17
feb
09

Játszani kéne valamit

undefined
Moi-moi, üdvözlök mindenkit az “ajánljunk Klárinak videójátékokat” rovatban.
Az a helyzet, hogy tegnap let… beszereztem Indiana Jones bácsi 2003-as The Emperor’s Tomb című csodáját, mert úgy éreztem, meghalok, ha nem játszhatok valami relatíve igényes TPS gámával. A játékot nagy nehezen elindítottam egy 3danalyzer nevű kis segédprogival, de miután a laptopban csak egy GMA 950 nevű integrált szutyok van, még így is hiányzott pár dolog a képernyőről, amit a játék során mégiscsak jó lenne látni. Például Indy. Btw, pic not related.
Továbbra is nagyon szeretnék valami jó kis TPS action-kaland videógámát találni magamnak, lehetőleg olyat, amit még nem vittem végig, de a lehetőségek eléggé be vannak korlátozva. A játék 2003-asnál nem nagyon lehet újabb, és bár tegnap végignyálaztam a gamespotot, leginkább csak olyan stuffokat találtam, amiket anno nem véletlenül hagytam ki vagy hagytam félbe.
Van egy listám arról, hogy mik jutottak eszembe, de ezek közt vannak kiváló játékok és pár ilyen kihagyott borzalom is…

Alone in the Dark – The New Nightmare (félbehagytam)
American McGee’s Alice (MAJDNEM végigvittem)
Blood Omen 2 (meh…)
Bloodrayne (UNALMAS, IGÉNYTELEN)
Dino Crisis 1-2
Heavy Metal FAKK 2 (félbehagytam, de nem volt olyan rossz)
Hitman 1-2 (hmm…)
Knights of the Old Republic 1 (csak a másodikat toltam végig és azt szerettem)
Mafia (egyik nagy esélyes)
Severance – Blade of Darkness (nagyon rég végigtoltam, szerettem)
Urban Chaos
The Thing

A baj persze az, hogy most valami Indyshez hasonló lazulósabb játékra vágytam volna, de sebaj, ha bármi eszetekbe jut, ne fogjátok vissza magatokat! Köszi előre is! : )
A kiválasztott gámáról meg majd jön ide egy bejegyzés.

Reklámok

23 Responses to “Játszani kéne valamit”


  1. február 17, 2009 - 2:20 du.

    Mafia (Y) ezt nekem is elő kéne venni megint.
    Hitman első részét szerintem át is ugorhatod, a másodikat viszont nagyon szeretem.
    Ha meg már FPSneaker akkor miért nem egyből Splinter Cell. (mivel gondolom direkt nincs a Thief a listán :P)

  2. 2 atis
    február 17, 2009 - 4:06 du.

    Ha rám hallgatsz akkor Mafia, vagy Hitman2. Ahogy black is mondta az egy sztem felejtős.

  3. 3 siklara
    február 17, 2009 - 6:16 du.

    black87: Na igen, a Thief 1-2 olyan alapvetó rpogramok az összes velem kapcsolatba kerülő számítógépen, mint a word, vagy a winamp. 😀
    A Splinter Cell nekem is eszembe jutott, de már rongyosra játszottam… A Hitman első részével egyszer megpróbálkoztam, de annyira nem tetszett, a második viszont határozottan tetszett képek és videók alapján. Napközben egyébként lecsorg… megjött az Alice, úgyhogy megnézem, egyáltalán elindul-é. 😀
    Hallgatok rátok gyermekim és köszönöm néktek a tanácsadást, akkor e két játékot beszerzem iziben.

    Oh wait… A legendary Budapest pálya a GALLÁRD hotellel az első részben van, nem..? MUST SEE.

  4. 4 atis
    február 17, 2009 - 9:18 du.

    Hát lehet h az én memóriám hagy ki de asszem Budapestes pálya a “Hitman: Contracts” részben volt.

  5. 5 siklara
    február 17, 2009 - 11:31 du.

