25
Júl
09

Vettem PS2-t

undefined
Igaz, lassan már egy hónapja, de gondoltam, talán említést érdemel itt is, csak hogy senki ne lepődjön meg, ha a jövőben esetleg néhány konzolos zagyválás is becsúszik. Igen, tudom, nem siettem el, azt hittem, kibírom nélküle, de túl régóta akartam egy PS2-t és egy gyenge pillanatomban csak elrohantam megvenni, ha már kb. 5 percre van tőlünk a Konzolstúdió. Nextgen konzolt továbbra sem akarok venni, inkább majd a PC-met szeretném felturbózni a közeljövőben.

A játékgyűjtemény egyelőre igen csekély:
Devil May Cry 1
Gran Turismo 3
Resident Evil 4
Resident Evil Code Veronica
Silent Hill: Origins
Soul Calibur 3
Tekken 5
Tomb Raider Underworld

A legjobb az egészben az elhelyezése, ugyanis vicces módon úgy alakult, hogy megörököltem a szüleim régi Samsung tévéjét, mert a szobámon kívül máshova már nem fért, így most már akár ágyban, párnák közt is bármikor meghalhatok gémelés közben:

Photobucket Photobucket Photobucket

Jó dolog a nagy belmagasság kihasználása… Kezd a szobám nerd barlang jelleget ölteni, azt hiszem, pár évig még nem is költözök el itthonról. XD

Reklámok

28 Responses to “Vettem PS2-t”


  1. július 26, 2009 - 8:17 de.

    Üdv a PS2 tulajok közt, Klári kartársnő. 😀 Ehh, tetszik az elhelyezése mind a TV-nek, mind a gépnek, szal jelenleg én is, meg a jó öreg feketém is irigykedünk ezerrel. ^^

    Btw a PS2 szerény véleményem szerint a valaha készített legjobb konzol, szal mindenképp jól választottál. Mi mást is mondhatnék még, mint azt: Jó gémelést az elkövetkezendő időkre. :3

  2. 2 siklara
    július 26, 2009 - 11:26 de.

    Köszi szépen, igyekezni fogok! 😀 Irigykedni sem kell annyira, a tévé felcipelése egy halálközeli élmény volt, a létrán félúton majdnem eldobtam és estem volna utána XDDD

  3. 3 junglecommando
    július 26, 2009 - 11:45 du.

    ezek szerint még forgalomban van a PS2. durva. ha szereted a residenteket, talán próbáld ki valamelyik Onimusha játékot, hasonló az is, csak nincs annyi horror elem, meg jóval kevésbé fogyatékos az irányítás.

  4. július 27, 2009 - 8:24 de.

    Onimushának +1. A negyedik része (Dawn of Dreams) az egyik legjobb játék, amit valaha készítettek. :3

  5. július 27, 2009 - 9:16 de.

    Gratula Klári 🙂 Mennyibe fáj a konzolstúdióba egy PS2??? Ideje lenne beújítanom már nekem is egyre, és ha sikerül valami dolgoznom akkor a vizipipa mellett ráboltolnék egy ilyenre is.
    Amúgy szerinted is kicsit fanatikus dolog az, hogy az első képen nemis a PS2-t,hanem egyből a legos dobozokat szúrtam ki, és ha ez nem lenne elég a 3. kép meg is erősített előzetes tippelésemben a tartalmukról 😀

  6. július 27, 2009 - 1:05 du.

    gratuka, jól tetted 🙂 én egyelőre nem merem leközölni, hogy mennyi ps2 játékunk van 😀

  7. 7 siklara
    július 27, 2009 - 6:56 du.

    Junglecommando: jaja, él és virul és még mindig adnak rá ki egy-egy játékot. Kösz az Onimusha tippet! A negyedik részt mindenképp lecsekkolom.

    atis: 25 ezer pénz, de 8 MB-s memóriakártyával együtt 29-re jön ki, meg az alapcsomagban csak egy kontroller van, úgyhogy pl. egymás gyepálásához kell még egy, ami szintén minimum +3k kiadás. (Meg ugye ha chippeltetni akarsz, az is 8-10k a legtöbb helyen…)
    És neeeem, nem fanatikus dolog, gondolkoztam is, hogy előkotrom a többit, de legalább a nagy ufót a szekrényből egy kép kedvéért (az kitakarta volna a rózsaszín Paradiso legókat), de aztán észbekaptam, hogy ez nem a “gizduljunk a legó gyűjteményünkkel” post.

