06
dec
08

A Mikulás jelenti

undefined
Gyerekek, ez már a vég. Aki ma reggel semmit nem kapott a télapótól és ezért magát okolja, esetleg csak értetlenül áll a dolog előtt, annak ideje megtudnia a kegyetlen igazságot.
Ebből a videóból
minden kiderül, és ne feledjétek, nem én tehetek róla. Fel a fejjel, jövőre talán több szerencsével jártok muhahhahaaaa!!

Egyéb: Igen, tudom, hogy a blog hosszú hetek óta halott, majd az ünnepek előtt és alatt talán kicsit összekapom magam, úgyis van egy rakás félkész post…

Reklámok

10 Responses to “A Mikulás jelenti”


  1. 2 atis
    december 7, 2008 - 12:33 de.

    Én tudom… Gusztit rászabadítottad a mikulásra és kényszerítetted. Ezért jövőre lógsz nekem egy csokival 😀

  2. 3 siklara
    december 7, 2008 - 11:45 de.

    Ki lóg csokival? Láttam a képedet a legutóbbi Mondóban, az nem volt elég? 😀

  3. 4 atis
    december 7, 2008 - 2:06 du.

    OMG!! képesek voltak beletolni egy képet rólam?? Szemtelen banda :d

  4. 5 Simon Klára
    december 7, 2008 - 4:47 du.

    nekem erről hogyhogy nem szólt senki?

  5. 6 siklara
    december 7, 2008 - 8:06 du.

    Nyilvánvalóan azért, mert egy másik Simon Klárára, vagyis rám gondolt. 😀

    Atis kedves, a ZamAT cikkben szerepelsz mint a tagok egyike. 😀

  6. december 8, 2008 - 6:01 de.

    OMG! Ez tetszett! 😀

  7. december 8, 2008 - 2:57 du.

    Én most akkor elpusztultam? xDD

  8. december 10, 2008 - 5:16 du.

    Ezt a videót és is megkaptam 😀 … jót nevettem rajta, nagyon vicces 🙂 .

  9. december 14, 2008 - 5:24 du.

    Ez de nagyon király volt! 😀
    “Ha megtudom, hogy elsumákolja az ajándékot, szétb***** azt a k***** fejét, hogy nem megy rá az a k**** mikulássapka. Milyen egy embernek?” 😀


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


