13. 15 siklara
    július 1, 2010 - 2:59 du.

    Szerencsétlen Payne folyton megszívja, akárcsak Gumshoe. 😀
    Nekem eddig az abszolút kedvenc tárgyalásom még mindig az első Phoenix Wright játék bónusz ügye Damon Ganttal, aki folyton úszni akar menni, meg egyedülállóan hosszan tud jelentőségteljeseket pislogni. XD

  14. július 2, 2010 - 8:46 de.

    Igen az Episode 5 az vitt mindent. Tök jó feladványokat raktak bele pl. a váza összerakása, újlenyomatkészítés, a biztonsági kamera felvételén megtalálni a bizonyítékot. Nem értem az előző epizódokban miért nem voltak ilyenek.
    Gant először engem Redd White-ra emlékeztetett, mindkettő olyan megtörhetetlennek tűnt. 🙂


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