    Köszi Wagner, amúgy meg sejtem, hogy PS2 veterán révén igen tekintélyes gyűjteményed lehet. 😀

  8. július 27, 2009 - 7:03 du.

    Hm ezzel a legógyüjteménnyel gizdulás dolog adott egy ötletet 😀

    PS2t meg akkor nem hozom ki 25 pénzből mert a felsoroltak mindegyikére igényt tartok+egy tv-box is kéne, mert azér a TFT monitoron csak fainosabb mint egy régi 20 éves Videotonon (ezzel nem a remek videoton tv-ket akarom szapulni :D)

  9. 9 siklara
    július 27, 2009 - 7:10 du.

    Jah, tv-box nekem is kéne, de itthon nem is találtam, külföldről lehet rendelni egy kisebb vagyonért. Inkább tolom az öregecske tévén, ellátok odáig. 😀

  10. augusztus 1, 2009 - 9:57 du.

    Ajánlom figyelmedbe a “TOP 20 Ps2-es játék” c. bejegyzésemet. 😀

  11. 11 siklara
    augusztus 2, 2009 - 7:09 du.

    Köszi, már megcsekkoltam, a Gran Turismot és a Soul Caliburt pl. azért szereztem be. 😀

  12. 12 izriot
    augusztus 6, 2009 - 12:04 du.

    Jó, hogy írtad a konzolstúdiót, látom javítanak PSX-et is, ráadásul egész jó árban.
    PS2nél elkövettük azt a hibát barátommal, hogy egyből a god of war-okat kipörgettük, azután meg már minden szar rajta. Lehetőleg hagyd utoljára, ha még nem játszottál volna vele : )

  13. 13 siklara
    augusztus 6, 2009 - 12:44 du.

    rendicsek, köszi a tippet, azok még nincsenek is meg. 😀
    Jelenleg a RE Code Veronicát gyűröm, meg néha kicsit a Silent Hill Originst is, aztán majd nekiülök a Devil May Cry 1-nek is, de gondoltam, néhány PS1 játékot sem ártana végigtolni, pl. a legendás Syphon Filtert. : )

  14. 14 izriot
    augusztus 6, 2009 - 1:09 du.

    Jaj ne, CD-t ne rakj bele, nagyon nem javallott, az olvasófej nem igazán csúcsminőség a PS2-ben és a CD egy idő után tönkreteszi. Én direkt ezért vettem PSXet, ha kell szólj és kölcsönadom, itt rohad, nem nagyon használom manapság, meg amúgy sem lesz sok időm szórakozni vele. Annyi, hogy csak megdöntve indul vele bármi, mert valszeg a lemezbefogó tárcsája elhajlott : )
    Amúgy ezt a dmc1-et is próbáltuk barátommal, de egy fél nap után feladtuk, a legelső pályára bebasztak valami főellenfelet és képtelenség kinyírni. Tiszta lol.

  15. 15 siklara
    augusztus 6, 2009 - 1:32 du.

    Óóó, köszi, lehet,hogy akkor majd élek a lehetőséggel, azt meg nem is tudtam, hogy a PS2-t ennyire kicsinálják a PSX-es korongok. Ja és most jut eszembe, a PS1-es játékok java már emulálható… 😀
    Igen, emlékszem is, mikor a DMC1-es megpróbáltatásaidat mesélted, az igazat megvallva én is átkozottul bénának érzem magam benne, de nem is áll túlzottan könnyű játék hírében. Az a főgonosz asszem már a 3. pályán van (állati rövidek a pályák), ott hagytam most félbe én is a Code Veronica kedvéért.

  16. 16 izriot
    augusztus 6, 2009 - 1:51 du.

