12
jan
08

CONFESSION (Kokuhaku)

undefined

Nem kell megijedni, még mindig nem olvasok yaoit; a Confession egy egykötetes, feszültséggel és drámával teli horror manga 1999-ből. Aki további borzongásra vágyik ezen a különösen hideg télen, mindenképp szánjon rá egy kis időt az életéből és olvassa el.

A két barát, Asai és Ishikura egy hegymászás alkalmával hóviharba kerülnek, ráadásul Ishikurát baleset éri és járásképtelenné válik. Mivel meg van győződve róla, hogy meg fog halni, könnyíteni akar a lelkén és bevallja Asainak egy múltban elkövetett bűnét, majd kéri, hagyja őt hátra immár terhétől megszabadulva békében meghalni. Persze ebben a pillanatban alább hagy a vihar és Asai megpillantja a közvetlen közelükben lévő menedékházat. Mindketten megmenekülnek, a házban még működő telefont is találnak, de a hegyimentők a nagy vihar miatt csak másnap reggelre tudnak értük menni. Nincs más hátra, mint várni…

Az Akagi és Kaiji mangákat elkövető Fukumoto Nobuyuki neve garancia a zseniális mindfuck sztorira, ami a menedékházban várakozó, egymás társaságától és az időtlenségtől lassan becsavarodó két férfi vergődését mutatja be egy oltári nagy csavarral a legvégén. Mivel Fukumoto a mangának “csak” a történetét szolgáltatja és a rajzért Kawaguchi Kaiji felel (aki egyébként szintén imád olyan történeteket kitalálni, amiben a szereplők nem mindennapi szituációkba keveredve kénytelenek morális döntéseket hozni), azoknak sem lehet oka panaszra, akiket amúgy elriasztana a Fukumoto mangákra jellemző hírhedt nagyorros art.

Érdekes egyébként, hogy van még egy hasonló munkamegosztással elkövetett közös mangájuk, a Seizon -LifE-; ez is biztos kellemes olvasmány két vizsga között, de tudtommal még nincs végig lefordítva.

10 Responses to “CONFESSION (Kokuhaku)”


  1. január 12, 2008 - 2:37 du.

    El kéne ezt olvasni, jónak tűnik. Le is szedem! 🙂

  2. január 12, 2008 - 8:57 du.

    Érdekesnek tűnik, szerintem én is leszedem.

  3. 3 siklara
    január 12, 2008 - 9:22 du.

    Hajrá, nem fogjátok megbánni : )

    Egyébként ha gond lenne a megtalálásával (bár több oldalon is láttam DDL letöltést hozzá), épp tegnap toltam fel rapidshitre a koliban sínylődő bellamy/szingalunga fedőnevű barátnémnek: http://rapidshare.com/files/83064580/Confession.rar.html

    Enjoy! 😀

  4. 4 jányanon
    január 13, 2008 - 12:37 du.

    Sikarla, olvastad már a “Fuan no Tane” című 3 kötetes borzongást? 🙂 Ha nem You must! 😀 Ha igen, akkor vélemény-vélemény 🙂 Látom MINDFUCK kolléga vagy 😀

  5. 5 siklara
    január 13, 2008 - 2:42 du.

    Még nem olvastam, de ha megtettem, rittyentek majd róla egy bejegyzést. 😀

  6. január 14, 2008 - 9:04 de.

    Húúúú ÁLLATI volt ez a Confession! Rég olvastam ennyire jó mangát! Igazi kőkemény thriller és a sztori is ott volt a szeren. A rajzok is tetszettek, nagyban hozzájárultak a nyomasztó hangulathoz. Szóval igazi 10/10-es alkotás, szívesen olvasnék még ilyet!
    Amúgy láttátok már a Pánikszobát? Mert az is hasonló alapszituációval rendelkezik! 😉

  7. 7 siklara
    január 15, 2008 - 8:45 de.

    Örülök, hogy ennyire bejövős volt mindenkinek, nekem is irtóra tetszett és egészen meghozta a kedvem a további mangázáshoz, pedig nem sokat olvastam eddig (animét nézni ált. kényelmesebb monitorról).
    Láttam a Pánikszobát, de nekem inkább az Életben maradtak c. film jutott eszembe róla már csak a havas hegyek miatt is, bár az egy még sokkal durvább történet… (klikk a címére)

  8. január 15, 2008 - 9:23 de.

    Yeah, azt is láttam, de nem igazán szerettem. Bár ez betudható annak, hogy talán túl fiatalon láttam…
    Mindegy. Ha bárki talál a Confession-höz hasonló mangát az nyugodtan szóljon 😀

  9. 9 zsombor
    május 12, 2009 - 12:19 du.

    nem működik a rapidshare link, honnan lehetne letölteni? már keresgélem egy ideje

  10. 10 siklara
    május 13, 2009 - 9:58 de.

    Na igen, ezt a linket sem tegnap tettem ki… Fogalmam sincs, honnan lehet letölteni, de a hónap végén megyek haza és az otthoni gépemen fent van, úgyhogy legfeljebb majd feltöltöm valahová. 😀

    Azért körbeszaglászok, hátha megtalálom valahol.

    Megtaláltam, csak nem angolul… De ha valaki tud spanyolul, most örülhet! 😀 (legalábbis asszem ez spanyol…)

    Megaupload link (ez tuti működik, most szedtem le)
    Gigasize link (ezt nem próbáltam)

    Sajnos az összes angol letöltés halott, de innen talán leszedheted IRC-ről, amihez én sajnos nem értek.


Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


