04
feb
09

Csirrkeeeee

undefined
Ma vettem grillcsirkét. NEM halat, grillcsirkét. Egy egészet, nagyot, kövéret, vakufényben fenségesen tündöklőt, 4,5 euróért. A csóró magyar diák, aki a menzán folyton halat kap és otthon is csak olcsó halrudacskát eszik (vagy “popsit”), egy nap kifogja a közértben a csirkeakciót. Elképesztő, hogy ez a csóró diák olykor micsoda hedonizmust engedhet meg magának a világ egyik legdrágább fővárosában. Már épp kezdett pikkelyesedni a bőröm és kialakulni a kopoltyúm, az erős elfinnesedésről nem is beszélve, ám ekkor, ha csak pár napra is…
gyökeresen megváltozott az étrendem.
Köszönöm Istenem, hogy a húsospulthoz vezéreltél, habár én csak kenyérért mentem be!
A történet egyébként nem hosszú. Megvettem, hazahoztam, aztán valami ilyesmi következett:

Szegénynek elég csúnyán nekimentem az előző lakó által rám hagyományozott tortavágó késsel, de biztos vagyok benne, hogy boldogságom őrá is átragadt, hiszen így nem kellett értelmetlen halált halnia; grillezett földi maradványaival elhozta a földi paradicsomot Helsinki külvárosába. Istenem, ma este végre nem halszag, hanem csirkeillat lengi be szerény hajlékomat… Napokig nem is fogok szellőztetni. Megettem egy nagy adag rízzsel, meg némi rozskenyérkével és majonézzel, most pedig itt ülök jóllakottan, és az élet nyújtotta profán örömökről elmélkedek. Ó, a hús öröme!
A mai nap szlogenje: Happiness – Tastes like chicken.

Ja, ha esetleg bárkit érdekel, ő popsi.
undefined
(lokálvirsli)

Reklámok

7 Responses to “Csirrkeeeee”


  1. 1 Benji
    február 4, 2009 - 6:47 du.

    Megéheztem… Nyaff!

  2. február 4, 2009 - 8:34 du.

    szerintem inkább loálvirsli az 😀

  3. 3 norbimennihalmstad
    február 4, 2009 - 9:49 du.

    Örülök, hogy sikerült normális kaját találnod! 🙂 Nekem sajnos nagyon szegény az étrendem: főleg virsliből (korv, itt nemzeti étel) és mindenféle előrecsomagolt kajából áll. Viszont én még nem ettem halat itt kint! :O Ebben nagy szerepe van annak, hogy azt fel kéne dolgozni vagy főzés vagy sütés útján, én viszont egyiknek sem vagyok a mestere … Viszont így lassan egy hónap alatt kiderítettem, hogy melyik kaja diétás és melyik nem, mert itt szinte minden csökkentett energiatartalmú.

  4. 4 atis
    február 4, 2009 - 11:17 du.

    Hehe mire hazaérsz nemcsak kopoltyúd, hanem uszonyod is lesz amivel lazán csapkodhatod majd idehaza a vonaton tülekedőket 😀
    Majd csinálj pát pikcsört a hajlékodról meg a környékről, kíváncsi vagyok merre tengeted finn napjaidat.

  5. február 5, 2009 - 8:32 de.

    Jó étvágyat, és érezd jól magad 😀 Bár ahoz, hogy változatosság nélküli egészségtelen vackokon élj nem kellett volna ilyen messzire utaznod, én már egy éve ezt csinálom itt Pösten 😀

  6. 6 siklara
    február 6, 2009 - 10:54 de.

    Norbee: Nehogy azt hidd, hogy én túlzásba viszem, többnyire én is félkész kajákon élek, mert egyrészt nem is túl felszerelt a konyhám, másrészt sokkal olcsóbban kijövök úgy, hogy tésztát, kirántható vackokat és hasonlókat veszek, mintha nekiállnék alapanyagokat összevásárolva főzéssel kísérletezni. Egyébként itt kb. képtelenség egészségtelenül táplálkozni, mert a boltban az egészségtelen stuffok méregdrágák. Inkább úgy érzem magam, mintha valami haldiétán lennék (igaz, most napok óta nem ettem halat), úgyhogy atis jól látja a helyzetet, lassan hallá alakulok. 😀 Képek a nyomortanyáról nemsokára jönnek! : )

    Ó, nagy Manitu! Isten hozott! Hidd el, nem a kaják miatt utaztam idáig, te meg vedd rá a kedvesedet, hogy néha főzzön neked valami finomat, ha éppen arra jár. 🙂

    Na megyek, eszek egy kis loálvirslit (by black87).

  7. február 15, 2009 - 2:36 du.

    Csirkeeeee! És még azt hittem, én vagyok az egyetlen, aki emlékszik erre a jelenetre!!
    De gondolj bele, milyen jól jársz azzal, hogy folyton halat eszel- annyi omega3 zsírsavat vehetsz magadhoz, amennyi egy egész életre elég lesz!! :3


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