    Na majd, akkor ha túljutottál azon részen elkérem a mentésed : )
    Eszembe jutott még egy jó játék, Cold Fear, ez is túlélő horror és szépen össze van rakva, csak az irányítás borzalmas. Resik után lehet érdemes megnézned ezt is.

  17. 17 siklara
    augusztus 7, 2009 - 10:10 de.

    A Cold Feart többször nézegettem már a boltban, de eddig valahogy nem vitt rá a lélek, mert hallottam a szörnyű irányításról. : )
    Van még az ObsCure nevű túlélős horror is, azzal meg az a baj, hogy tinédzseres-középiskolás. XD

  18. 18 izriot
    augusztus 8, 2009 - 7:03 du.

    Ja hallod, pont tegnap szedtem le lol. Tényleg szar. Most a Fatal Frame trilógiát töltöm, hátha jobb lesz : )

  19. 19 siklara
    augusztus 8, 2009 - 7:19 du.

    Óóó, én is arra vadászok egy jó ideje, hol találtad meg PAL-ben? Eddig mindenhol az NTSC-vel találkoztam. Ha tényleg be tudod szerezni, számíts rá, hogy egyszer egy átírás erejéig el fogom kérni. 😀

    Egyébként kivégeztem a Resi Code Veronicát, ez az első játék, amit konzolon végigvittem. : )

  20. 20 izriot
    augusztus 8, 2009 - 9:34 du.

    Gratula, akkor én majd azt kérem el : )
    Amúgy NTSC-ben szedem, de az miért volna probléma? Az a modchip, ami az enyémben van tudja kezelni, de egyébként is, ha nem tudná, 2k-ért lehet kapni fordítókábelt. Szerintem a tiedben meg újabb modchip van, szal tutira le tudja az kezelni.

  21. 21 siklara
    augusztus 10, 2009 - 10:27 de.

    Ja, csak én n00b azt hittem, az NTSC elég hamar kicsinálja a PS2-t, vagy ilyesmi, ha már eredetileg csak PAL-t tud futtatni. Ha hazajöttem a Balcsiról, kipróbálom. 🙂

  22. augusztus 11, 2009 - 12:54 du.

    benyó szar listájára ne hallgass szerintem 😀
    a Modbo chip meg mindent visz, akár NTSC akár PAL
    az Obscure azért szar, mert amerikai…és a japán túlélő horrorokat próbálják leutánozni
    ja és a CD tényleg nem ajánlott
    én meg hamarosan NDS owner is leszek, kiváncsi vagyok mire képes a cucc ^^

  23. 23 izriot
    augusztus 12, 2009 - 6:51 du.

    Bátyámnak nem rég vettem DS-t. Az elején gyökérségnek tartottam, míg ki nem derült, hogy van rá RE1 port, meg még pár túlélő horror lol.

  24. 24 siklara
    augusztus 18, 2009 - 8:56 de.

    Wagner, neked is köszi a tippeket, de szerintem Benyo listája egész jó; még ha nem is fedi 100%-osan az ízlésemet, sok érdekesnek tűnő játékot találtam, a bunyós cuccokat meg nagyon szeretem, még ha tökre nem is vagyok akkora expert, mint ő. : )
    A jrpg-k egyelőre kicsit távol állnak tőlem, de talán majd egyszer megpróbálkozom legalább valamelyik Final Fantasyval. A 8-at elkezdtem PC-n most tavasszal, de kicsit… magas volt a harcrendszer, meg hogy kivel mit érdemes használni, meg mittomén. XD

    Az ilyen handheld masinák közül még csak PSP-hez volt szerencsém (unokatesómnak van), nagyon jól el lehet lenni vele, de sajnálnám rá a pénzt. : )

    Btw izriot, nem tudom, neked feltűnt-e, de ez a RE1 qrvanehéz a RE2-höz képest! Az elején csak elfutkostam mindenki elől, mert alig volt lőszerem. Mostanra tök jól bespájzoltam pisztolytöltényekkel, de már semmi értelme, mert a nagyobb dögöknél nem is érdemes puska alatt próbálkozni. Párszor meg is akadtam, jó nagy a ház…. Szóval kihívás az van. 😀

  25. augusztus 18, 2009 - 12:17 du.

