02
dec
07

HELLSING VOLUME 8!!!! (HungaroComix 2007)

undefined

Kicsit nehezen indult a nap, mivel előzményként éjjel fél 3-ig szültem egy beadandó 5 oldalas könyvrecenziót újkori egyetemes tört. szemináriumra és sikeresen elaludtam. De komolyan, ha egy sms nem ébreszt fel, talán délig se térek magamhoz, ha már a vekker csörömpölése és a macskám reggeli szokásos ordítása simán kimaradtak. Ezek után valahogy az egész képregényesdi egy vad rohanásnak tűnt és mindenkitől elnézést kérek, akivel összefutottam és kicsit szétcsúszottnak érzékelt. Már a bejutáskor is kimaradt egy lépés, ugyanis belógtunk belépőjegy vétel nélkül, bár nem volt szándékos a bűnözés. Mentünk, mendegéltünk által a tömegen, hogy majd csak jön valami pénztárszerűség, de asszem simán elmentünk mellette, mert tombolás asztalnak tituláltuk és amúgy se fértünk volna még a közelébe se XDD
Mindegy, azért hozzájárultam a rendezvényhez a magam szerény módján, szereztem Árnybíró 4-et (kezdem beérni az élmezőnyt), Élni!-t, Mondot és… HELLSINGET!! Szörnyű napok járnak rám mostanság, ezért mikor felfedeztem a Comicsinvest pultján egy MÉG HIÁNYZÓ kötetet, nem akartam elhinni, hogy nekem is lehet ilyen mákom. Ezek után jött az újabb meglepetés, mert “csak” 3200 HUF-ot kóstált a kis piros könyvecske, ami Darkhorse-os slágermanga esetében kifejezetten korrekt ár és ha a “szuperolcsó és még 20% diákkedvezményt is kapok” Libra könyvesbolton keresztül rendelem meg, akkor is csak 300 Ft-tal úsztam volna meg olcsóbban. Vladi & Co., csak így tovább, ha külföldi manga köll, még mindig Ti vagytok itthon a legjobbak!! : D
Egyébként nagy lelkesedésés ide vagy oda, pár perccel később a Mangafan pultjánál majdnem sikerült elhagynom újdonsült kincsemet XD Szerencsére pár jótét lélek azonnal katasztrófaelhárított és hamarosan ismét büszkén szorongathattam, lol.

Maga a rendezvény tömeggel és mindennel együtt is hangulatos volt, de sajnos szűk fél óránál többet nem nagyon maradtunk, mert eléggé szorít az idő mostanság, két héttel a szemeszter vége előtt… Blöeh.

0 Responses to “HELLSING VOLUME 8!!!! (HungaroComix 2007)”



  1. Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Oldalak