    Nem hagy ki, asszem abban is van Budapest, de a legelső részben is van, most néztem meg a pályanevek közt a játék főkönyvtárában. 😀

    Btw, a játék játszhatatlanul gyorsan fut… Nem hittem, hogy ez előfordulhat ezen a gépen.
    Az Az Alice viszont gyönyörűen megy, de azt sejtettem, hogy a quake 3 motort használó játékokkal aligha lesz gond.

    Meg ha már úgyis postoltam megint, nézzétek meg a láthatatlan, de árnyékkal azért rendelkező Indymet. XD

  6. február 18, 2009 - 8:02 de.

    Indy 😀

    Asszem lekéstem már az ajánlgatós részről, de én is a Mafiára szavaszok. Igaz, nem toltam végig, de azon listám elemeit egy kezemen meg tudom számolni, úgyhogy ez a rész nem releváns, attól még nagyon élveztem amikor nyomtam 🙂

  7. 7 siklara
    február 18, 2009 - 9:12 de.

    Hell yes, megértettem, akkor Mafia lesz, aztán remélhetőleg azzal nem lesz semmi technikai gixer még ezen a sz@ron se. 😀

    Közben végigtolom az Alone in the Dark 1-et is, meg elkérem otthonról a tesómtól az Outcast mentéseimet és befejezem azt is, mert kb. csak negyed óra van hátra belóle, de annyi már egy bő félé éve. XD

  8. február 18, 2009 - 2:18 du.

    A Heavy Metal FAKK2-őt érdemes kinyomni, szerintem remek játék. Igazi agykikapcsolós hentelés. Ha meg nem ragaszkodsz a 3rd person-hoz, akkor tudom javasolni az Undyingot.

    A Severance-ot hogy tudtad kinyomni? Én az istenért nem boldogultam vele, nagyon nem feküdt az irányítás, meg nehéz is volt. A grafikája viszont emlékszem, hogy valami beszarás volt akkoriban. 😀

  9. 9 siklara
    február 18, 2009 - 5:06 du.

    Whoa, Undying, egyáltalán nem rossz ötlet, köszi! Ezt is félbehagytam anno… Ha belegondolok, egy rakás játékot éppen hogy csak kipróbáltam, de sosem vittem végig. Shame on me. Viszont ha már FPS, akkor előbb életem mulasztását, a Deus Exet fogom pótolni.

    A Severancet emlékeim szerint egész simán kinyomtam, bár nem mondom, hogy nem haltam meg közben párszor, viszont nagyon rá voltam kattanva, így kitartóan próbálkoztam. 😀 Az irányítása kicsit nehézkes volt és pöttyet furán mozogtak a karakterek, de nem volt vészes.

  10. 10 izriot
    február 18, 2009 - 9:06 du.

    Dino Crisis kurva nagy!
    Pár kedvencem: DOSbox + Beneath a steel sky, Full Throttle, StoneKeep.

  11. 11 luggeriano
    február 18, 2009 - 11:53 du.

    Hát Intel GMA950-től ne is várj csodát. nekem fél évig egy generációval fentebbi X3100-as integrált VGA ment a régi konfigomban (AMV-t vágni meg AE-zni bőőőven jó volt, ha sok a RAM és bika a proci, amúgyse nagyon játszottam életemben sko játékkal és nem is tervezem) és az sem volt valami nagy szám. 🙂

    Mivel csak 2 textúrázó egysége és 4 db 2.0-ás pixel shadere van csórikámnak (ami ráadásul a system RAM-ból zabál le VRAM-ot magának illetve a procid FSB-jén van kihajtva, tippem szerint a Herri Pótte….akarom mondani HP Renew-ban a korai Core Duo-k 533 Mhz FSB-vel ketyegnek, igy az sem egy nagy löket neki. A D3D teljesitménye siralmas hiába DX9 OK. A Kvék 3 motorral azért nincs annyi gondod, mivel az OpenGl-es és abban fejlettebb és optimalizáltabb a chip, igaz ebből is csak az 1.4-eset támogatja. Egyre viszont kiválóan alkalmas ez a chip: HD 1080-at is viszi 😀

  12. 12 siklara
    február 19, 2009 - 7:16 de.