    -PSP is király lehet, de nekem most jobban bejött az NDS főleg azért mert kijött rá a S.M.T.:Devil survovir, meg csináják rá az S.M.T.:Strange Journey-t…..meg alapból van rá egy csomó fasza dolog:


    meg hát érintőképernyő rulez

    -Benyo nem lehet nagy expert, ugyanis saját kijelentése szerint nagyon béna a K.O.F.-hez és még az alap kombókat sem tudja megcsinálni, amúgy én is nagy verekedős játék fan vagyok ^^

    -ha már J-rpg akkor próbálsz ki akkor az legyen akármelyik Megaten játék vagy Valkyrie Profile 1-2 vagy Shadow Hearts vagy pedig akármelyik Nippon Ichi SRPG
    DE ilyen final fantasy X-2 meg XII meg Dragon Quest VIII, ilyenekkel ne is próbálkozzál szerintem 😀 mér az FFVIII is gyalázat volt néhány szempontból

  26. 26 izriot
    augusztus 21, 2009 - 11:26 du.

    Ja, egy kicsit VAD! Én is a 2 után kezdtem el, enyhén ledöbbentem, hogy miafasz. Nem is volt most sok lelkierőm játszani vele, miután előrerohantam a pályán megnézni merre kell majd menni, aztán néztem egyet, hogy az úton köbö 6 savazós zombit kerültem ki, majd a végén két kutya széttépet. És ez volt az egyetlen lehetséges további útvonal, kemény 0 skullóval és egy késsel, szal köszönöm szépen : )
    Az igazán vad meg az, hogy 2 harapás után már vörösen áll az életerő indikátor. Úgyhogy keményen kell taktikázni a késelés közben, de ami tán a legnagyobb kihívás a játékban az az irányítás. Jó párszor volt olyan, hogy a földrekerült zombit nem sikerült eltalálni késsel, pedig akkor lehet ám szúrkálni : )

  27. 27 siklara
    augusztus 22, 2009 - 8:46 de.

    Akkor a DS verzió is pont ugyanolyan nehéz, ajvé… Én egy ideje félbehagytam, mert épp eléggé el vagyok havazva, de ahol tartok, ott már a zombikat felváltották a hunterek, túl vagyok pár bossfighton is, és az egész játéknak szvsz az a titka, hogy sokat és ügyesen menekülj. Ahol nagyon útban vannak a zombik és egyebek, ott muszáj megölni őket, de a legjobb kerülni a konfliktust. A késeléssel nekem is nehézségeim vannak, nem is erőltettem, az meg tényleg félelmetes, hogy 2-3 hari után game over. Az inventory 6 slotja meg semmire nem elég, így a játék vége felé néha azzal megy el a legtöbb időm, hogy a szörnyeket kerülgetve próbálok eljutni egy ládáig, hogy pakolászhassak.
    A játék eleji szívás után egyébként viszonylag sok lőszerre és növényre lehet bukkanni, kint a kertben pl. jó sok növény (és zombikutya) van, muníció meg akad itt-ott eldugva.

  28. 28 izriot
    augusztus 23, 2009 - 2:21 du.

    A DS átirat egy az egybe a PSX game, még azzal sem szórakoztak, hogy új menüt csináljanak, pedig igazán örültem volna, ha legalább jobb irányítást írnak hozzá. Annyi könnyítés van benne, hogy az elején felajánlja, hogy a sráccal vagy a csajjal kezdj és kiírja, hogy a srác nehezebb. Úgy emlékszem PSXen defaultból a sráccal kezd. Ja, meg mivel 2 képernyő van így a felsőn mindig láthatod a térképet, ami némileg kényelmesebb mint mindig menüből nyitogatni : )
    Nekem akkor ezek szerint azért is nehéz, mert inkább legyakok minden zombit minthogy folyton kerülgessem őket. Amit még megfigyeltem, hogy sokkal kevesebb mentést ad mint a 2. Lenne még pár ink ribbon nem venném zokon.


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


