29
jan
08

The Fallen Student Strikes Back!

undefined

Azt hittem, ezt a vizsgaidőszakot nem fogom túlélni. Azt hittem, új negatív rekordot fogok felállítani. Tévedtem.
Tragikus kezdetek után végül csak túléltem a vizsgákokat és uv-kat (mert ugye a magamfajta linkeknek néha van az is), az utóbbi két napban három vizsgát nyomtam le és OH GOD! Ilyen mennyiségű mák a világon nincs. Mindenből a lehető legjobban jöttem ki, ráadásul a betervezett kapálás helyett összehoztam az eddigi legjobb átlagomat. Történelemből most először CSAK ÖTÖSÖM VAN, angolon is mind ötös lett, ami nekem számít és még nyelvészetből is összeszedtem egy négyest.
Btw, az idei nyelvészetes uv megint zseniális volt, szerintem a jövőben is sportot fogok űzni a bukásból ennél a tanárnál. Muszáj megmutatnom a legutolsó bonus kérdést:

undefined

Így kell ezt csinálni, a kollégák példát vehetnének róla XD
Lehet, hogy elő kéne kotornom neki a KotOR (Knights of the Old Republic) CD-imet és hálám jeléül holnap odaadni a jegybeíráskor, hátha még nem játszott velük, lol. Nagy Star Wars fan lehet, mert úgy rémlik, a tavalyi fonológia-morfológia uv-ben is volt valami SW poén.

Tényleg nem tudom, hogy sikerülhetett végül ennyire jól minden, mindenesetre szeretnék köszönetet mondani:
– Miatyánknak, ki van a mennyekben és meghallgatta vinnyogásimat
– a jószívű tanaraknak (tiszteletlenség a kivételnek)
– a családomnak (anyu, a többnapos zsemlékből készült reggeli szendvicseid tettek keménnyé)
– a jófej évfolyamtársaknak és a tőlük kapott jegyzeteknek
– a kávéfőzőnknek és az egyetemi kávéautomatáknak
– a PCmnek és a 4channak
– a Gurren Lagann és a Kaiji OST zeneszerzőinek
és végül a macskámnak, Gusztinak, aki kutyahűséggel virrasztotta át velem a vizsgák előtti éjszakákat és idén a szőnyegemet se rókázta össze olyan sokszor bosszúból, amiért holmi könyvek miatt hanyagolni merészeltem.
Persze besikerült pár must have kettes, amik eléggé lehúzzák az átlagomat, de attól még marhára örülök, ennél jobbat az én lustaságommal nem nagyon lehet összehozni és rosszabb is lehetett volna, SOKKAL rosszabb. Épp félúton vagyok, ez volt az ötödik, a “felezős” félévem. : )

Mostantól minden reménytelennek tűnő vizsgaidőszak harcra ösztönző versikéjébé avatom az alábbi sorokat:

Do the impossible, see the invisible
ROW ROW FIGHT DA POWAA!
Touch the untouchable, break the unbreakable
ROW ROW FIGHT DA POWAA!

/az ösztöndíjamat a haldokló gépem feltápolására fogom költeni, így köv. vizsgaidőszakban előreláthatólag visszatérek szokásos kevésbé stréber teljesítményemhez due to átjátszott éjszakák/

9 Responses to “The Fallen Student Strikes Back!”


  1. 1 izriot
    január 29, 2008 - 8:19 du.

    Ja, vegyél a gépbe pár pörgettyűt, hogy nyáron ne főjön meg a vas XD
    Amugy grat! Először, ebben a félévben nekem is sikerült ötöst szereznem, habár ebből az egyik az csak felmentett angol, a másikra viszont büszke vagyok : ) /stréberkedés off

  2. január 30, 2008 - 9:47 du.

    Gratula. Amúgy én is most újítottam a gépemet (ergo vettem egy vinyót XD).

  3. 3 Junchidono
    február 1, 2008 - 7:46 de.

    Gratu ^^ Az a legutolsó bónusz kérdés meg: ROTFLOL xDDD

  4. február 1, 2008 - 10:41 de.

    Grat a túlélt vizsgaidőszakhoz! A bónusz kérdéssel meg látom jól megszivattak benneteket. 😀

  5. 5 siklara
    február 1, 2008 - 12:59 du.

    Köszi emberek, jah, az utolsó kérdés eléggé húzós volt, majdnem el is rontottam nagy vihogásomban XD
    Nektek is drakulálok a sikereitekhez!

    Izriot: Szuper vagy, főleg annak ismeretében, hogy nálatok marhára nehéz bármilyen kettes fölötti jegyet összeszedni!! : )

  6. február 3, 2008 - 8:52 du.

    Gratulálok! Csak túl vagy te is végre a szenvedésen. 😀
    Én már nem update-elem a gépem, mert nemsokára megveszem az én kis aranyos XBOX 360-amat és azt zúzom. 😀 /Már előre is készülök a DBZ Burst Limit-re/ XD

  7. 7 siklara
    február 4, 2008 - 12:13 du.

    Kösz! : )
    Az én gépem most is olyan hangokat ad ki épp magából, hogy kiváncsian várom, meddig húzza még szegény pára… Jól szolgált, de most már nem ártana bele az új vas. Persze a régi nagy slágerek tolásához még mindig szuper és amíg a Thief játékok mennek rajta, nem panaszkodom. 😀
    Konzol szerintem nálunk nem lesz, így se férek oda szinte soha a tévéhez.

  8. 8 izriot
    február 7, 2008 - 1:36 du.

    “Izriot: Szuper vagy…”
    THX : )

    “Konzol szerintem nálunk nem lesz, így se férek oda szinte soha a tévéhez.”
    Létezik RBG to VGA konverter. Habár ahogy elnézem a CONRAD árlistáját, abból mát saját TV-t is vehetsz : )

  9. 9 siklara
    február 9, 2008 - 8:10 du.

    Ehh, egy monitor is bőven elég ebbe a szobába, így is túl sok időt töltök előtte : )


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