    Igen izriot, tudom, hogy nagyon szereted a Dino Crisist. 😀 Engem is érdekel, elvégre kb. valami olyasmi, mint a RE2, csak zombik helyett dínókkal. XD
    Köszi a többi tippet is! : )

    luggeriano: kösz a magarázattal ellátott technoblablát, rajtam az ilyesmi azonban sajna nem nagyon fog, pedig a hivatalos oldal hasonló részlegén is átrágtam magam. Nem különösebben értek hozzá, talán ezért. 😀 Amúgy már megvételnél figyelmeztetett az ilyesmikben igen járatos és szinte tök ugyanilyen laptoppal rendelkező barátom, hogy ez nem játékgép, és végülis nem is az a célja, de tudod… attól még próbálkozik az ember. 😀 Van pár GMA 950 compability list a neten, de ha valami nincs rajta, attól még sokszor egész jól elindul. Az Indyt is csak azért próbálgattam 2 napig olyan kitartóan, mert egy fórumon azt olvastam, hogy xy el tudta indítani rendesen ezzel a 3dAnalyzer, de szerintem csak álmodta. XD
    Egyébként alapvetően bőven elég nekem is ez a gép, mert a Thief I-II tökéletesen fut rajta és mindenféle unofficial grafikus peccsekkenek hála egész gusztán is néz ki, bár nekem a mai napig állatira bejön a Dark engine. 😀

  13. 13 junglecommando
    február 22, 2009 - 11:57 du.

    lányok nem játszanak videójátékokkal <Đ

  14. 14 siklara
    február 24, 2009 - 7:52 de.

    Uhh, igazad van, mindig elfelejtem… Máris leformázom a vinyót. :3

  15. 15 wagner20
    február 27, 2009 - 2:02 du.

    Siklara, M@d_fist, Manitu, izriot…emlékeztek még a ShiroganeAnime Fórumra? Örülök, hogy ti még aktívan nyomjátok a netet meg a blogot,de néha visszanézhetnétek oda is 🙂

  16. február 27, 2009 - 7:50 du.

    a Felsoroltak közül:
    Mafia(végigtoltam) nagyon jó móka volt, kivétel az az autóversenyzős rész ami kurva nehéz volt 😀
    Hitman 1 (szvsz. a legjobb rész) többszörösen végigtoltam, Budapesti pálya rulez, dzsungeles golyóálló drogbáró epic benne, Hong Kong-i pályák überfaszák, éttermes pálya rohadt nehéz, elmegyógyintézet brutál, a játék végén hitman klónok leöllése minigunnal atomdurva
    Hitman 2 nagyon jó volt, viszont a végén amikor a templomban le kell ölni kb 50 embert az nem volt gyenge
    Hitman 3 : Egy mocsok, szemét, rohadt….őő…na szóval:
    A hitman contracts összes pályája (3 kivételével) az első részből lett másolva. Komolyan, ugyanaz teljesen. mi ez remake vagy mi? Ráadásul rövid is… Hogy melyik pályák nem az első részből vannak: az elején a hentes party vagymi, meg van egy amikor hajót kell felrobbantani, meg egy ilyen farmos. Kész ennyi a játék.

    Már régóta nem játszok pc-n, vettem ps2-őt lehet rajt tolni fasza rpg-ket, 2d-és ütömvágomokat meg lehet rajt akciózni

  17. 17 siklara
    március 2, 2009 - 9:16 de.

    Szia Wagner! : )

    Viszanéztem a fórumra, sajnos szegény nincs valami jó formában.

