05
jan
08

Vizsgaidőszak himnusz 2007/2008 tél + BUÉK

Szingalunga barátnőmet utánozva és a köz javát akarva ezennel a nyilvánosság elé terjesztem idei választottamat. Ezt a háton szőrt felállítóan csodálatos és súlyos függőséget okozó nótát pár napja fedeztem fel és arra jutottam, hogy bizony keresve sem lehetett volna Alucardnál jobb előadót találni hozzá.
Tiny Tim – Having a Wonderful Time –> Gayest song of the internet, vizsgák közti lazításhoz és a család kiborításához mindenkinek jó szívvel tudom ajánlani.

És mivel eddig csak egy (azóta törölt) commentbe írtam be, amit ki tudja, hányan olvastak volna el, inkább átpakolom ezt ide a biztonság kedvéért, nehogy bárki megszólhasson, milyen figyelmetlen vagyok:

undefined

Sikerekben, mázliban, örömökben & boldogságban, jó kajákban, ökörködésben, [insert wish here]ben bővelkedő Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!

Nagyon köszönöm az olvasgatást és az eddigi commenteket; elvagyok én magamban is, de azért jól esik a tudat, hogy néha más is jár erre rajtam kívül. Ígérem, minden tőlem telhetőt meg fogok tenni, hogy a színvonal a jövőben se zuhanjon már ennél sokkal mélyebbre.

Reklámok

0 Responses to “Vizsgaidőszak himnusz 2007/2008 tél + BUÉK”



  1. Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


