27
Júl
08

Resident Evil CG movie!!

undefinedÉpp a 4. részt fogyasztom, Resident Evil mániám újfent a csúcson, így aztán épp kapóra jött az efféle jó hír. Végre kijött egy normális trailer a Sony és a Capcom által őszre ígért Resident Evil: Degeneration című egész estés CG-moziról, melyben régi nagy kedvenceim, a Resident Evil 2 főhősei, Leon Scott Kennedy és Claire (Klári) Redfield kapják a főszerepet. (ha valakit érdekel: a korábbi trailer)
Sokat még nem tudni azon kívül, hogy 7 évvel a Raccoon Cityben történtek után egy lezárt, “bezombisodott” amerikai reptéren hozza össze az egykori zombikiller párost a véletlen, és miközben szokott módon a túlélésért küzdenek, megtudhatjuk, hogyan alakult az életük a játék első három része után. Ennek különösen azért örülök, mert az egy dolog, hogy Clairerről a megfelelő konzolok hiányában nem sokat hallottam a 2. rész óta, de Leon bácsinál meg mostanság vált zavaróvá, hogy gőzöm nincs, miért adta a fejét testőrködésre és az amerikai elnök lányának pesztrálására (talán még kiderül, csak a játék felénél járok). A T-vírusos sztorivonal továbbgördítése mellé sok trancsírozást és fincsi effektet ígérnek, így remélhetőleg kellemes mozi lesz, még ha a játékok átvezetőivel összevetve kicsit csúnyábbnak is látom a két karaktert. Sebaj, az angol szinkronhangjuk tutira ismerős lesz : ) Japánul már októberben érkezik, vagyis szinte egyszerre a játékadaptációkra nem jellemzően nagy durranásnak ígérkező Max Payne filmmel!

Gamer társaim, ez a mi őszünk lesz.

10 Responses to “Resident Evil CG movie!!”


  1. július 27, 2008 - 9:54 du.

    Jöhet a Resident Evil CG mozi, sokkal inkább mint a Mila Jovovich-féle rettenetek (három film alatt nagyjából két tizedmásodperc igazán érdekes jelenet volt), érdeklődve várom. Csak ne legyen ebből is egy buta eyecandy, mint az Advent Childrenből.
    Claire Redfield a RE2 után a bátyja után nyomozgatott és sikeresen rá is bukkant, meg még valakire…
    Erről a kis találkozásról szól a Resident Evil Code Veronica című játék, amivel éppen mostanában játszogatok. Majd elmesélem mi történt Krisszel, *****t-tel és Klárival a jeges szigeten. 😉

    /igyekeztem spoiler mentes lenni, hátha mégis sikerül játszanod a Veronicával egyszer/

  2. 2 siklara
    július 28, 2008 - 9:54 de.

    Nekem az első film még úgy ahogy tetszett, a másodikon nagyon jókat röhögtünk (viszont a befejezése ql lett), a legutóbbit meg azóta sem mertem megnézni. Ez a CG-rókabőr csak nem lesz teljesen elszúrva, alighanem a hardcore fanok korábbi filmek által megtépázott lelkét hivatott kicsit megcirógatni. : )

    Köszi az infókat! Nem hiszem, hogy valaha játszanék a Code Veronicával, hacsak barátosné meg nem szerzi konzolra… 😀 Kiváncsian várom a tapasztalataidat, emlékeim szerint piszokjó RE gáma.

    Egyébként engem a RE 4 akciódússága néha marhára felhúz, mert mikor túlélek egy nagy darálást és némi nyugis fejtörőoldogatásra vágynék, belépek a köv. terembe és kétszer annyian ugranak rám. Tegnap meg rovarirtottam a csatornában, bleh… De a tuningolt shotgun mocskosul jó XDD

  3. július 28, 2008 - 12:30 du.

    Az első film magában, mint sci-fi akció megállja a helyét. De mint egy Resident Evil adaptáció már kevésbé… 😦

    A Resi4 egy akcióhorror, nem sok fejtörés van benne, inkább a darálás a lényeg. Amúgy nálam all-time favourite lett, nagyon tetszik. Méghozzá pont az olyan hangulatos helyek miatt, mint pl. a csatorna a rovarokkal. Nameg ott vannak az epic bossfightok és az ötletes ellenfelek. Én nagyon rákaptam a Resi4 ízére, hetekig játszottam vele és még most is néha előveszem. Persze, azt is megértem ha valakinek nem tetszik, teljesen más mint a fő sorozat eddigi (0,1,2,3,CV) részei. Viszont ez az új trend, a Resi5 is akciódús lesz, tehát bele kell törődni ezekbe a dolgokba. ^^

    Várom a bejegyzést róla! ;D

    A Veronica meg lehet, hogy hanyagolva lesz, mert ha minden jól megy akkor holnap érkezik a ps2-őm! XD

  4. 4 siklara
    július 28, 2008 - 3:54 du.

    Na ja, annak tényleg nem…

    Oh, nagyon rákaptam én is, most éltem túl a koravén arisztokrata törpe kert-labirintusát a kutyulikkal, most már nagyon expert vagyok shotgun használatban XD
    A Resident Evil 5-nek épp tegnap néztem valami előzetesét és komoly aggályaim vannak vele kapcsolatban… A játszható karakter katona, sok action, cooperative mode, ez már valami egészen más… Lehet, hogy jó lesz, de kérem vissza a hagyományos borzongatást! Ez sajnos vonatkozik a Silent Hill 5-re is, nagyon harcorientáltnak tűnik a trailerek alapján. Most már nem azért cidrizel játék közben, mert annyira ijesztő, hanem mert órákig kell gyepálni a legnyomibb ellenfelet is, hogy kimúljon.

