29
dec
09

Hellsing Ultimate OVA 7

undefined
Rendkívül rendszeres ember vagyok, ezért a legutóbbi Hellsing OVA beszámolóm után, ami még a 4. volt, következzék mindjárt a 7. rövid ismertetése. Bár izgazság szerint egy szóban is összefoglalható:
DRAMA.
Vigyázat, sok a képi spoiler!

Valamivel több szóban összefoglalva:
Dramatic flashback, angsty múlt, panzerfaust, kicsi Pip, kicsi Seras, nagy Pip, nagy Seras, Pip-Seras, szörny Seras, vér, RENGETEG VÉR, belek, fejvesztés, karvesztés, szemvesztés, piros szemek, sok tetkó, illúzió, erőszak, raep, kasza, rabu, rasuto kissu, halál, DRÁMA, üvöltve sikítozás, átváltozás, szintlépés (over 9000!!!), falon szétkenés, zeppelin tetején állva eszelősködés, és úgy általában SZEX VÉR ERŐSZAK.
A halált közvetlenül megelőző hajkibomlást, mint oly’ sok más animében, itt is megfigyelhetjük.

undefinedGoodnight sweet prince ;_;

Alucard viszont nem volt egy szem se, és ez nem jó, nem nem, nagyon nem, de nem ám. Na majd legközelebb.

Képek, mert azok beszédesek:

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

7 Responses to “Hellsing Ultimate OVA 7”


  1. december 30, 2009 - 1:31 du.

    Huh bmeg már a 7. ovánál tartanak? én leragadtam a 4. tájékán, azt is csak azért néztem meg kb egy hónapja, mert észrevettem, hogy fent csücsül a vinyón, és éppen úgyis vizsgára kellett volna készülni 😀 Asszem van némi bepótolni valóm.

  2. 2 siklara
    december 30, 2009 - 9:12 du.

    No problemo, én sem vagyok teljesen biztos benne, hogy a hatodikat láttam-e vagy sem. XD

  3. december 30, 2009 - 10:25 du.

    De te legalább biztosan láttál ötöt… Nekem ez még mindig nagy adósságom magam felé. Amúgy meg mi kell egy jó animébe a szexen, erőszakon és véren kívül? 😀 (Még több szex?) 😀

  4. január 10, 2010 - 4:56 du.

    Szerintem nagyon király volt, háromszor megnéztem már XD
    AMúgy a VIII. részben már visszatér Alucard.

  5. 5 siklara
    január 17, 2010 - 4:02 du.

    Igen de hol van az még… Ráadásul most a mangában is épp ez a kötet jön itthon. Ez persze nem baj, meg Alucard is előkerül, hiszen lassan véget ér a sétahajókázása a Dimitrij/Demeter fedélzetén.

    Erről jut eszembe, I’M ON A BOAT! mert csak.

  6. január 27, 2010 - 1:56 du.

    Hát Igen, az OVA megelőzte a hun_mangát 😛 NAgyon úgy néz ki, hogy előbb le fog menni mint nálunk a manga. Tényleg van már infó a nyolcas OVÁról, hogy mikor jön ki?


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