    Ez az autóversenyzős rész nagyon durva lehet, mert egyik barátom is utalgatott rá, hogy lesz egy ponton egy autóverseny, ahol majd talán csalnom kell. 😀
    Kösz a Hitman felhomályosítást! Sajna én most egyikkel sem fogok játszani, mert az első részt nem sikerült játszható sebességen elindítanom, a sorozatot meg nem szívesen kezdeném a második résszel, pláne, hogy engem is nagyon érekelne az a budapesti pálya.
    Ps2 vételét már én is igen régóta tervezem, de így is annyi hülyeséggel töltöm állandóan az időmet, hogy ha még egy konzolom is lenne, félek, egészen visszafejlődnék. 😀 Továbbra is PC-n játszom, de mivel tök elavult a gépem, a legfrisebb játék, amit toltam, az a Resident Evil 4 volt. Damn, arról is mióta kellene írnom egy bejegyzést…

  18. 18 wagner20
    március 11, 2009 - 4:02 du.

    Ezt nézd itt a shirogane fórum statisztikája, azért nem semmi hogyan mutatja a romlást…. http://www.try.hu/?host=shiroganeanime valamiért megunták az emberek, az ékezetprobléma meg jóval azután jelentkezett, hogy eltűntek a userek.
    Mafia autóversenyzős pálya olyan fasza volt, hogy egy egész napig tartott mire megcsináltuk, reggeltől estig nyomta az egész család és végül nekem sikerült megcsinálnom valahogy nagy nehezen. EGy haverom meg második nekifutásra megcsinálta.
    Egyébként elkezdtem egy ilyen oldalt:
    http://www.rpgfan.eoldal.hu/ ezért kérdeztem a linkcserét

  19. 19 siklara
    március 12, 2009 - 6:58 de.

    Öhm… a Shiroganére nekem már egy ideje bejelentkezni sem sikerült, úgyhogy valamelyik nap a sokadik próbálkozás után elegem lett és végleg feladtam, azért nem is tudtam válaszolni a shoutboxban. De komolyan, miért nem enged be és miért kell végigcsinálni a jelszavas-megerősítős ökörködést minden alkalommal?? Duh…

    Még mindig nem egészen értem a linkcserét… Ha más blogok linkjeit szeretnéd kitenni, szerintem nyugodtan, nem hinném, hogy bárkit zavarna, ha valaki linkeli a blogját. 🙂

    Amúgy ha már RPG, elárulhatom, hogy Mafia helyett épp baromira az Icewind Dalet tolom újra végig, mert akkora havazások voltak errefelé, hogy ahhoz jött meg a hangulatom. XD
    A JRPG-khez viszont nagyon nem értek…

  20. március 12, 2009 - 5:46 du.

    Arra gondoltam, hogy ezt az eoldal-as cuccot amit csinálok ezt kicseszhetnéd ide a linkjeid közé, hogy nőjön mát a látogatottságom egy kicsit 😀 utána meg én is betenném a blogodat az enyémnek a linkjei közé szal érteeeem? 😀
    Shirogane teljesen szar már, ez ézért akarjuk átköltöztetni más domainre már 1 éve és úgy érzem hamarosan sikerül 😀

  21. március 12, 2009 - 8:50 du.

    mind1, elment már a kedvem az egésztől mer véletlenül kitöröltem az 1 értelmes bejegyzésemet és nem lehet visszahozni

  22. 22 siklara
    április 6, 2009 - 9:57 de.

    FELTÁMADTAM!

    Úgy látom, azért csak nem adtad fel végleg, egész rendesen meg van már pakolva tartalommal az oldal. : ) Kipakoltalak a blogok közé.

  23. április 8, 2009 - 6:44 du.

    Mindennel teletömtem amit találtam…XD És még rengeteg minden van amivel megtömném, csak lusta vagyok megírni az ismertetőket 😀
    Kösz, kipakollak én is, Kár, hogy 1 hónapot kellett várni a válaszra XD


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