    Amúgy gyanítom nem PC-n játszol vele, de ha esetleg mégis érdekel, ITT figyel egy rakás finomság a RE4-hez. 😀
    Merchant mod – hogy az egyik usert idézzem: “Aahhh… I’ll download it at a high speed.”

  5. július 28, 2008 - 4:37 du.

    A RE5 főszereplője Chris Redfield és már a Zero-ban is volt egyfajta kezdetleges cooperative. ;D
    De a borzongást és a horror hangulatot magam is hiányolom. Eredetileg a négy is sokkal kevésbé akciódúsnak indult, több horror elemmel (kampókéz trailer).

    És igen, én Gamecube-on tolom. ^^
    De ha már merchant, akkor remélem láttad már az alábbi alapvetést:

    xDDDD

  6. 6 szingalunga
    július 30, 2008 - 6:46 du.

    Ha a “barátosné” megjelölést magamra vehetem, már utánanéztem a dolognak. Mire jössz, meglesz! 😉

  7. 7 siklara
    augusztus 1, 2008 - 12:06 du.

    shearer: Christ nem igazán ismerem egyelőre, de a RE5-ről eddig csak egy olyan trailert láttam, amiben fényes nappal valami afrikai bázison rohangált egy csajszival és erről aztán minden eszembe jutott, csak a Resident Evilek nem :\ Oké, hogy a RE4-ben Leon is alkonyatkor indul a faluban, de annak akkor is van para hangulata, nagyon nyomasztó, ahogy fokozatosan ráesteledik.
    A PC-s kiegészítők közt van pár egészen elvetemült, de amíg nem vittem végig, inkább csak a skinekkel szórakozgatok (zombi Leon FTW!), a játékmenetet nem akarom befolyásolni.

    Jaja, a Mega64-es arcokat a Splinter Celles videóikért is imádom, de a Merchant Guyos egyértelműen a munkásságuk csúcsa, főleg hogy a srác hangja még az eredetinél is durvább XDDDD

    Ja és igazad lett, tényleg fogok Code Veronicával játszani, mert körülnéztem emu fronton és kiderült, hogy Dreamcasthez van működő emulátor + erőmű se kell hozzá! 😀 Persze nem megy rajta minden játék, de a Code Veronica 100%-osan kompatibilis a nullDC nevű progival. (kép a játék legelejéről)

    szingalunga: légy a feleségem! 😀
    PS2-n biztos nagyon állat lesz, így emuval még vannak apróságok, amiken finomítanom kéne (pl. néha kicsit belasul-begyorsul, majd próbálom még optimizálgatni). Egyébként meg már az első zombik felfaltak, mert képtelen vagyok eltalálni őket a pisztollyal XDD Nemtom, mi lehet a baj, szembe állok velük és mintha csak a levegőbe durrogtatnék. Egy szobával arrébb mindenkit gond nélkül lelőttem.

  8. 8 sjonna
    augusztus 12, 2008 - 4:39 du.

    Yesss ezt is megtük végre, jöjjön csak! A filmek után csak jobb lehet, bár nem kiabálom el, egyre inkább úgy tűnik, kezdik teljesen megölni a RE kultuszt. :S
    Még a Max Payne-hez: Én attól sem várok sokat. Csak utána kell kicsit nézni a rendezőnek, hogy milyen szintű katyvaszokkal rukkolt elő…na és Wahlberg mint Max Payne…lol

  9. 9 siklara
    szeptember 2, 2008 - 10:31 du.

    “kezdik teljesen megölni a RE kultuszt. :S” – sajnos van benne valami, de ki tudja, az ötödik rész még sülhet el jól (igaz, egyelőre a pesszimista-fanyalgó tábort erősítem).
    Az viszont nagyon piszkálja a csőrömet, hogy a RE2 Remake csak arra a nyomorult Wii-re készül…
    Meg úgy egyáltalán a nem túl igényes, de Resident Evil névvel ellátott játékok mindenféle konzolokra történő kidobálásával le lehetne állni. Az Umbrealla krónikák és társai nyilván hoznak némi bevételt, de nem tudom, megéri-e cserébe lejáratni a címet.

    Wahlberget már megemésztettem, nem olyan rossz, de szerintem szerencsésebb lett volna valami relatíve ismeretlen és Maxre jobban hasolnító pasast összeszedni. Persze amilyen hülye feje volt néha Maxnek az első játékban, talán jobb így nekünk. A rendező korábbi munkáinak még nem mentem utána és igyekszem előítéletektől mentesen várni a filmet, aztán ha látom, hogy kaki, úgyis meg fogom nézni, mi szárad még a lelkén. 😀

  10. 10 sjonna
    szeptember 3, 2008 - 11:51 de.

    Michael Madsen lett volna az igazi Max szerintem…de ő nagyon.

    Nálam a RE lecsengett már jóval korábban. Számomra a RE az Racoon City és nem más. Szóval 0. 1.(remake is) 2.(a best) és talán 3. rész ennyi. R.I.P.


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


